Enpä olis uskonu, että caterpillar toimii ego-akulla. En oikeestaan tiedä paremmasta(vielä), mut en osaa kuvitella miten vois toimia paremmin..
No ulkonäkö on toki koominen.
Enpä olis uskonu, että caterpillar toimii ego-akulla. En oikeestaan tiedä paremmasta(vielä), mut en osaa kuvitella miten vois toimia paremmin..
No ulkonäkö on toki koominen.
Oisko jollai laittaa origenista setuppikuvaa? Itsellä käytössä kyseinen laitos ja tulittaa hyvin mut tuntuu et vois tykittää paremminkin. Luulisi että voisi täyttää enemmän kuin 7 tippaa koska kaivot mut ehkä mulla on vaan liikaa bumbulia.
Pakko itsekkin jo myöntää ettei tämä drippailu kuitenkaan ole paskempaa puuhaa. Piinkovana meshimiehenä oli vaikea taipua pumpulikokeiluihin. Maku meshillä on edelleen parhautta, mutta tuo pilvien puhaltelu on mukavaa ja tervetullutta vaihtelua hommaan.
Tuo rayon tuntuu vielä olevan ratkaisu niihin pumpulin ongelmakohtiin, kun on aivan mautonta ja nostaa nestettä paljon nopeammin. Vaikka pumpuli ehkä varaa itseensä enemmän nestettä niin ei se kuitenkaan liiku coilille riittävän nopeasti omaan makuun. Iso nestevarasto siellä pumpulimöykyssä ei itseäni lohduta yhtään, turhaa nesteen tuhlausta vaan. Tai sitten en vaan vielä osaa...![]()
Kertokaapa valistuneemmat mitä vaihtoehtoja löytyy aidoista mörködrippereistä? Itsellä ei tule mieleen kuin cerberus ja se on jo nähty. Kohtuullinen saatavuus olis tietenkin iso plussa. Näyttää nuo 22mm dripperit vaan niin säälittävältä ISOGeen nokalla.
Igo W14 kolmella postilla ja parin millin nestekaukalolla?
28,5 mm halkaisija ja hintaa ~25€
KGO & Twist
Tyhmiä kysymyksiä ei kuulemma ole niin ei kait sitten tämäkään...
Tein ekat satsit diy nesteitä ja aloin miettimään että miten parhaiten saisin selville kuinka olen niiden kanssa onnistunut.
Olenko oikeassa jos väitän että drippailemalla puhtailla pumpuleilla?
En omista vielä drippi vehkeitä kun tuore kaveri tällä alalla olen ja pikkuhiljaa kerrytän laitteita talouteen.
Nyt suunnitelmissa hommata dripperi ja voisin kaivata vinkin mikä ekaksi laitteeksi kun ei noista tarkkaa kuvaa.
Ei mikään sairaan kallis mutta ei myöskään mikään ihan kelvoton. Sellainen johon amatööri oppii tekemään setupin.
Kyllähän se dripperillä onnistuu helpoiten.
kaveri osti catepillarin just nesteiden maisteluun ja säätämiseen ja kaverilla lopahti into, sitten sano että tarviitko ja siitä se kyty lähti. Itekkin olen/olin kova messi mies. Tuo catepillari on saanu kydyn aikaseksi että pitäsi lisää drippereitä saada taloon eli catepillar quadina noin 0.2ohm ja putkena viritelty k101 ja LG"purple" vähän rupee meininki menemään siihen pilven jahtaamiseen
edit: oli puhetta noitten postien ahtaudesta niin itellä meni 0.32 kanthalia nelinkerroin plussa postista mutta aika nahkeesti eli ei menny 0.4 läpi vaikka kuinka yritti.
Mitä mahdollisimman monipostista ja härskiä drippihöyrytintä suosittelette 26650 -sarjan mekaanisen modin jatkeeksi? Haluaisin quad-coil -juttuja.
Mimmone o hyvä coili, että tuottaa höyryä kivasti? Kuinka monta kierrosta 0.2 vastuslangalla?
Melekosta jöötiä..
Makuasioita ovat, mutta itse suosittelisin lämpimästi 0.32mm lankaa (tai isompaakin jos haluaa kokeilla), enemmän kieppejä ja pinta-alaa. Toki lämpeää hitaammin kanssa. Kokeile eri juttuja ja jatka sillä mikä osoittautuu mukavimmaksi. Itse aloittelin myös melko ohuista (mainittu 0.32mm) ja siitä siirtynyt kokeilujen jälkeen 0.5-0.65mm lankoihin. Yleensä 0.5mm, tuntuisi sopivan parhaiten itselle. Tosin setupitkin poikkeuksetta alle 0.5ohm, nykyinen ~0.18ohm ja tuntuu höpöltä.![]()