Kuka on höyryttelijän valinta uudeksi Suomen presidentiksi vuodelle 2012.
Omasta mielestäni melkein kuka muu tahansa kuin Niinistö. Pienellä taktikoinnilla Niinistö ei pääsis toiselle kierrokselle.
Mielummin näkisin Haaviston ja Väyrysen toisella kierroksella kuin Niinistö ja Haavisto tai Väyrynen.
Presidentinvaaleista tulis toooodella mielenkiintoisia ku Ei osaa sanoa tyypit äänestäs Haavistoa tai Väyrystä sekä Soinia äänestävät äänestäiski Haavistoa tai Väyrystä... Saattas salella leuka loksahtaa kun tokalle kierrokselle meniski Haavisto ja Väyrynen. Kannatusluvut näyttää kyllä oikeesti siltä, ettei muilla kuin Niinistöllä, Haavistolla ja/tai Väyrysellä ole asiaa toiselle kierrokselle.
Pressapeliähän tämä on ja taktikointi todellakin kannattaa... Tyhjää antaa hukkaan meneviä ääniä (jos meinaa äänestää muuta ku Niinistöä, Haavistoa tai Väyrystä)... Noista kolmesta se mieluisin kannattaa valita eikä heittää ääniä hukkaan.
Pressanvaalit kun ei ole sama kuin eduskuntavaalit.. Eduskuntavaaleissa annat hölölle äänen, mutta jos se ei pääsekkää läpi, niin silti äänes menee puolueelle! Pressanvaaleissa jos annat äänes jollekki joka EI mene läpi, niin ääni menee HUKKAAN! Gallupit antaa hyvät lähtökohdat arvioida ketkä menee tokalle kiekalle, eli KANNATTAA todellaki miettiä mihin sen OMAN äänensä laittaa.
Jos unohdetaan ydinvoimala asia,n iin Haavisto, jos mies on fiksu, puhuu hyvin montaa kieltä on edustavan näköinen ja ulospäinsuuntautunut niin en ainakaan minä ole niin homofoobinen, ettäkö poikaystävä olisi este valinnalle ikuna en ole vihreää viellä äänestänyt, mutta tällä kertaa niin taitaa käydä
Pieni kevennys:
joo itse olen lipposen tai haaviston kannalla, mutta lipposessa taitaa ääni mennä hukkaan... Presidentin vaalit on siitä hieno, että nämä ei ole niin kutsutut puoluevaalit... eduskuntavaaleissa joutuu joskus äänestämään hieman huonompaa ehdokasta vain siksi, että puolue on parempi... Esimerkiksi itse EN missään nimessä antaisi vihreille ääntäni eduskunta vaaleissa, mutta presidentti kilvassa kyllä
vihreitä saamme kiittää melkein kaikesta mikä on tällä hetkellä päin vittua tai yli kallista eli ei kiitos. jos väyrysestä tulee pressa ni meikäläinen kirjautuu foorumille sen jälkeen jostain nurburgin läheisyydestä ja paavo poika se kävi vähän kavereiden kanssa syömässä 36000€ ja kansa maksaa ...
loput on sitte vaan pelkkiä kusipäitä tai muuten vaan täysiä uuvatteja.
http://www.yle.fi/tvuutiset/uutiset/...itu_301211.pdf
http://www.yle.fi/tvuutiset/uutiset/...itu_040112.pdf
http://www.yle.fi/tvuutiset/uutiset/...itu_110112.pdf
Näiden vastausten perusteella Niinistö jäi kolmoseksi, Väyrynen kakkoseksi ja Haavisto päästi ykköseksi.
Siis minun mielestäni... Änkyrä ja ylimielinen tuo Niinistö.
http://kakkonenonykkonen.fi/siksi/62
Hyviä strippejä
Tämähän on kuin muinaisessa äidinkielen oppikirjassa: Pekka tai Paavo ! ( nuoremmille kerrottakoon, että esimerkit ilivat lähes aina nuo )
Tiedän ainoastaan kenelle en anna ääntäni eli Niinistö, Soini. Biaudet, Essayah. Kaikki ihan fiksuja ja jees mutta ei tällä kertaa, kiitos. Vahvimpana ehkäpä Paavo tai Pekka
Mitään en politiikasta tajua, mutta kaise pitää sunnuntaina Arhinmäkeä käydä äänestelemässä ihan vain hänen rakkautensa fudista kohtaan takia
Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.
voivoi, sätkynukkeja. :-X
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Ääni ei mene hukkaan vaikka sen antaa sellaiselle henkilölle joka ei MIELIPIDETIEDUSTELUIDEN mukaan menekkään läpi. Muidenkin ehdokkaiden saama ääni VOI vaikuttaa. TIMO SOINI saa ääneni eikä mikään vihreä homo. PISTE
Äänestämättä jättäminen on tyhmää IMHO (menikö toi imho oikein? vai miten ne kirjaimet piti olla nimimerkki 60-luvulla syntynyt)
No duunari ei voi muuta äänestää kuin Arhinmäkeä. Toisella kierroksella on sit pakko valita joku muu kuin Niinistö, kunhan se toinen ei ole Soini. Sit pitää jättää ensimmäisen kerran elämässäni äänestämättä.
No kyllä se hukkaan menee jos henkilö jolle antaa äänen ei pääse toiselle kierrokselle. Tosin tääki taitaa olla sit vaan ymmärtämis kysymys : Kannattas ennemminki äänestää siten, että jos tietää ettei halua jonkun olevan toisella kierroksella ja MIELIPIDEMITTAUKSET näyttäs että se menee varmasti, niin sitten äänestää sitä toista joka menee todennäköisimmin toiselle kierrokselle tai sitä kolmatta.. Jolloin ääniä saa enemmän nämä mielipidekyselyissä olleet kakkonen ja kolmonen ja ykkönen putoaa pois pelistä.
Varmahan on se, ettei Arhinmäki mene toiselle kierrokselle! Eikä moni muukaan.
Arhinmäki saa tämän duunarin äänen.
Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori