Onko minkäänlaista kokemusta (etelän ihmisillä ei ku tänne vasta saatiin talvi ) mutta yleisesti, miten tämmöne ego mega dcc kestää pakkasta? Jähmettyykö litku liiaks vai luovuttaako vanu nestettä vaikka olis kylmässä?
Mulla on nyt käsissä ilmeisesti viallinen eGo Mega Dual Coils taas. Tähän kertyy neste imuputkeen, ja vaikka kuinka puhaltaa, niin aina se tekee sen. Karto kun seisoo pöydällä, niin hetken päästä taas akkupäässä näkyy neste putkessa.
Taitaa mennä roskiin. Harmittaa hyvä (pöh) karto ja nesteet mitkä siinä on. Tommosia ne on. Yksi akuntappajakarto aiemmin tullut vastaan, oli oikarissa satunnaisesti ja tappoi klooniakun.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Sieltähän minä ne. Luulisi olevan samaa kamaa kaikilla SmokTechin tekeleet ???
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
SMOKin Megoissa on pohjassa ruuvin tapainen. Onko se vaan sitä varten, että saapi napaa hiukan ulommas kontaktin parantamiseksi?
Koitin sitä ruuvarilla vääntää, mitään ei ainakaan irronnut.
Ja ilman jatkopalaa näitä ei LavaTube Minissä voi käyttää, eihän?
Riippuu mallista. Jos helmallinen niin ei jos helmaton, niin juu. Tuossa vain tulee vastaan vain se, että shorty kannattaisi olla.
KGO & Twist
No jos alle 0,1 voltin eron voi huomata niin sitten. Laskettuna (1.5 Ω, 2.5 A -- 3.75 V) ja video (3,78 volttia)
Itse kokeillut vain eGo VV 900mAh passthru-akku ja siinä 3.2/3.7/4.2 ja ainakin hemmetin suuri maku ja savuero 3.2 ja 4.2 välillä vaikka tuskin antaa oikeasti noita lukemia mitä ilmoitettuEn ole mitannut,kun mittari vielä postipaketissa tulossa.
Mikä mittari tulossa? Volttinäyttö tai edullinen yleismittari? Jos jompikumpi niin älä sitten pety, volttinäyttö ei näytä eGo VV jännitettä, ja edullinen yleismittari näyttää vain osittaisen suureen, ei todellista höyrytysarvoa. Tarvittaisiin oskilloskooppi, tai AC/DC kytketty True-RMS yleismittari (hinnat 600€++). eGo VV tehonsäätö siis perustuu kanttiaaltoon. Tuossa lisää tietoa: eGo akun jännitteestä ja sen reguloinnista.
Se ei ole ruuvi ensinkään. Se on ruuvin näköinen, ne "ruuvin uran näköiset" kolot ovat ilmakanavia. Toki se kovasti näyttää ruuvilta, mutta kierrettä siinä ei ole, ja jos sitä tarpeeksi "ruuvailee", niin sisällä oleva vastuskierukka menettää muotonsa, voi mennä oikosulkuun (vastus alenee), tai jopa katketa. Vastuslanka ei kovin paljoa kestä "ruuvailua". Oman kokemukseni mukaan vain 510-eGo adapterissa on oikea ruuvi, missään muissa en ole nähnyt. Suosittelisinkin ko. adapterin käyttöä silloin, kun on napojen kosketusongelmia, ja toisaalta adapteri myös "säästää" modin/akun omia kierteitä. Akkujen navan nostosta vielä tähän samaan hengenvetoon sen verran, että pitkässä juoksussa akku hajoaa noin, koska siellä sisällä on erittäin ohut johdin joka katkeaa liitoksen kohdasta kun sitä riittävästi heiluttelee.
Ko. adapterista on kuva tässä.
Ja vielä sen verran aiheesta että tosiaankin kannattaa hommata toi 510-ego adapteri , siiinä on säätöruuvi mitä vois sitten säädellä ruuvimeisselillä jos tuntuu ettei kontakti pelaa, aina kun carton ruuvin näköistä uraa rupee säätään, niin todennäköisesti se mennee paskaks ikoko carto.
Käytössä tuo Riva 510 ja sen mukana tuli Bogen cartomiserit 2ohm? Sit hankin myöhemmin noita Smok dual coil 1,5 ohm cartoja. Mutta nyt olen huomannut että noilla mukana tulleilla saa jopa paremmat maut ja kurkkutuntuman samasta nesteestä kuin noilla 1,5 ohmisilla sekä vähemmällä imemisellä pääsee(imuvastus). 1,5 ohmista pitää lämmittää kauemmin saadakseen samat savut ja samoihin makuihin ei edes pääsekkään. Eli turhaanko noita isompia hankin kun pienemmällä saa paremmat maut vai onkohan jossain syy? Akkuina on 750mA ja 900mA