Lipoissa seo ihan turvallinen vielä
Lipoissa seo ihan turvallinen vielä
/ Jere Siirilä ( SX350 "paskapiiri" @ modit.fi "loota" )
Eikös dna30 pitäis toimia min 0,5ohm setupilla? Näyttää 0,4ohm ja ihan normaalisti toimii.
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
Joillaki toimii jopa 0.3ohm:la, mulla oli yks joka stoppas tasan 0.5ohm, muita ei oo tullu testattua.
Tollaki setupilla joudut melkee pitää ton 30w, muuten vilkuttaa ohmit.
Voihan se toimia 0,3:llakin mutta valmistaja ei suosittele. Alkaa amppeerit kasvaa liikaa + dna30 menettää hiukan merkityksensä kun mekaanisellakin pääsee jo siitä yli noilla ohmeilla.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Onkos kellään mitään hyvää sisäpiirintietoa mistä DNA:n kenkkuilu johtuu?
Nyt on muutamana päivänä jäänyt Wbox "jumiin" höyryjen välissä; välillä näyttö pysyy pimeenä vaikka mitä nappeja painaa, eikä atolle tule ollenkaan virtaa ja välillä sama tapahtuu näytön ollessa valaistu..?
Joka kerta tapahtunut 0.5-10 minuuttia edellisten höyryjen jälkeen, eli jos seisoo pitkään pöydällä, niin toimii, tai sitten jos ketjussa höyryttelee, niin pelittää. Laite ei myöskään ole juuri lämmennyt, eikä valitellut lämmöistä mitään (muutaman kerran kuivapoltellessa olen senkin vikailmoituksen saanut näkyviin ).
Akun pois käyttämällä saa homman taas pelaamaan, mutta mistä tommonen mahtaa johtua? Laukeeko koko piiri kohta vai voiko tolle jotain tehdä?
Kontaktitkin olen pyrkinyt pitämään puhtaana.
Joku muukin on muistaakseni valitellut moista. Sitä en sitten taas muista tuliko siihen jotain ratkaisua.
Luulis etten ole ensimmäinen jolla moista tapahtunu, kun todennäköisesti melkosen monta piiriä on Evolvilta eteenpäin lähtenyt.
Laitetaas tää tänne, what does it means? Vapor Joes - Daily Vaping Deals: A GLITCH IN THE ZNA MATRIX OR IS SOMETHING NEW COMING?
Charun, nyt on hyvä aika laittaa poksi päivitykseen
Nonii, joko kaikki testanneet ja todenneet toimivaksi ?
Ei ihan ehtiny 2sek naputteleen, mut muuten oli pakko testata
Mahdotonta 2 sekunnissa. Löytyyköhän muita konsteja? (Eli tuossa Vapor Joen jutussahan siis neuvotaan, kuinka DNA30 saa toimimaan jopa 50 watilla, tietyllä näppäinyhdistelmällä, jonka naputteleminen alle 2 sekunnin ei onnistu ilman robottia).
Oli tuolla yhessä ryhmässä vastaava kuva zna:sta jonka näytössä luki 100w... jollain tylsää...
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith