Oisit pyytäny mulqvistin apua noissa reikien kairailuissa![]()
Oisit pyytäny mulqvistin apua noissa reikien kairailuissa![]()
Kaiffari herätetty henkiin! Täyttöreiän ruuvin jengat oli paskana jotennheitin ruuvin ympärille putkimiehen valkoista tiivistenauhaa ja taas pelittäämanapotion 1,2 ohmin microcoililla 16watin buustilla vie kielen mennessään<3 nyt vaan harmittaa kun toi ebox tuli taloon ja muutama kk sitten myin pois aidon kaiffarin
![]()
Ottaisin kuvan jos olis parempi puhelin, mut nyt ei jaksa. Mulla on ihan identtinen combo/setuppi ku sulla just nyt ja ohmi ja watitkin samatainoastaan että boxi ja kaiffarin lasi on vihreitä ja tankis on mustaherukkamenttolia
ja tein sen just 2min sitten ja istahdin takasi tähän koneelle, setuppi on kyl 0.4 8kieppiä ja paarmakäret
Clearot + modit joiden noukalla ne on...
//7v smoke-free!2020//
Törkeen hieno Paps!
Ja jos oot oikeasti tossa kuvassa, etkä karvainen, keski-ikäinen, ylipainoinen diabetespotilas, niin missä ihmeessä se Taajuus viipyy?
no sanotaanko että kuva on itsestä joo mutta ehkä turhankin imarteleva..![]()
Nonii montas priviestiä on jo saapunut?d
Edit. Tuo paps on kyllä nätti!![]()
Taisi siinä vierähtää koko iltapäivä..ja ei yhtään privaa, sitäpaitsi aika karvas pettymys sitten todeta että aijahas täti olikin setä kun paljastuu että synnyin mieheksi.
entisiä omia etikettejä holokalvolle..
ja uudempia kultaiselle kalvolle
![]()
^^Kiitettävää kiinnostusta näpräilyyn nämä etiketit - kuinka moni muuten harrastaa vastaavaa? Kahden vuoden aikana olen itse taantunut sille tasolle, että hyvä kun viitsii tuhrata harakanvarpailla varustetun lapun pullon kylkeen ja joskus ei edes sitäkään![]()
let's mörköillään
ebox, big buddha ja dynast sekä stinkray h-attyllä
Kyllähän tää kaiffari paremmalta stinkun nokasta näyttää kun k101:nMolemmat klooneja, ei saa kiusata
IMG_20140815_123246.jpg
Tulostin tänään A4-arkillisen etikettejä pullojen kylkeen teipattavaksi, kuvat otettu vapetalon sivuilta.
Esim. tässä, tehokasta viilennysnestettä kesähelteillä.
bluedragon.jpg
26650 teleputki
patukka.jpg