Atot: H-Dripper #0256, Subtank Mini
Modit: G-Tube #85, SS Owl 18500 #253, VTC Mini, Nebox,
Nesteet: Health Potion, Mana Potion, Love Potion, Stamina Potion
Jaa a. Mulla nesteet on semmosta 80VG. Kyllä kai 5050 pitäis höyryä tulla mutta paljonkohan vaikuttaa. Joku paremmin tietävä vois kertoa...
Ilmareijät kuitenkin auki ettei siitä varmaan ole myöskään kiinni?
Ootko kokeillut tehdä sinkkusetuppia? Se varmaan helpoin kuitenkin aloittelijan tehdä. Ehkä helpompi myös päätellä mikä vikana. Mä en dualia edes kaipaa, menee höyry jo liian lämpimäksi.
Pitää kokeilla kun on aikaa ja ilmareikien kanssa olen kokeillu kaikki asennot, varmaankin vikana on juuri se että lämpenee niin hitaasti koska kun on vähän aikaa lämmitellyt coileja niin alkaa pieni höyryn tuotto.
Jos mahdollista ni ottaa jouset välistä pois ni ei hävikkiä tule turhaan. itsellä tämä juolahti mieleen katsellessa Rip'in videoita.... en tiedä paljonko hävikki kanssa/ilman mutta nopeammin tuntuu höyry pukkaavan ilman vietereitä. Sit mikä tuli tossa mieleen tosta höyryn puuttumisesta, ni kokkeileppa kiristää navat. Itsellä sleepperi ei toiminu kun oli toinen miinus napa pikkusen löysällä.
Vanilla copper looni, Sigelei 100w plus
Tobh copper looni, EHPro Lite+, Plume Veil looni, Doge copper looni
Hitti mulla oli Igo W4:ssä PMMA hattu, mutta koska se oli hieman väljällä sovitteella niin vaihdoin o-renkaat ja aika tiukkahan siitä tuli. Hyvin se kuitenkin pelitti ja tykkäsin tosi paljon kun siitä näki läpi, joten tiesi helposti tarviiko tiputella lisää nestettä vai ei. Nyt se hattu kuitenkin halkesi ja tuo orginaali molon näköinen hattu se vast tiukka onkin. Lisäksi siinä saisi olla hieman isommat ilmareiät, vaikka niitä vähän avarsinkin, mutta ei ole seuraavan kokokluokan poranterää.
Nyt pitäisi miettiä, että ettisikö jostain paremmat o-renkaat ja ostaisi poranterän, sillä noita PMMA-hattuja ei näytä ainakaan eSmokella olevan enää tarjolla, vai ostaisiko uuden dripperin. En itsekään ole mikään kloonien ystävä, mutta kuten joku tuolla kloonikeskustelussa sanoikin, niin 100€ dripperistä on reippaasti liikaa. Catepillari kai olisi muuten hyvä, mutta mikäli oikein ymmärsin se imuilman säätö taitaa pyöriä itsekseen. Tossa PMMA-hatussa taisi olla 2.5mm reiät ja kun siihen tottui, niin ne oli loppujen lopuksi aika passelit.
No onhan tässä aikaa miettiä mitä tekee.
-Gerstensaft über alles!
FastTech myy jotain PMMA-hatun ja tipin yhdistelmää Igo W:hen:
$2.05 PMMA Spare Parts for IGO-W Atomizer at FastTech - Worldwide Free Shipping
Olisiko moinen sopiva varaosaksi?
Mulla on noita PMMA hattuja 2 x ylimääräsenä jos tarvit(esmokelta hommattu)
No nyt on kasassa täydellinen drippailuvälineistö. Mephisto osoittautui kehujensa arvoiseksi, ja nämä kaksi kaverusta pysyy kyllä kimpassa pitkään
Mephdees.jpg
Näin ne ongelmat taas ratkesi lähes itsestään, kun supersankari _S_ lensi apuun![]()
-Gerstensaft über alles!
4 coilia 0,2 ohmia 30 ampperia akussa purku virta ja höyryt on sama kuin imailis bogea missä vika laitteena 26650 stinkku ja sen päässä tobh atty klooni auttakee kaveria häjässä
määä soitan sullee ässä niin ei tarvi sekoilla foorumilla
Uuniin vaan koko roska![]()
Graphic designer
www.ahjopalo.com
Ei kuulemma kelvannu vaihtoehto että oltais tehty siitä ovenkahva![]()