Monicalta saapui tieto että tämä modi on päivitettävissä ohjelmistopäivityksellä 100W.
Jos näin on, niin Game Over.. Smoktech and Sigelei vei..
Btw. Bec Pro Mod can be upgraded to 100W with new software.
(inform from smoktech's site and their instruction)
Best regards,
Monika
edit:
en kyllä itse löydä ainuttamaan mainintaa Smoktechin sivuilta että tuo laite olisi päivitettävissä 100W ..
Ehkä sitten joskus...
Viimeksi muokannut Darra; 12.09.14 kello 13:03.
Paketti haettavissa postista. Tiistaina tilasin.
Tilasin kanssa viime tiistaina satsin... 3kg paketti ..
Tällä hetkellä UPS:n mukaan paketti on saapunut tallinnaan aamulla, että menee
kyllä varmasti keskiviikkoon aikaisintaan toimitus,kuten ups:n sivuilla sanotaan..
Mua vähän nyt hämää että Inawera VPG nesteellä tulee mielestäni huomattavasti enemmän höyryä,
kuin Atmos Labin VPG:llä ..
Koko mökin tupa höyryää allekirjoittaneen kanssa.
Voi tietysti johtua myös uudesta inawera cigarillos mint aromista mitä testailen..
Miten toi ups toimittaa paketit? Himaan vai postiin vai minne? Entä jos ei oo paikalla?
Viimeisin tilaukseni tuolta tuli UPS:llä. Yrittivät toimittaa kotiin kun olin töissä, illalla sitten soittivat jolloin sovittiin että tuovat seuraavana päivänä työpaikalle. Ja sinne UPS:n tyyppi sen toi. Ei valitettavaa.
Toivottavasti tuovat ennen klo 2 niin olisin vielä kotonakin Kiitos infosta.
Hervantaan kun tulee ego2 paketti upsilla niin tuovat kotiin aikaan josta ei voi neuvotella mutta päivä on valittavissa (tulee tekstari että pitää soittaa ja kertoa sopiiko minä päivänä). Kun kuitenkaan kukaan ei siihen aikaan ole kotona kun haluaisivat tuoda menee paketti toiselle puolelle Tamperetta upsin yhteistyökumppanille, joka ei siis ole posti.
Uutuuksia....
Kanger Genitank BDC
Kanger Genitank Mini BDC
Kanger Genitank Mega BDC
Kanger Genitank Giant BDC
Extreme Flavors 10ml (aroma)
Base 50/50 36mg 100ml
Pistin kyselyn tuosta basesta kun ei mainita missä se on valmistettu,ja ketä sen on valmistanut..
Viimeksi muokannut Darra; 25.09.14 kello 16:40.
Alkoi kiinnostaa nuo Extreme flaworit. Täytyy laittaa seuraavaan tilaukseen muutama puteli testiin.
Mitehä nyt saan sen seurantakoodin? kun tilasin laitoin viestiä asiasta, tänään lähti postiin ja laitoin uudelleen viestiä... mutteivat vastaa
Kyllä se sieltä tulee. Saattaa mennä roskipostiinkin se viesti.
Kun paketti on lähtenyt Puolasta,saat sen seurantakoodin.
Se seurantakoodi voi tulla siihen tilauksen viestikenttään myös.
Kyllä on taas tyhmä olo. Innoissani tilasin tuolta Aspiren BVC atopäitä ja kun kuvassa on koko viiden kipaleen laatikko, niin ehän mä hokassu, että ne kappaleittain niitä myy Nyt sieltä on minun muka tilaamani 15 kpl sijasta tulossa kaikkiaan kolome kappaletta atopäitä muiden tavaroitten mukana Noloaa....mutta totta