Tein siis itte, toi tilattava odottelee vielä hetkeä et saan emännälle selitettyä sadan metrin kelan tos nurkassa.
Onttoa Ekowoolia (esim. Stealthvapen Voodoowool) ja 1mm paksua puuvilla nartsaa. Tein Kanthalista U:n muotoisen ohuen vetimen, 1mm puuvinnanaru siihen ja vedin Voodoowoolin läpi. Toimii hyvin ja imee nestettä kuin Denat Sinolia.
E: Niin ja humutus, niin 18650 putki G-tubeen tuli tänään
EE: niin ja oon tota puuvillanarustakin tehnyt setuppeja, pelittävät hyvin keittämisen jälkeen, mutta parin-kolmen päivän välein joutuu vaihteleen.
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Tj3 B-)
Art of the Exhale sai vihdoin vastattua sähköpostiin ja sain Gamman viimein maksettua. Tuli jopa seurantakoodikin jo sähköpostiin. Vielä kun Stingray lähtis uimaan Suomaan.
I'm not fat, I just got a sweet hockey body.
Dodih, kaipa se on humutus paikallaan... Vuokrasopimus allekirjoitettu, pitää vielä ottaa kotivakuutus ja sähkösoppari, mutta muutto kaiketi joskus 3 viikon päästä edessä. Lyhenee toi työmatka pari tuntia per päivä, kämppä on n. 2x isompi kuin nykyinen ja vuokra sivukuluineen n. +-0... ei paha kaiken kaikkiaan![]()
Atot: H-Dripper #0256, Subtank Mini
Modit: G-Tube #85, SS Owl 18500 #253, VTC Mini, Nebox,
Nesteet: Health Potion, Mana Potion, Love Potion, Stamina Potion
Junamatkustaminen 6h reissu pietarsaaren hoodeille tämähän tuntu melkein liian helpolta kun ei joka pysäkille tartte hypätä ulos ja vetästä nopea rööki.![]()
Rotikalla tänään 7v kenkerit
Kakkuna perinteinen maksalaatikko + pystyssä siinä 7 nakkia![]()
Uliuliuli!!! Huomenna reserviiiin!!![]()
Kaiken ranskaan suuntautuneen kiukuttelun ohessa jotain posiitivistakin, Ukrainan maalta tuli seuranta numero![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Mulla olisi Ukrainan paketti näköjään Donetskissa.
I'm not fat, I just got a sweet hockey body.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista