Oho! Oon siis bongannu sut mutta en höyrytin kädessä![]()
Oho! Oon siis bongannu sut mutta en höyrytin kädessä![]()
image.jpg
Makustelua, kyllä se suosikki on tässäkin näkyvissä...
E. Ei ole ollenkaan huono tuo W#X, maistelu vaijeriwickillä sompulla, semmonen tunne kyllä jäi, että siitä olis saanut paljon enemmänkin irti, jos tuo sompun imuvastus olis vähänkään löysempi... Maut löytyivät kyllä mitä oli luvattukin, päällimmäisenä sitruuna.(50/50 -6mg)
Viimeksi muokannut Lampinen; 03.08.14 kello 10:02. Syy: Lisätty sananen VWS:n tuotoksesta
Hinkutihinkuti
uploadfromtaptalk1407055307102.jpg
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Hah, piti tämäkin kokeilla ei yhtää hassumpi ihmeen hyvät höyryt lähtee.
Liite 16753
16mm paksu 152mm pitkä noin 80g painoa.
Onko tuo yläpää tuossa millainen? tai siis mitä tuotetta se lähinnä vastaa? tietää mitä kertoo kaverille/voiko suositella käyttöön. Mitä atoja se syö? onko se vähä niinku aerotank vai evod2?
E: vaikka sitä googlettelee niin eipä oikein iske silmään tankista speksejä, lukee vaan yleensä että on jotain newly desingned new desingiä![]()
Clearot + modit joiden noukalla ne on...
//7v smoke-free!2020//
Itsellä kans ollut nyt 8kk tuola vapelaatikon reunalla tuo jo avattu ~puolikas menttoliaski
Clearot + modit joiden noukalla ne on...
//7v smoke-free!2020//
Papsi sai vähän kiiltoa.
Kelpaa
Proto on vihdoin testimallissa
Son of a Gun (1).jpg
Joo, Reaverissa kiinni...mutta mikä? arvaatteko?
Ei kokonaan omaa tuotosta, mutta hatun nyt sain haluamakseni.
Son of a Gun (2).jpg
Jaloissani pyöri tuollaista hieman "parempaa" rosteria, ja siitä se ajatus sitten lähti
Toinen harrastukseni antoi kipinän tähän.
Tippi on siis kiinteä, eikä heilu kovemmassakaan kyydissä. Tipin reikä aika tarkkaan 5,56mm.
Matskua on vielä toistaiseksi muutamaan vastaavaan, ja kokeilen muulla pinnanlaadulla vielä tuleeko vieläkin sotaisempi![]()
Gearwhore, ja vakava BRD syndrooma............
Somppu novumhan se on
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
No kun ei ole
..ja hittojako mä tätä panttaamaan...
Se on......PIRKKA PULSE ! ...onko se nyt vieläkin PIRKKAA...kukin päättäköön tykönään.
Mutta huomasitko rihlat tipissä?
Tuo pipo on tehty Walther Lotharin ruostumattomasta 556NATO piippuaihiosta.
Ja Pulsessahan aika ahdasta tuolla kaasukammiossa, joten löylyt ovat mielestäni parhaasta päästä sinkkuWikkisisitä.
..enhän mä toki ole kaikkia maailman atoja tyypännyt....että vois oikeen siitäkään sanoa..
Antaa muuten kivat pyörteet poskeen lujaa impatessa![]()
Viimeksi muokannut k-bar; 03.08.14 kello 16:58.
Gearwhore, ja vakava BRD syndrooma............
Näkyyhän siellä rihlat kun tarkkaan katsoo![]()
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
Rihlat auttaa höyrynkulkua keuhkoonKattelin joo että millimitta oli aika spesifi, eli jotain asesepän osia käytetty...