ENjuice valuevape dark chokolate strawberry
ENjuice valuevape dark chokolate strawberry
Multa paloi varmaan makuaisti atomisaattorin kanssa yhtä aikaa, viikon verran kaikki nesteet on maistuneet ihan schaisselta. LF:n Spearmint on niin hirveää kuraa, että sisäposkiin koskee, samoin saman firman Peppermint. Ja noita löytyy vielä aika monta pulloa ja milliä, voihan kyynel kuitenkin.
(Ja ei, en käytä sitä palanutta atoa, pääsi kahvinporojen kanssa Riikinnevalle.)
Halon Freedom Juice aivan järkyttävän pahaa. En käsitä miten valmistaja jonka pari muuta nestettä on aivan huippuluokkaa, on onnistunut tekemään moisen kukkaishajuvedeltä maistuvan tupakkamaun. Ei auttanut kypsytys, ei pvä, ei parin odotuskaan. Joka kerta maku on aivan kaamee kukkainen hajuvesi. Kiertoon lähti kaikki pullot.
Freedon smoken red box blend...no huh huh en oikeen tiedä mille se maistuu,salmakki, vanha villasukka, hmm tähän on varmasti liuotettu pikkasen ihan ehtaa pas...kaa ja aivan sama millä sitä polttaa, hyi helvetti et voi olla pahaa ja sitä ois vielä 30ml pottu tossa melkein täynnä
LF cappuccino on hirveetä skeidaa,meinas laatta lentää kun höyryttelin äsken pihalla, pelkkä ajatuskin nostaa kylmän hien pintaan, ainoa harmi et meni yks karto ton hirveen tökötin takia pilalle .
Ensimmäisiä testaamiani nesteitä olivat Easyn nesteet, joita tilasin 5 erilaista. Ainoastaan menthol ja vanilja olivat edes jollain tapaa siedettäviä. Kauheimpia olivat whisky ja bandi (brandy). Niitä en suosittele kenellekään.
Muutenkin olen kyllä jatkossa vältellyt Easyn nesteitä. Halpoja, mutta maku on mitä sattuu. Jos en olisi samalla tilannut Velholta jekkupommia, niin olisi voinut sähkösauhettelu loppua lyhyeen.
Health cabin toimitti minulle makuaineen nimeltä 'Cappuccino', joka on heidän hakemistossaan
maun 'Butter' vierustoveri. Ilmeisesti Ms. Yang Jang Tsiun Wung (tjsp) on kiireen keskellä sotkeutunut
ajatuksissaan, koska pullon kyljessä kyllä lukee 'Cappuccino', mutta sisältö on ehtaa voin makua.
Kyllä. Eltaantuneen, härskiintyneen voin _erittäin_ voimakas maku&tuoksu. Aivan käyttämätöntä
tavaraa. Hirveintä ikinä.
Toisaalta HC:lle pitää kyllä nostaa hattua. Kaikki maut, mitä sieltä olen saanut, ovat todellakin
olleet nimensä veroisia.
Libertyn Cubana. En voi suositella.
En näköjään ole ainoa joka vihaa cappuccinoa Olen melkoinen komposti ruoan ja makujen suhteen, ei ole maailmassa montaa ruokaa mitä en pystyisi syömään tai maistelemaan mutta Hansenin cappuccino aiheuttaa välittömän oksennusreaktion. Hyi että.
Halon freedom juissi on kyllä juuri sitä miltä än ämerikän friidom voi maistua = parfymoitua kusta. Vapautta josta haluaa vapaaksi
Edit: ok, oli tuo nyt vähän turhan kärjistävästi sanottu, mutta ei tuo heterolle maistu
FSusan tiramisu, näin yhden mainitakseni. "Roskikseen" meni että napsahti
EDIT: On näköjään FSusan omilla sivuilla TOP 10 tavaraa(sija.7) ja tämä on siis täysin luokaton neste! Jotain on tainnut mennä pieleen matkalla usa-uk-finland
Tähän mennessä kaamein kokemus on Libertyn Caramell 18mg. Neste tuoksui rengaspalolle ja pari kk pesemättä olleelle hikiselle kainalolle (tämä siis oletus, en ole itse tälläistä kainaloa haistellut/maistellut).
Erityisen mieltä ylentävää oli se, että neste myös maistui samalle!
*HUUTOYRJÖ*
Jaa... Olikohan mulla jostain muusta erästä, kun maistuu ennemminkin kamelin paskalta ja petrolilta. Ensimmäistä en kylläkään maistanut, mutta jälkimmäistä joskus saanut suuhun... :-[
E: Ai niin! Se karmein litku... PSV:n French Vanilla ja Halon Freedom juice taitavat jakaa tämän tilan tällä hetkellä...