Onkos tuolla jokin lakko, kun ei ole tapahtunut yhtään mitään suuntaa eikä toiseen ???
Otin yhteyttä eilen 'päämajaan', ja sanoivat, että tänää lähtee tavaraa kohti suomea. Noh...seurataas miten asiat on![]()
Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.
No nyt alkoi tapahtua. Olin liian hätäinen. (Hyvä, kun osaan myöntää virheeni)
Nyt shipataan kovasti lähetyksiä
Ei muuta, mutta mun EGO vuotaa, ja iski kiire, että saa lisää laitteita :-\
En halua sortua oikeisiin tupakoihin, koska olen hyvin irtaantunut niistä, ja vain 3-5 kpl menee enää päivässä
Oikea tupakka hyi H....ti sentää![]()
Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.
Tuosta voi seurata libertyn paketteja:
http://track2.royalmail.com/portal/rm/track
laita tohon se libertyn seurantakoodi RJxxxxxxxxxGB ja mikäli tilaksi näyttää:
"Your item, posted on xx/01/12 with reference RJxxxxxxxxxGB has been received at our international mail centre and is being made ready for despatch overseas. "
Menee ensi viikkoon, luultavammin tiistai aamuna haettavissa lähipostista. Näin ainakin minulla toiminut.
Lauantaina tai sunnuntaina saapuu suomeen. Maanantaina itella käsittelee ja tiistaina perillä.
"Your item, posted on xx/01/12 with reference RJxxxxxxxxxGB has been passed to the overseas postal service for delivery in FINLAND.#
-- lähtenyt briteistä suomen suuntaan
On tulossa lisää, tarkennan aikataulua huomenna.
Suosittelemme että takuuasioissa ollaan suoraan yhteydessä britteihin, mutta jos tarvitset käännösapua, voin toimia välikätenä. Voit kirjoittaa minulle suomeksi asiaan liittyvän viestin viljami@liberty-flights.co.uk, käännän sen englanniksi ja toimitan eteenpäin.
Näinhän se menee. Sen verran korjaisin, että ainakin helsinkiläiset saavat yleensä keskiviikkona lähetetyt paketit jo maanantaina. Itellalla menee yleensä yksi ylimääräinen päivä kuskata paketteja muualle Suomeen.
Enpä ole itsekkään ennen moista nähnyt. Tietääkseni mitään muutoksia lähetyspalveluihin ei (vielä ainakaan) ole tehty. Oisiko kyseessä jokin muutos Royal Maililla. Selvittelen ja palaan asiaan huomenna.
-Viljami
Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
Ticket-systeemi
Facebook!
Oma kokemukset Libertystä ovat pelkästään positiivisia. 5 tilausta tehnyt, aina kaikki ollut ok. Myös toimitus on nopea, noin 4-5 arkipäivää.
Hyvä höyry, parempi mieli.
Muuta tietoa ei minulla ole kuin että PSV:n nesteet pitäisi olla ihan lähiaikoina Briteissä, ne on jo lähetetty jenkeistä. Riva-akut tietääkseni ovat ihan aikataulussa, eli tulevat ennen kuun vaihdetta. Kysyn huomenna josko olisi tarkempia tietoja saatavilla.
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!
Jos tarkoitat tätä http://www.track-trace.com/post niin tuon takaa kyllä yksi koodi löytyy, mutta uusi se ei ole. Edellisen kiinantilauksen koodi tuolla pysynyt tallessa, kun tuota käytin sen seuraamiseen. Enkä kyllä keksi muutakaan Track&trace linkkiä :-\
Ticket-systeemi
Facebook!
Ovathan nämä ko. tilaukset yli 25 puntaa arvoltaan? Alle 25 punnan tilauksiinhan ei tuota seurantakoodia tule.
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!
Nämä myöhästyvät kiinalaisen uuden vuoden takia valitettavasti. Ensi kuussa toivottavasti :/
Tulee helmikuun puolessa välissä.
Talossa on, sivuille tulee ihan lähiaikoina.Viljami , onko Vermilion riverin e-nesteitä milloin tulossa lisää?
Eli PSV:n nesteet ovat ihan piakkoin sivuilla. Riva-akkuja saimme pienen lähetyksen ja niitä tulee sivuille lähipäivinä. Isompi erä viivästyy johtuen kiinalaisten uudesta vuodesta.Onkos näistä mitään tuoreempaa tietoa? Edelleen odotellaan malttamattomana Riva-akkuja ja Pink Spot Honey Cured Tobaccoa.
Nämä puuttuvat seurantakoodit johtuvat virheestä RM:n päässä, emmekä saaneet näihin seurantakoodia joten jouduimme laittamaan yllä olevan viestin. Paketit ovat kuitenkin lähetetty "seurantakoodillisina" joten niitä koskevat samat vakuutukset ja toimitusajat kuin muitakin paketteja. Pahoittelemme asiaa.
Lisäksi saamme koko Siam Modsin linjaston valikoimiimme, sekä drip tipit että modit
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!