Tuossa uusimmassa riptripperissä vilahti gplattiin liittyen jonkin sortin tuoteturvallisuustiedote.
Tuossa uusimmassa riptripperissä vilahti gplattiin liittyen jonkin sortin tuoteturvallisuustiedote.
KGO & Twist
^ tai pääsee itse tekemään rahaa "kloonilla".
Eikös tuosta ole konsensus ulkomaisilla foorumeilla että kyse on jostain aivan standardi teollisuuden vastuslangasta (kuten Kanthal A1kin) jota G-Plat ostanut pari-kolme kilometrin rullaa, ja pussittaa sitä nyt pikkupätkiin ja myy noin 99.97% katteella.
Heti kun tieto mitä se on ulkona, rahasampo loppuu.
No niinpä. Epäilen et kyse on nimenomaan siitä. Oikeesti tuo on varmasti halpaa ku saippua. Vähän tuppaa vaan nuo jenkit olemaan sellasta tekopyhää sorttia. Terveisin vetelin 25 vuotta röökiä mut nyt mua alko just huolestuttamaan et mitähän metallia tässä vastuslangassa on ja mahtaako kasvaa kivekset leuan alle jos käytän tätä..
Vielä tuosta Imeon casesta sen verran, että hänen pointtinsa näyttää olevan se, että (hänen mukaansa) kanthal/nichrome muodostaa hapettuessaan kerroksen mahdollisesti terveydelle haitallisia aineita. Eli esim. lankojen kuivapolttoa tulisi välttää, jotta oksidaatiota ei syntyisi.
Tämähän oli jo aikoinaan esillä meshin hapettamisen yhteydessä. Meshiaton keksijä Raidy aikoinaan varoitteli ylitohottamisen mahdollisista vaaroista.
Aika mielenkiintoinen tämä metallin oksidaatio kun ei oikein löydy täyttä varmuutta, että mitä se on ja mitkä sen vaikutukset voisi olla.
Imeon vainoharhaisuutta kuvaa sekin, että hän ei käytä makutiivisteitä ollenkaan. Niissä on kai jotain riskitekijöitä.
Ja kuitenkin VUOSIA myi hyvällä omallatunnolla nicromelankoja ja kehuu, miten hyvät löylyt lähtee stäkätystä GGTS:stä.
KGO & Twist
Hiukan kyllä kuulostaa siltä että kyseisen herran foliopipo on alkanut kiristää hiukan liikaa. Valtaosa höyryttelijöistä (jollei kaikki) on siirtynyt tupakasta höyryttelyyn ja välillä puheet kuulostaa samalta kuin alkoholistin joka on raitistunut ja tullut uskoon. Pienikin määrä etanoolia on suoraan saatanasta ja nykyään eletään pelkällä kasviruokavaliolla ja pyhiä kirjoituksia lukemalla.
Mesh:n oksidoinnissahan poltetaan (=aineen yhtymistä happeen) siihen pintaan kerros joka ei johtaisi sähköä. Tämä palanut kerroshan on käytännössä ruostetta, kaikkihan tiesivät että ruostuminen on hidasta palamista. Tosin ruostumattoman mesh:n tapauksessa se pinta tulee ilmeisesti raudan sekaan sekoitetusta kromista joka nyt siis on se pahapaha. Omasta mielestä tässä on nyt kuitenkin otettava huomioon määrät joita edes teoriassa tuosta on mahdollista kitusiinsa imeskellä. Jos et nimittäin satu asumaan alpeilla tai sademetsässä niin normaalissa kaupunki ilmassakin taitaa olla raskasmetalleja jo suurempi määrä kuin pystyt tuosta saamaan.
Hyvähän se tietysti on tiedostaa mitä ollaan tekemässä ja myös se että ei tällä höyryttelyllä varsinaisesti ole mitään suoranaisia terveyttä edistäviä vaikutuksia, tällä tarkoitan sitä että ei-tupakoivan ihmisen ei tulisi alkaa höyryttelemään koska edut vs mahdolliset haitat ei suosi siihen.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Itse lähden siitä, että höyryttely on kuitenkin paljon paljon vähemmän terveydelle haitallista kuin tupakointi.
Tässä tuore paperi asiasta, josta löytyy kohtia, joissa suhtaudutaan varauksellisen myönteisesti höyryttelyyn:
"If a patient has failed initial treatment, has been intolerant of or refuses to use conventional smoking cessation medication, and wishes to use e-cigarettes to aid quitting, it is reasonable to support the attempt. However, subjects should be informed that, although e-cigarette aerosol is likely to be much less toxic than cigarette smoking, the products are unregulated, contain toxic chemicals, and have not been proven as cessation devices."
E-Cigarettes
Tuo em. on yhtenä lähteenä tässä THL:n julkaisussa:
Sähkösavukkeiden turvallisuus ja terveyshaitat - THL
Kun poltellaan vastuslankaa niin terveyskysymykset ei ole koskaan OTeiks niin
Onhan se totta kai terveellisempää mutta jos pohjalla ei ole tupakointia niin ei höyryttelyllä mitään lisä boostia terveydelle saavuteta, todennäköisesti päinvastoin. Terveys seikat on hyvä tiedostaa ettei kenellekkään tule mitään harha kuvitelmia asiasta mutta jos mennään kultaisen kreikkalaisen tasolle jossa makuaineetkin on jätettävä pois niin jossain kohtaan on menty hiukka liian pitkälle![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Mieli tekis puuhastella dual coili kaiffariin. Saisiko hiukan neuvoja? Ohmit mistä nyt naatiskellu ihan perus micro koililla on asettunut 0.9 korville. Eli millä langalla ja kuinka paksun neulan ympärille noi pitäis kieputella?
Varmaan .40 ja siitä ylöspäin alkais olla järkevä. Tilaa ei kuitenkaan ole liikaa.Neulan paksuudesta en osaa sanoa, itse vetelen n. g18-g16 paksuisen ruuvarin varren ympäri ja 5/6 kiepillä .40 tulee 0.6 ohmia.
Itsellä ei ole tietoa noiden neulojen merkinnöistä niin olisi kiva että saisi suoraa ihan milleinä. Saan kyllä googlesta, mutta aloittelijana kaipaisin (kuten muutkin aloittelijat) tunnetuilla mitoilla nuo tiedot. Paljos tuollaiseen .25 kanthaaliin tarvitaan kieppejä ja kuinka isoja vastuksia halkasijaltaa tulisi tehdä?
http://www.apexmed.eu/injection-needle-type-luer.html
Viimeksi muokannut rämeairo; 27.07.14 kello 17:45. Syy: Linkki lisätty =)
On melkein mahdoton antaa muita kuin mittoja tönärillä näin netin kautta, mutta tämä on auttanut mua ihan jumalattomasti coilien tekemisessä
Coil wrapping | Steam Engine | free vaping calculators
No nyt helpottui kummasti tänkin tuskailu. KIITOS!!!
ImageUploadedByTapatalk1406614769.981403.jpg
Sanokaapas, että onko tämä Ortmann vain hienoa silicaa vaiko jotain muuta?
Käyttöohjeissa kielletään kuivapoltto.
KGO & Twist