Atot: H-Dripper #0256, Subtank Mini
Modit: G-Tube #85, SS Owl 18500 #253, VTC Mini, Nebox,
Nesteet: Health Potion, Mana Potion, Love Potion, Stamina Potion
Aika hyvä. Mulle tuli yksi paketti vuorokaudessa singaporesta, mutta itella hauto sitä sitten viikon.
$25.70 Stingray X Style Stainless Steel + Copper Mechanical Mod - 18350 / 18500 / 18650 at FastTech - Worldwide Free Shipping
Ihan komea Rausku tullut myyntiin. Pitäskö![]()
Eiku, raportoit sitten et onko täyttä paskaa
Tänään tuli Pegasus reilun 2 viikon odottelun jälkeen, ja se oli virheettömässä kunnossa. Ei kolhuja, kelluva 510-pinni, kaiverrukset moitteettomia ja suorassa. Nappi on jämäkkä, hyvin toimiva ja kevyt painaa, huomattavasti parempi kuin esim. stingray-kloonin höttöisen oloinen nappi. Lukitusrengas on millin ulkoneva ja poikkeuksellisen helppo lukita ja avata pikkusormella. Napissa ja topcapissa on pitkät 20x1 kierteet, isot ja hyvät kontaktipinnat. Mister510 sopii niihin kierteisiin hopeoidulla misterin pinnillä, ja säätövaraa jäi myös vähän pidemmillekin nännillisille akuille.
Muutaman tunnin käytön jälkeen olen täysin tyytyväinen tuohon Pegasukseen. Umpikuparia kaikki osat, tulittaa hyvin ja nappi pysyy ketjuvapottelussakin kylmänä kuin kivi. Topcapin pinnissä oli pieni nyppy jonka hioin tasaiseksi, ja napin yläosaan laitoin vähän eristeteippiä mutta muita vikoja ei ole löytynyt.
BTW, FT lupasi minun kärähtäneen DNA30 boksin korvata täysimääräisenä palautuskuluineen. Tänään lähti RMA:na takaisin honkkariin.
Muka korvaavat kun saapuu perille, joku huhu kuitenkin väittää että korvaukset napsahtaa viikon kuluessa siitä kun on todisteet postituksesta laittanut.
Mutta hyvä näin. Taidan tilata sitten minin tilalle, kun ei kummempaakaan keksi. Joo, en oppinut kerralla![]()
On kyllä hyvä akku ollu tossa FT:ltä tilaamassa hanamods dna20 boxissa. oli sisässä efestn 200mah akku ja kestää jo toista päivää. voihan se tiettu olla että nuo mun panasonicin akut on ollu jo pilalla ku ei päivää kauempaa kestäny vamossa.
^200mah=2000?
Juups, olisi pitänyt uskoa kun isot pojat kertoi, Quasar on ihan paska, ruuvit ei pysy kireällä vaikka kuinka tiukkaan laittaa ja alkuviikosta toinen miinusposteista irtosi kokonaan... Trident on kyllä suoriutunut hyvin mutta lupasin sen jo kaverïlle
Kohan tuo Zenith tulee niin katotaan sitä sitten.
Voisi kokeeksi laittaa ticketin tosta kaasarista.
Preparing for the Vapocalypse
mulla on kyllä quasar pelannu hienosti. ekan pumpulin vaihdon jälkeen kirrasin uudelleen ruuvit semmosella hieman suuremmalla "elektroniikka" meisselillä,you knowmut pitää oikeesti vetää tiukkaan niin pysyy
hienosti höyryää 0,4 ohmisella dual microcoililla
No sen verta tiukkaan on kiristetty että kohta onkin jo poikki, mystisesti itsestään löystyyvät silti.
Tuota postin irtoamista ei oikein voi edes selitellä mitenkään, taisin saada maanantaikappaleen, hintatason takia en ihmettele jos näitä sattuu![]()
Preparing for the Vapocalypse
Nopsaa lähti hana klooni liikenteesee, arvioitu postituspäivä oli 23.7 mutta tänään oli meilissä odottamassa jo shipped ilmoitus.![]()
Uskaltaakohan laittaa tilausta menemään että varmasti tulee tullista läpi, korissa on siis 7 hangsenin ja dekangin 10ml nesteputelia 12mg vahvusena? Ja jotain muuta pientä krääsää lisäks. Pakko kysellä ettei jää tulliin jummailemaan.
Ei, nesteen tilaaminen kiinasta on laitonta.
Itellä taas oli huonompi tuuri hanan kanssa. Reilusti ylittyi 10pv estimaatti ni peruin ja vaihdoin saldoilla olevaan malliin. Se tietty lähti samana päivänä odottamaan josko postipoika polkee hakemaan kohti lentokenttää.
Spoileri!
On kyllä kiinanpojat pistäneet uudet rasvat rattaisiin noissa tilauksissa, viimeaikoina kaikki tilaukset tulleet ~viikossa, kun ennen oli herran hallussa parhaimmillaan kuukaudesta kahteen...