Sivu 37 / 112 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 273334353637383940414787 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 721 - 740 / 2234

Aihe: Yleinen drippauskeskustelu (RDA)

Elikkäs, drippailen tokaa 30ML 6mg putelia, tulee pistävä tunne/maku suuhun ja nesteen maku ei tunnu yhtää siltä mimmonen pitäis olla, sama ongelmaa ei ollu ekassa putelissa. Tuntuu kun nikotiinia ois enemmän ku 6mg tai sit aijemmassa ei ollu saman verran tai jotain. Onko mitään ideoita?

Höyrykonkari Hruogan's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Mun kokemuksien perusteella tulis ekana mieleen karstan peittämä coili, itellä ainaki potkasee hemmetin kitkerän maun suuhun nesteellä kun nesteellä kun alkaa karstaa kertymään

oon kuivapoltellu aina pumpulin vaihos, ollu jonkun 2vk käytössä, näyttää kuivapolton jälkee iha ok mut voisilti olla karstaakokö? :O

Sijainti
    Helsinki
    Voihan sen kokeilla uuen coilin pyöräyttää ja toivoa että olis vaan siitä kiinni niin pääsee taas nauttimaan tutusta mausta

Joo pitääpi kokeilla huomenna Tai sitten 6mg 0.4ohm duali on vaan liikaa mulle

Höyrypää Fythern's Avatar

Sijainti
    Kouvola
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hugo82 Näytä viesti
    Juu hyvin kyllä höyryää Eikä mua haittaa vaikka reijät isoimmalla. Ruuvit menee kyl nopeesti pyöreeks. En tiiä onks huonoja ruuveja vai avain. Ja siis mullakin tobecon klooni.
    Joo ruuvit/avain ihan hanurista... mulla on emännän hiuspinnistä tehty DIY avain ruuveja varten

Sijainti
    Kouvola
    Lainaus Alkuperäinen postaaja makaroonironi Näytä viesti
    oon kuivapoltellu aina pumpulin vaihos, ollu jonkun 2vk käytössä, näyttää kuivapolton jälkee iha ok mut voisilti olla karstaakokö? :O
    Ootkos kokeillu pestä coilia siten että laitat hanasta veden valumaan ja hehkutat coilia punasena joitakin sekunteja ja heti hanan alle kun on vielä hehkuva? Muistat vaan päästää napista irti

Höyryttelijä

Sijainti
    Kaalimaa
    Morjesta! Nykyinen koneistoni on Tobecon Hades -klooni + Kayfun 26650 Plus joihin olen ihan tyytyväinen, mutta ajattelin aloittaa drippailun kunnon kumpupilvien toivossa. Joten voisitteko suositella jotain suht edullista RDA:ta joka mahdollistaisi quad-coil setuppien teon? Mielellään 30 -millistä niin olisi tilaa väännellä.

Tobecon Magman laitoin tilaukseen kun alkanut enemmän ja enemmän vaan drippereitä käyttämään maailmalla kulkiessakin. Ei vaan oo oikeen mitään sellaista RTA:ta tullu vastaan mikä toimisi aina 100% varmasti ilman vuotoja ja muita ajoittain.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

Sijainti
    Helsinki

Taas premature ejaculation....

Piti pikkasen testata laitteistoa mihin näistö kikkareista on, kyllähän tuolla laitteella jo puolet olohuoneesta täyttää usvaan muutamalla henkosella

Piti tuo pilvien jahtailu lopettaa kun palovaroitin muistutti itsestään ensimmäistä kertaa vuosiin.
    Ainahan sen voisi tietenkin kytkeä pois päältä, mutta turvallisuus ensin.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

Höyryttelijä

Sijainti
    Kaalimaa
    Ei se vuotaminen ja pienehkö nestetilavuus haittaa, koska kayfuni pysyy arkiatona ja RDA:sta tulisi nesteiden maistelu ja iltahöyryttelyato kotioloihin. Itse katselin HCigar MEGAa Ebaysta. On iso ja viisipostinen. Muuten, ikuisuuskysymyksiä, mutta mitä pitäisi ottaa huomioon kun siirtyy alle ohmin setuppeihin? Mullahan on mekaaninen modi ja PCB -suojatut Li- akut. Pitäisikö siirtyä IMR -akkuihin? Ja mistä saisi hankittua hyvän vastusmittarin?

Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryhinaaja Näytä viesti
    Ei se vuotaminen ja pienehkö nestetilavuus haittaa, koska kayfuni pysyy arkiatona ja RDA:sta tulisi nesteiden maistelu ja iltahöyryttelyato kotioloihin. Itse katselin HCigar MEGAa Ebaysta. On iso ja viisipostinen. Muuten, ikuisuuskysymyksiä, mutta mitä pitäisi ottaa huomioon kun siirtyy alle ohmin setuppeihin? Mullahan on mekaaninen modi ja PCB -suojatut Li- akut. Pitäisikö siirtyä IMR -akkuihin? Ja mistä saisi hankittua hyvän vastusmittarin?
    Ainakin se kannattaa katsella että akun purkuvirta on tarpeeksi korkea.

Höyrykone tero's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Eipä dripperi kovin vaikea ole täyspäiväkäytössäkään. Jos suht löysä kansi tiivisteellä ni nopsaa nyppää pois ja asettelee muutaman ruikkauksen nestettä. Ja höyryt kuitenkin pääsääntöisesti tankkeja kovemmat. Ja koko pieni.

Höyryttelijä

Sijainti
    Kaalimaa
    Noh, pitää kokeilla kun sen aton saa kaupasta. Ajattelin tehdä ohmisen setupin Kayfuniin näin ensi alkuun.

Hruogan, tekasin tossa äsken uuden setupin ja johan toimii taas ! kiitokset vinkistä!

Lainaus Alkuperäinen postaaja Fythern Näytä viesti
    Ootkos kokeillu pestä coilia siten että laitat hanasta veden valumaan ja hehkutat coilia punasena joitakin sekunteja ja heti hanan alle kun on vielä hehkuva? Muistat vaan päästää napista irti
    Joo olin tehny tota mut näköjään oli kärsiny liikaa uudet ku väsäsin ni toimii taas!

Sijainti
    Kouvola
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryhinaaja Näytä viesti
    Sonyn vihreät vtc akut tilaukseen esim vtc5. Purkuvirtaa 30A.

Löytyykö jostain semmosta 22mm dual coil dripperiä missä on isot ilmaholet, ilman mitään ilmansäätörinkuloita?

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Tobh? Onhan siinä siis ilmansäätö mutta ilman rinkuloita.

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •