Otetaanpas takasin kommentit Green Applesta. Kaivelin hyllyn perukoilta ja täähän nyt uppoo aika hyvinkin. Vaatii vaan pitkät kypsyttelyt
Otetaanpas takasin kommentit Green Applesta. Kaivelin hyllyn perukoilta ja täähän nyt uppoo aika hyvinkin. Vaatii vaan pitkät kypsyttelyt
Olen Mistiä ja Balancedia käyttänyt tuon Defun RY4 teossa, yhden satsin tein käyttäen muuta pohjaa, karstotti wickkiä huomattavasti enemmän ja maku muuttui huononpaan! Joten palasin Atmoksen Mistiin ja Balancediin.
Niin One;lla höyryttelen.Kayfunissa pumpulilla hedelmä mauilla Esmoken pohjia.
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Pakko myöntää et alkaa pikkuhiljaa vituttaa tämä DIY ADV nesteen metsästäminen. Inawerat, Flavour x:t, Capellat, TPA/TFA käyty läpi ja löin ihan oikeasti uskoa Atmos labin tiivareihin, koska ne kustantaa vähän enemmän. Ja paskan marjat plus muutama hedelmä. Vesimeloni on täysin mitään sanomatonta shittiä, mansikka korventaa keuhkot ja Blackberry saa fairyn vaikuttamaan hyvältä vapottelu vaihtoehdolta.
Maut tuo mieleen lähinnä jonkun lapsuusajan trauman. Jeeesus perkele.
E: Copsat kokeiltu myös.
Viimeksi muokannut MrDelirium; 07.08.14 kello 23:28.
Jep, ja sitten niitä piti ostaa kerralla kymmenkunta putelia... Näistä vain muutama on sellaisia mitä voisi harkita ostavansa jatkossa. Ja tiivari kun menee se 4-6% niin tuota kuraa voi sit valmistella litrakaupalla
ja kun näistä omaan makuun käyttökelvottomista tiivisteistä ei pääse millään eroon. Siis myynti/vaihto ei kai onnistu missään.
Viimeksi muokannut antton; 09.08.14 kello 20:30.
2 yötä pidetty avoimella ikkunalla tota Blackberryä ja snadia toivoia saattais olla et siitä tulee jopa melkein hyöryteltävää... Odotellaa nyt vielä pari päivää.
E: Edistystä on tapahtunut! Hallelujah! Ei tämä vieläkään ihan saippuasta puhdasta ole, mutta parempaa kuin viimeksi testatessa.
Pitkäaikaista tuuletusta korkki auki ei suositella, mutta tässä näyttää olevan ainoa vaihtoehto, jos haluaa höyryteltävää alle puolessa vuodessa.
Viimeksi muokannut MrDelirium; 10.08.14 kello 01:07.
Red Applea tehty 5%:n suhteella. Oikein luonnollinen omenan maku. Ei mitään omenakarkkia tai omanalimpparia vaan sellainen "hapokas" omenamaisuus. Itse en tykkää mussuttaa namia aamusta iltaan joten tällainen kirpeys sopii hyvin. Maku saisi olla ehkä jonkinverran raikkaampi.
Viimeksi muokannut antton; 14.08.14 kello 13:32.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
En ole vielä. Jonossa on.
Mun mielestä tuo 5%:n sekoitussuhde yhdistettynä ihan ok/hyvään makuun on näissä se, mikä pistää nämä itsellä ihan eturiviin. Saa nähdä koska tulee se ensimmäinen AL:n tiiviiste, jota ei voi vetää edes puoliväkisin.
Small Review of Atmos Lab E-Juice Made in Greece :
"I know the man who makes the flavours, the bases and the ready to vape liquids known as ATMOSLAB, he is a good friend of mine. Panos is a chemical engineer and fully dedicated to the best quality of sources for his eliquids. He follows FDA standards and beyond in the purity and the quality of his juices. His company is the first and biggest company in Hellas with certifications and toxicological analyses from Hellenic Universities for its liquids which are updated frequently. He refuses to use substances which "improve" the taste of the flavours. As a chemical engineer, his expertise is in ISO certifications in food industry for many years and he has an inside knowledge of all the tricks that the law permits their use, and he has spent much time to avoid them, in order to keep the purity, the taste, the throat hit and the vapour of his juices in a balanced relation and above all healthy.
His eliquids have standards of purity that exceed may times the most strict legal requirements. He sources for his compositions only from European manufacturers and his brand is the biggest in Hellas."
Pari kuukautta sitten tuli Ginaa laitettua kypsymään. Oikeastaan.... tuoksu oli jo niin maanläheinen etten ole uskaltanut sen jälkeen edes maistaa No, tänään laitoin viimein kyseistä litkua Kayfun Miniin. Ei tämä ollut ollenkaan niin paha kuin pelkäsin, tulee jollain tavalla Rawr Vaporin Poison mieleen. Joku olkimainen samantyyppinen maku tässä on. Mutta mutta, jäänee varmaan kuriositeetiksi. Oluen ja suolaisen kanssa silloin tällöin voipi maistua.
Kokeilkaa Barbaraa. Siis jos tykkäätte hunajasta, ja vaimon valituksesta. Jää vaatteisiinkiin tämä eritteen tuoksu vaikka tuulettais.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Mistä kannattaa hankkia näitä Atmos labin nesteitä? Osaako joku suositella hyvää tupakanmakuista vg nestettä. Siis pg-vapaa nestettä.
No Atmoksen sekoitussuhteen saa kyllä kohtuu alas, itsellä puhtaaseen VG:hin 10%, jolloin lopputulos 10/90.
Suosittelu taitaa olla hankalaa, valitettavasti se paras löytyy vain kokeilemalla.
KGO & Twist
Sain just tänään Atmos Labin vesimelonin postista... Että osaakin olla pahaa... Varmaan paskin neste mitä oon ikinä tilannu :/
nyt meni sitten luotto tähänkin yritykseen...
Bebeca on kyllä nannaa!
Liquan nesteistä maisteltuna melkein kaikki ja muutamamuu merki päälle ja tuo Bebega on tähän mennessä kyllä paras maku. Tosin ei mikään aaldeilog höyry.