Avataan näille kisoille oma ketju yleisön pyynnöstä.
Itse hehkutan Oranjen, eli Hollannin puolesta, jonka saldo tähän mennessä on voitot Espanjasta 5-1 Australiasta 3-2. Lohkon viimeissessä otelussa huomenna he kohtaavat Chiilen.
Oranje boooooven!
Graphic designer
www.ahjopalo.com
Argentiina ja Messi on kuningas vaikka vakuuttavin joukkue on ollut ranska, tähän mennessä.
On se kova laji. Ihmeparantumisia ei kuulemma enään tapahdu pelkästään kentällä, vaan myös pyörätuolikatsomon rammat ovat saaneet kävelykykynsä takaisin.
-Gerstensaft über alles!
Espanjaahan minä kannatan (Visca Barça), mutta nyt kävi näin. Muutenkin ihan oudot kisat kun hyviä tiimejä tippuu jatkosta, Nigerian paskat sopupelailee (citation needed) yms.
Loppukisat kannustetaankin sitten Argentiinaa Messin takia ja toivotaan että Portugali jää jo alkulohkoon, Ronaldon takia.
U-S-A! U-S-A!
Jep. Kyllä tämmöselle vähemmän potkupalloa seuraavalle oli ihan mukavaa katsottavaa. Hollanti espanja peli oli samoten mielekäs.
Jotenkin sitä vaan nousee sohvalla pystympään asentoon kun maalejakin vähän ropisee
"FEAR stands for fuck everything and run."
Brasilian peli eilen pelkkää dominointii, keltainen sydän sykkiny aina. Neymar ja Benzema taistelee kenties maalikuninkuudesta näissä kisoissa ja Neymar jr. oli hattutemppu muuten aika lähellä. Tänään tarjolla mielenkiintoinen Uruguay vs Italia ja häviöllä Italia ulkona!
Päättäjät päättää, media hypettää, me nautimme. XSmoke
Olipahan hulinaa tuossa pelissä. Italialle ihan aiheeton punainen kortti (keltainen ois riittäny) ja sitten vielä tuo saatanan idiootti Suarez menee puremaan Chielliniä eikä saa edes sitä keltaista. Toivottavasti tuosta tulee vuoden banni
Hampaanjäljet:
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."