Tilaus tehty 20.6 MBV 5X20 ml
- faux hawk
- blue moo
- butterscotch
- banana cream pie
- peach rings
flavor shot 1
+ vanilla tobacco 5ml
+ guava 5ml
+ afternoon delight 5ml
Odotukset ovat kovat,katsotaan miten käy
Vähän kun nuolasi pyllyä, niin Nathan-setä laittoi VanillaTobaccoa 20ml maistiaisiksi.
Nesteistä kaikki erittäin lupaavan tuoksuisia ja eikun testailemaan.
Nopeaa touhua ja molemmilla tilauskerroilla ollut jotain pientä kivaa kaupan päälle. Erittäin positiiviset tunnelmat tästä kaupasta, suosittelen!
unnamed (1).jpg
tänään tuli taas tilaus perille, Thug juice ja hawk sauce. Thug juice aikamoinen sekametelisoppa meloonia,rypäleitä ja mentholia mutta tykkään
Mitään käsitystä miten paljon toi flavor shot vahvistaa makua?
Ilman flavor shotia tiivareiden osuus on 15%. 1 flavor shot on 20%, 2 on 25% ... 5 on 40%. Eli kun nämä käyttävät pelkästään Flavor Westin tiivareita, niin joillekin on ihan suositeltavaa käyttää flavor shotteja. Osa aika mietoja makuja.
Juu MBV:n nesteissä on pelkästään Flavor Westin tiivareita.
Vai Flawor Westejä? Blue Moo oli niin saatanan hyvää että! Täytyypä etsiä interwebsistä resepti... Mikään FW ei ole jäänyt pysyvään kiertoon, varsinkin toi Monster ja Jolly Rancher oli niin karseita että en kokeile enää mitään FW tiivareita. (paitsi jos Blue Moo resepti löytyy, ja on pakko käyttää FW tiivareita) SnG:t oli kyllä hyviä. Pixie Dust omnom...
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Viikossa tuli liemet perille. En nyt tarkemmin jaksa luetella mitä tuli. SNGltä ja MBVltä tuli nuo pikkusämplerit. Paria kerennyt maistelemaan ja onhan nää nyt tosi hyviä ja vieläpä halpoja nesteitä. Seuraavaksi 5x50ml tilaukseen.
Cana modzin tilasin nii pitihän sitä vähä juissiakin ottaa maistiaisiks.
5x5ml
Nicotine Level: 12mg/ml (Medium)
PG/VG Ratio: 20% PG 80% VG
Flavor #1: Faux Hawk
Flavor #2: Blue Moo
Flavor #3: Vanilla Custard
Flavor #4: Thug Juice
Flavor #5: Morning Vape
Add a Flavor Shot: 2
Email Reminder: No Reminder
Sunnuntaina tuli postia että lähetetty ja tänään kädessä Pika maistiaiset Faux Hawkista...nam,nam,....Antaa muiden vielä vähän kypsyä!IMAG0093.jpg
Pätevän oloinen pulju. Tilaus lähti menemään, saa nähdä millaista tavaraa on tulossa.
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
Mount baker vapor
Hinnat on kohallaan ja toimitus on nopea, myös kaupan päällisistä kiitosta, mutta...
Kyllä nää menee vähän samaan kastiin kaikkien perus nesteiden sarjassa(T-Juice, Liqua, Hangsen, Dekang jne.)
Muutama maku ihan ok, muut lähes täyttä kuraa tai melkein kuin kuraa samasta pullosta.
Seuraavaksi täytyy kokoeilla tuota SnG sarjaa josko olis laadukkaampaa, maut tosin vähän mun nystöröiden ulkopuolella. Katelaan.
iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
...olen aina IFK !
No T-juicea en oo maistanut mutta kyllä MBV kusee noiden muitten niskaan aika raikkaasti. Perusnesteitä ne voi olla mutta hakkaa ainakin kaikki mun omasekoittamat ja monet valmiina ostetut. Hintakin vielä halpa, varsinkin tossa 5x50ml bulkkisatsissa. Voihan se toki olla että waaknerin makunystyrät on varustettu yhtä laadukkaasti kuin Richard Wagnerin musiikilliset taidot.
Makuasioista on paha kiistellä.
Nämä on niitä maku nystyröiden erillaisuuden ikuisia keskustelu kenttiä. Itse käyttänyt viimeiset 2v lähinnä Freedomin Nallea ja Halon keskiöyn omppua, myös mennyt Liquan Cigaria. Nämä siis vakioina.
Koko ajan tullut testailtua muita ja todettua että EI toimi. Yleensä ongelma liika makeuden maku tupakka pohjaisissa, tähän tämä mbv myös kaatuu, mielestäni.
Faux hawk, joka ainut hedelmä mun tilauksessa toimi kyllä ihan hyvin.
Tämä totta.
E: Dekangin 555 oli muutama vuosi sitten toooodelllla hyvää, mutta nyt sitä ei enää tunnu löytyvän samaa mistään, silloinen oli tilattu Peleonilta ja nyt tuo 5&5 ei ole lähellekään.
iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
...olen aina IFK !
...olen aina IFK !
Oletteko te tilanneet ilman seurantaa vai seurannalla? Vai onko shitella oikeasti näin hidas ulkomaan postin kanssa kun ei viikossa tänne suomen etelään kirje kulje