iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
...olen aina IFK !
Quava, Mango, blackberry sekä Frecled lemonade on ainakin kolmella flavor shotilla hyviä. Tosin Mango oli hyvä jo ilman shotteja mutta nyt on tulossa kolmella, joten palaan asiaan.
SnG Pixie dust oli kyllä hyvää. Sitä täytyy tilata kyllä lisää. Jag Bomb oli sitä itteensä, eli ok, Pineapple upside down on aika pettymys, outo ananas ilman toivottua kakkua, White and Nerdy oli pettymys sinäänsä koska tässä on jotain mentholia tms. mitä ei missään mainittu. Twinky Defence oli tosiaan kermaleivos. MBV:t oli vähän heikompi esitys: Blue moo ainoa tosi hyvä, tilaan lisää, Butterscoth tobacco tappoi setupit heti muuttui kitkeräksi. Aluks hyvää, mutta vain hetken. Faux hawk ja Hawk Sauce aika mitiksiä, RY4 parfyymia. Otin noi 80%vg settinä ilman makulisää. Tuoreitahan noi olivat, mutta nyt jo toista viikkoa kypsyneenä lopputulos sama. SnG jatkoon, MBV ei paitsi Blu Moo. Sekavaa tekstiä, väsy iski.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Blue Moo on ainakin IMO ihan hanurista. Samaten juurikin nuo Faux ja Hawk saucet kyllä allekirjoitan niinkuin Teppa.
Onko kukaan täältä tilannut vielä Indigo Vaporia? Niillähän on ihan helvetin suosittuja tupakkamakuja: Captain Ron, Oohrah! ja The Duke.
Gremlin Juicen Custard on myös erittäin suosittua, mutta jostain syystä sitä ei tuolta sivuilta enää löydy :|
Hauska lukea näitä ja huomata miten paljon ihmisillä on makueroja.
Mielestäni tuo MVP ryynänen ei ollut ryynästä nähnytkään, ei edes kaukaa. Sitä samaa amerikan tupakka paskaa kera kilo ruokosokeria mitä muutkin.
Atot tukossa heti ja maku ihan vitun imelän makea, lisäksi jokin ihme maku mitä en osaa oikein kuvailla (luumu?) Lähes kaikkien amerikka nimellä kulkevien tupakka mauilla sama ongelma mun makuun,kuin FSUSAN outlaw, yöks!
Hedelmä maut on yleensä ihan ok mutta en itse adv:nä niitä pysty käyttämään, enemmänkin jälkkäri juttuja. Kuitenkin tuo Nalle on poikkeus, liekö tottunut vuosien varrella mutta eroo ei pääse
Täytyy vielä kokeilla muutamaa tupakki makua muilta kaupan neste
linjoilta josko jokin maistuva löytyisi.
iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
...olen aina IFK !
Tänään tuli paketti 5x20ml testierä ja mörkötarra joista wild cherry on aikalailla saippuaista ja bananas foster maistui ainakin banaanille
Edit. Tai no pikaisen drippailun jälkeen vanilla custard,butterscotch ja tou banaanihässäkkä ihan okei mutta hawk sauce ja wild cherry saippuaa jos nuo tunkis kaikki kaapin pohjalla tasaantumaan
Viimeksi muokannut sukkis; 30.06.14 kello 22:18.
Keskiviikkona tilasin ja maanantaina tuli perille. Sisälsi mitä piti ja vähän enemmänki! Nesteitä joutuu kyllä vähän vielä kypsytellä.
mitäs jengi tääl tykkäilly banan cream pie nesteestä?