Sivu 67 / 187 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 175763646566676869707177117167 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,321 - 1,340 / 3737

Aihe: ECigWizard kokemuksia

Höyrykonkari

Sijainti
    Tampere

Vs: ECigWizard kokemuksia

Noniin, ensimmäisen kerran brittitilausten kanssa posti hidastelee. Tavarat lähteneet velholta 13.1 eikä tänäänkään postisetä tuonut pakettia.
    Lavatube siis jäähyllä paketin saapumiseen asti (laturi tulossa)

Odotellaan vielä viikko ja sitten reklamaatiota kehiin.

Pöh pöh pöh Tilasin kartoja ja AW:n akkuja, eipä oltu sitte viittitty akkuja laittaa mukaan ollenkaan. nyt vaan joutuu oikeesti miettimään että mitä tekee. Ymmärtämykseni mukaan pyytävät piraati akuista aitojen hintaa, joku voi toki korjata jos olen väärässä. En vielä ole joutanu reklamoimaan mutta tänään pitää typottaa.
    Bombshell on parhautta!

Eipä tullut tänään 17 päivä shipatut tavarat Toivottavasti tulee maanantaina. Nimittäin 5 ml enää nestettä

Höyryttelijä

Sijainti
    Espoo

16.päivä postitettu,ei ole vielä nesteet 2x30ml saapuneet.Ehkä maanantaina? ???
    09.01.2012 /2000

Höyrykone

Lainaus Alkuperäinen postaaja tuntematon Näytä viesti
    Eipä tullut tänään 17 päivä shipatut tavarat Toivottavasti tulee maanantaina. Nimittäin 5 ml enää nestettä
    Parissa päivässä tulee vaan DHL:llä. Kyl posti vähän pitemmin kestää.

Höyrypää

Sijainti
    Kristiinankaupunki

Kovin on hätästä porukkaa

laitteet: EGO+Boget

Tervakeuhko

Tänään tuli 15.1 tilattu satsi.
    Ry8 ja Jamaican me grazy on aikamoista kuraa, toivottavasti paranevat tuosta huomattavasti, kun menin 30ml tilaamaan. Roskikseen menisivät josseivat olisi niin ruton kalliita...

Kauppias eCigWizard's Avatar

Sijainti
    UK - Peterborough

To let you all know we are switching to a new mail system on 3rd Feb 2012. This will hopefully mean much better postal times to Finland

It will average 2 days to major areas in Finland which is fantastic news, should help a lot!

On another topic we have been told that some people have not got replies to e-mails, if this is the case please e-mail us once more or phone us as we reply to ALL e-mails we receive so there may be a problem in a system somewhere.

Höyrypää TrippyG's Avatar

Sijainti
    Helsinki

Lainaus Alkuperäinen postaaja eCigWizard Näytä viesti
    It will average 2 days to major areas in Finland which is fantastic news, should help a lot!
    Great news for me! Bad news for my wallet.

Kauppias eCigWizard's Avatar

Sijainti
    UK - Peterborough

Also we are trialling Finnish language support from Monday so please try it out but be patient for the first few weeks

Höyryttelijä

Oma tilaus on sujunut toistaiseksi täysin oppikirjojen mukaisesti (tilasin tosin vain yhden putelin JagerBombia):
    2012-01-19 20:54:33 Payment accepted
    2012-01-20 08:55:13 Preparation in progress
    2012-01-20 15:23:16 Shipped

Nyt sitten ihmetellään enää kustin polkua.

Lainaus Alkuperäinen postaaja james_III Näytä viesti
    Ymmärtämykseni mukaan pyytävät piraati akuista aitojen hintaa, joku voi toki korjata jos olen väärässä.
    Tähän ei vielä ole saatu lopullista varmistusta. Yksi akku on menossa itään päin tutkimuksiin.
    Provari Mini V2.5 BlueLED Titanium White | MISTer | Lavatube V1
    Vapolla since 27.9.2011

No tänään piti pojot tulla, mutta tuskimpa tulee

This will be active today.

Many thanks,

Aaron Taylor

Höyrykonkari

Sijainti
    Tampere

Kertokaahan hätäilevälle miten tuo velhon tilauksien Delivered-status toimii. Eli luodaanko se vaan automaattisesti jonkin ajan kuluessa, vai onko sillä oikeasti jotain tekemistä paketin olinpaikan kanssa?

Oma tilaus:
    2012-01-20 22:55:56 Delivered
    2012-01-13 16:40:08 Shipped
    2012-01-13 08:50:06 Preparation in progress
    2012-01-12 17:23:20 Payment accepted

Eikä siis pakettia vielä näkynyt.

Ja yritin kyllä lueskella ketjua joku parikymmentä sivua, mutta ei osunut silmiin mitään inffoa tuosta.
    Pahoittelut hätäilystä ja kiitos!

Höyrykone

luodaan automaattisesti jonkin ajan kuluessa
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

PoliisiGuru Rotax's Avatar

Sijainti
    Espoo

Lainaus Alkuperäinen postaaja Hezzuu Näytä viesti
    Kertokaahan hätäilevälle miten tuo velhon tilauksien Delivered-status toimii.
    Kyllä informaatio tuosta delivered-statuksesta löytyy tämän ketjun joltakin sivulta mutta kyseessä on kuitenkin automaattinen lisäys, jolla ei ole mitään tekemistä pakettisi sijainnin suhteen, eli ei merkitse mitään. Oletettavasti pakettisi on Itellan hoivissa ja tulee alkuviikosta kotiisi.

:wq

No niin. Nyt on sitten puurot ja vellit velholla oikein kunnolla sekaisin. Sam lupasi lähettää minulle salmiakkipullon 10ml. Sitä en saa, vaikka jo aikoja sitten Sam lupasi. Aaron laittoi minun paypal tililleni hyvityksen tästä. Tarkistin asian moneen kertaan. Nyt minulla pitäisi olla kaikki ok. Tein kuluneella viikolla uuden tilauksen, ja tilasin muita litkuja. No nyt tämä Aaron on sotkenut menneet ja tulevat tilaukset sekaisin. NO KYLLÄ! Aaron merkkasi palautettavan määrän £17.25 . Sain palautuksena £8.99. Siis tää sekoilu on nyt jo kolmas kerta minun kohdallani. Eihän £17.25 = £8.99 (yhtäsuuri summa). Laitoin Arskalle postia TAAS! Kyselin, että mitähän sieltä olisi tulossa.
    Minulla on onneksi kaikki tarvittava dokumentti tallessa. Yleensä sanotaan, että kolmaskerta toden sanoo. Mä haluan katsoa 'neljännenkin jakson' Mutta ei tää nyt enää mua naurata ollenkaan. Tässä foorumiketjussa on melko monta sekoilua velholta. Edelleen haluan velholta tilata romppeita. Isoja risuja lähtee tästä näin Samille ja Arskalle perskuta-rallaa

Tarkennan hieman tähän: salmari tilaus = £8.99 Uusi tilaus = £17.25 . Minun laskuoppini mukaan tuo ei ole yhtä suuri summa. Kyllä mä haluan tavarani jotka olen maksanut, tai rahani. Noh...nyt olen rekannut itseni pariin muuhun kauppaan varmuudenvuoksi. En millää jaksa uskoa tätä soppaa todeksi. Kahestaako ne siellä sähläävät ??? Kaikkea hyvää mä vaa tahtoisin, mutta eihän tämmöistä sekametelisoppaa pysty sietämään. Mä vaa ihmettelen: Kuinkahan kauan se pulju pysyy pystyssä tota menoo Mä ilmoittelen tänne foorumille tuonnempana kuinka tässä asiassa käy...
    Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
    Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
    Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.

Lainaus Alkuperäinen postaaja MikkiV4 Näytä viesti
    Tähän ei vielä ole saatu lopullista varmistusta. Yksi akku on menossa itään päin tutkimuksiin.
    Vähä heräilis epäilys että olis, mistään mitään tiedä sinänsä. Noh, reklamoin puuttuvista akuista ja heti lähettävät korvaavat tuotteet kun niitä tulee varastoon (varastossa on kyllä saatavilla tällähetkellä) ??? Eipä siinä mitään, akkuja kyllä piisaa omassa hyllyssä, tilasin vaan kokeillakseni että ovatko ne nyt sitten niin paljon parempia kuin normi siniset/mustat/vihreet. Odotellaan vaan, ei tässä mikään hoppu ole. Mailiin vastasi muuten Hämäläinen silkalla suomenkielellä, rallienglanti kuuluu sitte varmaan kirjotuksen läpikin
    Bombshell on parhautta!

Lainaus Alkuperäinen postaaja james_III Näytä viesti
    Mailiin vastasi muuten Hämäläinen silkalla suomenkielellä, rallienglanti kuuluu sitte varmaan kirjotuksen läpikin
    Niin kuin mä olen aiemmin tässä foorumissa jo sanonut, että kyllä velho seuraa tätä foorumia. Nyt alkaa pikkuhiljaa minunkii asiat selviämään. Kiitos tämän foorumin. Olen Aaronin kanssa nyt käynyt sähköpostitse asioita läpi, ja valoa näkyy jo tunnelin päässä. Kerron sitten, kun asiat ovat 100% onnistuneet.
    Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
    Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
    Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.

Höyrykone jasseri's Avatar

Sijainti
    Hollola

Itsellä vielä 6.12 tehty tilaus saapumatta, ja laitoinkin Aaronin pynnöstä sähköpostia asiasta viikko sitten, kun itse pyysi tässä ketjussa laittamaan, mutta eipä herra vaivaudu vastaamaan. Eikä ollu kuin 25€ tilaus. Harmittaa vaan kun olen noin 600€, 2kk.:n aikana tavaraa heiltä tilannut, no menettivät sitten yhden asiakkaan. Siirryn tonne Libertylle.

-mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •