Sivu 36 / 112 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 263233343536373839404686 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 701 - 720 / 2234

Aihe: Yleinen drippauskeskustelu (RDA)

Höyrykone

^no mitä sitä muuta sitten tilaamaan jos 5e dripperi toimii hyvin

itse pistin fasttechille tilaukeen Magma, H-Atty ja Double Cross. Raportoin lisää kun saapuvat!!! maksoivat yhteensä noin 20e. Igo-W:hen olen ollut tyytyväinen muuten, mutta noi tiivisteet on aika huonot.
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

Höyrykonkari

Niin no joo totta aattelin vaan et jos ois jotain eri vaihtoehtoja mut kyllähän tälläkin hyvin pääsee drippailee

Höyrykone Steamy's Avatar

Sijainti
    Varkaus
    Nyt kannattaa olla tarkkana ettei foorumin kiihkoilijat käy kimppuun kkk.gif

Höyrypää Kuhanz's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki, Etelä-Pohjanmaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jane Näytä viesti
    ^no mitä sitä muuta sitten tilaamaan jos 5e dripperi toimii hyvin

itse pistin fasttechille tilaukeen Magma, H-Atty ja Double Cross. Raportoin lisää kun saapuvat!!! maksoivat yhteensä noin 20e. Igo-W:hen olen ollut tyytyväinen muuten, mutta noi tiivisteet on aika huonot.
    H-atty fasttechiltä?

Atot: H-Dripper #0256, Subtank Mini
    Modit: G-Tube #85, SS Owl 18500 #253, VTC Mini, Nebox,
    Nesteet: Health Potion, Mana Potion, Love Potion, Stamina Potion

Höyrykone

Lainaus Alkuperäinen postaaja Kuhanz Näytä viesti
    H-atty fasttechiltä?
    anteeksi, Tobh Atty V2.

kiihkoilijoille puolustukseksi että tilasin noi kloonit testiin ja jos niistä löytyy hyvä niin tilaan aidon.
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

Höyrypää Mixxer's Avatar

Sijainti
    Riihimäki
    Tänään tuli tuota Toddin kiinalaista ihmebumbalia, täytyy kohta pyöräyttää dripperiin testisetuppi... Haisee ainakin helvetin pahalle

Höyrypää Mixxer's Avatar

Sijainti
    Riihimäki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mixxer Näytä viesti
    Tänään tuli tuota Toddin kiinalaista ihmebumbalia, täytyy kohta pyöräyttää dripperiin testisetuppi... Haisee ainakin helvetin pahalle
    Noniin, ninjapumpulia testattu dripperistä:

Koostumukseltaan todella irtonaista ja jäykkää, imee toki hemmetin hyvin nestettä kunhan saa sopivan määrän coilin läpi.

Dripperiin, ehkä joo. Kaiffariin en ala edes yrittämään, on sen verran haastavaa käsiteltävää.

Minäpoika jatkan bumbelssonin käyttöä.

Höyrypää Fythern's Avatar

Sijainti
    Kouvola
    Miten saa perus single/dual 3-postisesta dripperistä kaikista parhaiten makua irti? Kyseessä puffilan zenith v2 klooni ja kanthalit mitä löytyy on 0.25, 0.32 ja 0.4? Minkälainen coil? Dual vai single?

Höyrykonkari

heiij nyt tuli ongelma: en tiedä yhtään mitä kävi, mutta dripperistä ei yhtäkkiä kuulunutkaan mitään ääntä eikä varsinkaan tullut höyryä?

Onhan se kiva kun vuorokauden toimi.... voiko tälle enää mitään tehdä?

Ei kai ongelmana voi olla se että vetelin sitä yhtä paljon ku mitä vetelisin normisti päivässä?

Vieläkin kyseessä Puffin halpis dripperi... Mulle 5€ on kuitenkin näillä tuloilla suht paljon...

Toisaalta, eihän sitä tiiä et jos oon vaa sähkötupakkaosien rikkomisen mestari.. Evodien atotkin saan hyvälläkin huolenpidolla toimimattomaks vähintään kolmessa päivässä

Sijainti
    Kouvola
    Lainaus Alkuperäinen postaaja fwlzzg Näytä viesti
    heiij nyt tuli ongelma: en tiedä yhtään mitä kävi, mutta dripperistä ei yhtäkkiä kuulunutkaan mitään ääntä eikä varsinkaan tullut höyryä?

Onhan se kiva kun vuorokauden toimi.... voiko tälle enää mitään tehdä?

Ei kai ongelmana voi olla se että vetelin sitä yhtä paljon ku mitä vetelisin normisti päivässä?

Vieläkin kyseessä Puffin halpis dripperi... Mulle 5€ on kuitenkin näillä tuloilla suht paljon...

Toisaalta, eihän sitä tiiä et jos oon vaa sähkötupakkaosien rikkomisen mestari.. Evodien atotkin saan hyvälläkin huolenpidolla toimimattomaks vähintään kolmessa päivässä
    Mikä modi?

Höyrykonkari

Ihan normi egolla täällä vielä höyryttelen

Höyrypää

Sijainti
    JKL
    paljon oli ohmeja dripperissä? ego akuista palaa piuhat poikki aika herkästi o: jos akku toimii vielä muuten ni +napa on saattanu painua sisään sen verran ettei ota kontaktia?

Höyrykonkari

2.6ohm ja en oikein usko että jos tän +napa olis jotenkin painunu sisään, että pystyis vetää sitä ulospäin, kun tässä ei ainakaa näyttäs olevan mitää ulosvedettävää :|
    Mut jos kattosit tästä että millanen tää on:
    306 drip atomisaattori + drip tip 1,8ohm / 2,6ohm

Höyrypää Sexplosion's Avatar

Sijainti
    RantaBoulevard
    Onko muita akkuja joilla kokeilla?

Höyrykonkari

Mulla on vaan paulsaar ego ja puffilta tilattu 1100mAh akku :/ molemmissa sama juttu

pitäis varmaan toi iTaste vv/vw v3 tilata, mutta kun en tiedä tuleeko helposti sama ongelma

En viittis vielä mitään kunnon modeja tilata kovan hinnan vuoksi..

Höyrypää Sexplosion's Avatar

Sijainti
    RantaBoulevard
    Siitä atosta on varmaan lanka palanu poikki.
    Osta joku halpa smokin rda niin pääset pitkälle.

Höyrykonkari

Kiitti vinkistä, kohta lähtee Smok UDA RDA kokeiluksi tilaukseen! )

Eilen itkin että zenith kusee taskuun koko ajan. No tänään ei kertaakaan kun oli ilmaröörit täysin auki. Ei näköjään toimi toi säätörinkula kun kerää nestettä sinne väliin ja sitten sitä pursuaa joka puolelta kun on kyljellääm esim. taskussa.

Sijainti
    Kouvola
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hugo82 Näytä viesti
    Eilen itkin että zenith kusee taskuun koko ajan. No tänään ei kertaakaan kun oli ilmaröörit täysin auki. Ei näköjään toimi toi säätörinkula kun kerää nestettä sinne väliin ja sitten sitä pursuaa joka puolelta kun on kyljellääm esim. taskussa.
    Joo se on melkeimpä ainut miinus mitä ite ainakin löytäny tost zenithist... muutennaivan loisto peli!

Juu hyvin kyllä höyryää Eikä mua haittaa vaikka reijät isoimmalla. Ruuvit menee kyl nopeesti pyöreeks. En tiiä onks huonoja ruuveja vai avain. Ja siis mullakin tobecon klooni.

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •