onks tää tulossa myyntiin asti ja jos on, niin millon? just arvon, et tilaanko sivuilta sen vanhemman mallin vai odotanko tätä.
onks tää tulossa myyntiin asti ja jos on, niin millon? just arvon, et tilaanko sivuilta sen vanhemman mallin vai odotanko tätä.
Ei oo vielä tarkempaa aikataulua antaa. Ensiviikosta saan koevedokset ja sen jälkeen jos on passeli niin 2-3 viikoa tuotantoa, ainakin.
No nyt!
Mitäs tolle SX-piirilliselle tulee hintaa ja mitä värivaihtoehtoja?
Alkaa olemaan melko pakko hankinta.
Jäi alkuperäinen boksi hankkimatta kun toimitusajat olivat vähän pitkiä mutta juuri kun harkitsin boksin hankkimista niin tulossa jo parempi versio. Odotellaan siis vielä hetki SX-piirillistä.
Eihän mun käytössä edes tarvitse noin suuria tehoja mutta kyllä se silti täytyy hankkia.
Sopivasti myös vamo saanut tarpeeksi osumaa ja säätelee itsestään tehoja miten satuu.
E: Tuleeko tähän SX-piirilliseen siis tuo jousitettu fat daddy liitin? Kuva ainakin antaisi ymmärtää niin?
Täytyy nyt ensiksi tarkistaa, että kaikki palikat menee kohdalleen ja pinnoituksen laatu on sitä mitä toivotaan. Tämä homma selvii tämän viikon aikana ja jos kaikki kondiksessa niin boksit lähtee tuotantoon. Ennakkotilaus aukeaa kun ollaan varmoja, että piirit tulee ajallaan (matkalla jo meille) ja osat on tuotannossa.
Fat daddyn 510 + muilla herkuilla/materiaaleilla tulossa DNA30 piirillistä boksia?
Natureg0ing is a must..pd!
Myönnän et nyt on näyttävän näköinen boxi ehdottomasti. Tosi upea ulkonäöltä......tuleeko mahdollisesti myös dual mallisena ja koska?
onko vieläkään tietoa millon näitä "uusia" boxeja olis tilattavissa / ennakkotilattavissa?
Joo elikkä itse innostuin täysin aluksi tästä Eboxista "halvan hinnan" vuoksi (alustava 100-120€) ja olin täysillä eboxin kannalla. Ajattelin sitten jäädä odottamaan ensimmäisiä käyttökokemuksia boksista. Noh ostohalut tyssähtivät sitten pitkiin jonoihin alussa ja ajattelin että ostan boksin myöhemmin.
Nyt sain kaverin boksia testailla ja pyöritellä käsissä. Ja voin todeta vaan että onneksi en ostanut. Hinta on laatuun nähden aivan liian korkea.
Materiaali on kehityskelpoinen. Vähän paksumpana voisi toimia niin ei olisi niin lelun oloinen. Työstö oli vähän sieltä tännepäin kun ei meinannut boksi pysyä pystyssä tasaisella pöydällä. Liitin nyt oli halvinta kiina paskaa mitä saa. Noh sisältä ihan siistin oloinen. Ainut mikä pelastaa hiukan pakettia on hyvä piiri mutta siihen se minun osalta jäi.
Noh onneksi sain kokeilla boksia ennenkun tein päätöksiä jos olisin 140€ maksanut ja kädessä olisi samanlainen boksi mitä kokeilin voisi jopa vähän v*tuttaa.
Mutta tästä voi kehittää jos tiettyjä osia vaihtaa ja päästään tohon 100€ hintaan niin tämä voi olla ihan kilpailukykyinen laite.
ainahan tuo menee niin ,että joka tuotteessa(tv:t,kännyt yms.) uudet mallit maksavat enemmän ja kehitys kulkee eteenpäin ja tuotteet paranevat ja halpenevat.
viisas kuluttaja odottaa, tutkii ja vertailee
- JJ