Kaasari ainakin toimii loistavasti
Kaasari ainakin toimii loistavasti
Quasaria ainakin kuullu kehuttavan ja ite rakastuin stillareen ensi silmäyksellä, varsinkin kun on messinkinen ato ja täysin messinkinen putki vielä alla ja toimiikin paremmin mun mieleen kun mitkään muut oma kokeilemat.. harmi kun ei vielä oo itellä kokemusta quasarista kun perhanan kiinalaiset panttaavat mun pakettia![]()
Kyllähän magma ja sen cloonit kanssa on ihan dualcoil atoja2reikää dekissähän sen jo kertoo
![]()
Mulla on kyllä kaikki dx:n paketit jotka menneet yli arvon jääneet tulliin, samoin jotain Suomeen liian tehokkaita lasereita olen tilannut kahdesti ja molemmat jäi tullin tuhottavaksi, toisessa tapauksessa vielä paketin muukin sisältä tuhottiin koska siellä olis yksi laaseri
Tosin en koskaan kysellyt muun sisällön perään olisiko niitä saanut tai tehnyt mitään muutakaan asian eteen. En jaksanut vaivautua kun jotain pikkusälää vain
--
Oma kaasari taasen ihan pyllystä, o-renkaat löysät ja toinen miinusposti irtosi, myös ruuvit ei pysy tiukassa.
Zenithiä odotellessa![]()
Preparing for the Vapocalypse
Ft:ltä tilannu tabletteja, 100mw lasereita, ihme ettei oo jääny tulliin/tuhottavaksi.
En kyl oo kuullu et kenelkään olis jääny tulliin jos tilaa perus singpostilla.
Onkos tällä puljulla parantunut toimitusajat yhtään viime kuukausien aikana?
Mitenkäs mahtais tällänen paketti tulla $63.22 E-Huge Variable Voltage/Wattage APV Mod - stainless steel / 1*26650 at FastTech - Worldwide Free Shipping kun kuitenkin toi akku tossa mukana?
Hyh kun on ruma vempele, mutta itelle ainakin tuli fasttechiltä akku modin mukana eikä ollut mitään ongelmaa![]()
$1.34 Kayfun Quartz Glass Tank at FastTech - Worldwide Free Shipping
$4.89 Kayfun Quartz Tank Kit - stainless steel + glass at FastTech - Worldwide Free Shipping
Että vihdoin sitten kuitenkin.... Toivotavasti toi pelkkä lasi sopii noihin nanon metalliosiin suoraan, ettei tarvi tota kittiä alkaa vielä tilaamaan... Sattuneesta syystä löytyy jo ilman lasia olevat rinkulat valmiina...
. Ois kyl toivomisen varaa noitten lasien kestävyyden kanssa, eka hajos luvattoman helposti! Fogger kakkosenkin lasi on huomattavasti "lujempaa" tekoa verrattuna näihin, vaikka sekään juuri mitään kestä.
BTW, FT:n Aerotank Mega kloonkstakin särki lasi aika helposti. Tiedä sit oliko huono tsägä vai huono lasi.
Spoileri!
Missähän paketti luuraa. Status Date on 12-07-2014. eikä löydy vieläkään postin seurannasta![]()
17päivä tuli kans kuvat ja seurantakoodit. Mut singapost ei ole saanut muutaku ennakko tiedon.
Saas nähdä kauanko siellä makoilee.
Elekääpä hättäilkö, siinä menee useampi päivä, että paketti on ensin Singaporessa. Singaporesta vielä n. 2- 20päivää. Kyllä ne sieltä tulee.
Aa ok. Jostain syystä oli sellanen käsitys että pulju olis ollu singaporessa. No se selittääkin paljon :P