Itselläkin tekisi mieli tilata tuo Quartz Nano kitti ja siihen päälle custom top cap, mutta eipä ne mene yhteen. Toivotaan, että tännekin saapuu joskus nano top cappeja myyntiin.
Itselläkin tekisi mieli tilata tuo Quartz Nano kitti ja siihen päälle custom top cap, mutta eipä ne mene yhteen. Toivotaan, että tännekin saapuu joskus nano top cappeja myyntiin.
https://www.fasttech.com/products/14...g-510-drip-tip Nyt löytyy heppi tippejäkin kaikille halukkaille![]()
Fasttechille tuli tänään kauan kaivattu Mirror ato, ja hyvältä vaikuttavia kupariputkia kuten Overdose, Vanilla copper ja King copper. Overdose taitaa näistä olla ainoa jossa on tuuletusreiät. Kingiinkin pitäisi rautasahalla tehdä lovi napin yläosaan, jotta ilma pääsee napin kautta kulkemaan akun ollessa tiiviisti paikallaan.
Viimeksi muokannut qdpb; 28.06.14 kello 20:00.
Vähän olisi kiinnostusta hommata kaasari toiseen kertaan, hyvä dripperihän se on mutta... Onkos kukaan keksinyt miten helvetissä ne alemmat o-renkaat saa takaisin uriinsa? Itsellä tosiaan loppui kiinnostus tyyliin "partsin lasi auki ja rivakka heitto" kun molemmat perhanat katkesivat.
Where we're going we won't need resistance
Hassuja bokseja ja putkia
"purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino
Tuolla varaosaboksissa oli sopivan kokoisia o-renkaita mutta eipä mennyt mitenkään paikoilleen. Kikkoja kokeilin ja vähän mustaa magiaakin muttakunei, aina pullahti jostain pois. Eli sellainen "tää vielä ja hyvä o... se sit pomppas tuolta" tilanne.
Where we're going we won't need resistance
Hassuja bokseja ja putkia
"purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino
No perskele. Ulos pullahtanutta koitin saada takas, eikä menny pirullakaan. Uudet meni heittämällä. Tais sitten vaan käydä tuuri. Onhan noi tommoset naurettavat lerput. Mulla oli koko ato ihan kuiva kun uudet heitin sisään. Olisko siinä taika?
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Toi Mirror näyttää kyllä ihan mielenkiintoiselta. Pistetään harkintaan.
Jiihaa! Kaiffarin lasit lähteny jo eilen liikenteeseen!!! Enää 2-20 viikkoa, niin pääsee ihmetteleen !
Jahas, KF minikin lähtenyt tännepäin.
Alunperin sen ensimmäiseksi lisätyn tilasin mutta restocking ja kun tuo kalliimpi ja paremman näköinen lisättiin niin piti se sitten tilata. Ja onneksi tilasinkin, seuraavana päivänä se lähetettiin ja ei mitään käryä kuinka kauan tuon edukkaamman kanssa olisi mennyt.
Origenia (rda, se 1:1) tässä pari päivää käytellyt ja ei tuosta mitään negatiivista sanottavaa ole. Suosittelen erittäin paljon!
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Ego2: sen 16x1,5mm o-renkaat on just sopivat tonne kaasarin sisäuriin, vähän tiukemmin pysyy nyt näillä. AccessoriesO-Ring silikon :: Ego² :: En
Preparing for the Vapocalypse
pikkujallu tais vielä olla tällä foorumilla... jep:
http://www.e-savuke.com/vb/members/pikkujallu-5189.html
Haha. Mulla riitaa fasttechin kanssa vieläkin tästä kuuluisasta '9.3.14 despatched to overseas' tilassa olevasta paketista. Oon kuukauden päivät laittanut viestiä asiakaspalveluun, eivätkä millään tahdo saada singapostista viestiä että paketti on kadonnut. Laitoin sitten itse viestiä singapostille ja sieltä tuli järettömän pitkä lisäselvityspyyntö jonka linkkasin suoraan fasttechille, että antakaa nyt nuo tiedot yrityksestänne mulle, että mulla alkaa loppumaan kärsivällisyys... Singaposti kirjotti sähköpostissaan että 60 vuorokautta menee tutkinnassa -.-
Onko muilla ollut samallaista tappelua? Mitä tuosta luin sillon aiemmin niin vissiin muut saaneet tuon kuuluisan 9.3.2014 laivaan lastatun paketin hyvitykseen jos on hukkunut?
Mulla jäi saapumatta 30.03 lähetetty muovinen atoständi, sano tuon et kestää 60 päivää saada tieto onko se hävinny tjsp.
No nyt sain store credittinä rahat takasin.