Sopinee t'h'n ketjuun vaikka ensin meinasin rage-ketjuun kirjoittaa. Loppu kuitenkin onnellinne.
Posti toi tänään Terveysmajasta cartoja, XL ja DripTippejä. Ei kun reikää tekemään (DCT-tankkihan mulla siis oli joutilaana, kun en siitä mukana tulleella cartolla saanut kuin savua). Tein kaksi. Sitten vaan carto tankkiin ja toinen tiiviste paikalleen.
Mutta mitä vi.. eiku pirua. Eihän se ollutkaan siinä kellarin hyllyllä missä piti. Pitkällisen kiroilun säestämän etsinnän ja pohdinnan jälkeen tiiviste löytyi lattialta, minne se oli kierinyt kuten renkaan tietty kuuluukin kieriä.
Ei kun tankkiin AppleWoodia, ylätiiviste pienen äheltämisen jälkeen paikkaansa ja uusi Driptip kiinni. Vaan eipä mennytkään, tilasin väärän kokoisia. Perjantai ja 13. päivä, juu.
No olihan mulla tallessa tankin mukana tullut alumiinitipppi ja sehän tiety istui. akku kiinni ja imemään.
Ei mitään. Ei edes ilmaa. Tajusin oitis (ihme kyllä) että carton ilmareiät ovat tukossa, carto liian syvällä. Ei kun varovasti vetämään.
Juu. Ei tullut liemet syliin kuten joku jo varmaan luuli. Olisi tietty sopinut tapahtumasarjan lopetukseksi. Ei, kaikki toimi hyvin. AppleWood maistuu aika erilaiselta kuin MegaCartosta. Paremmalta vai ei, ainakin makua on vähemmän.
Innolla odotan MiniTubea jotta pääsee voltteja lisäämään. Tankki ainakin toimii hyvin.
PS. Tarttisko joku DripTippejä? Ei sovi Bogeen ja megaan ihan liian pieniä. Mihin ne oikein on tarkoitettu? Muistaakseni tyyppi A, sitä ainakin muistelen tilanneeni. Pitää tarkistaa.
Itsehän tein driptipin mustekynän kärkiosasta kun ostamani tankin mukana en sitä saanut... Hyvin on pelittänyt tähän asti. Saa nähä milloin jaksaa hommata oikean driptipin.. ehkä seuraavan tilauserän mukana vois harkita, mutta ei ole vielä tiedossa mitä sitä seuraavaksi tilailis ja milloin...
Tilasin itsekkin tuon DCT tankki systeemin nyt niin se on pienempi malli eli joka pitää noin 3ml nestettä, jotenkin osaisiko joku neuvoa että mitä cartoja tilaisin tuohon lisäksi sitten etten vain tilaa vääriä. Myös voi suositella jotain kauppaa mistä niitä saa kohtuu hintaan sitten?
Kiitos!
http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7909
Nämä taitaa käydä juuri ja juuri suoraan(?)
Ja jos jaksaa pätkiä tankkia vähän lyhyemmäksi (niinkuin moni tekee) niin nämä:
http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7615
Onkos nuissa bogen cartoissa sitten valmiit reiät tuota tankkia varten? Vai pitääkö ne sitten väsätä itse niihin.
http://www.nikotiiniton.fi/product/4...isaattori-5kpl
Eikös tämä ole se mikä tuohon on oikein tarkoitettu?
eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
30.10.2011
Bogen kartoissa yleensä ei ole reikiä valmiina. Itse olen tilannut kerran rapakon takaa reikäsiä (pre-slotted) Bogeja kokeeks kun euroopasta ei ole silmiin osunut, muttei reiän teko niin vaikeeta ole itsekään. Tuo nikotiiniton.fi.n karto on 2.0 ohminen minkä linkkasit, alunperin DCT:n mukana tulee se vastaava tuote, paitsi on 1.5 ohminen. Löytyy myös tuolta nikotiiniton.fi:n sivuilta kun tarkemmin selaat.
Ei ole Ukko Kallen ymmärrys hämärtynyt. :-)
Tuota juuri tarkoitin. Koitin Suomesta katsella jotta sais hiukka nopsemmin, mutta ei ole tai on loppu. Muutamaa Tippiä en viitsi tilata, postikulut suhteettomat. CArtoja tulasin Kiinasta jo 25 + 25 tankkia varten. Tippejä tarvin kun MiniLavaTube saapuu. Eli taidan tsekata Libertyn.
Otin (jonkun neuvomana täällä palstalla) ruuvin ja vasaran kouraan ja paukutin sillä sopivaks. Ihan hyvin pelas DCT:ssä.
Onko 3ml dct-tankissa laatu-ongelmia? Jo kolmannen täytön jälkeen näen tankin sisällä mustia muovi-osia nesteessä. Ja olen AINA erittäin varovainen kun pistän tankin takaisin sisään täytön jälkeen. Vapors forumilla on myös ollut mainintaa tästä samasta jutusta. Sääli koska nämä 3ml tankit ovat KÄTEVIÄ mutta jos oikeesti lähtee muoviosia irti jo 2-3 täytön jälkeen niin - en tiedä kannattaako enää käyttää ollenkaan. Busardon 2 DCT-tankki meni myös rikki mutamassa päivässä. Selvästi 3ml dct-tankissa on ongelmia laadun kanssa (varsinkin alaosaan käytetään erittäin heikkolaatuista muovia.)
Tuon kanssa ei pitäisi olla kyseistä ongelmaa. Suosittelen.
http://www.madvapes.com/Dual-Coil-51...ml_p_3446.html
Väittäisin että ne on O-renkaan palasia. Mulla on ollu samaa ongelmaa ainoastaan KM:n tankissa ja siinä on syntisen tiukka se bogen reikä (sääli koska muuten laadukas tankki). DCT tankeissa ei oo ollu sitä ongelmaa, vaikka niitä on tankattu monta kertaa. Onko sulla carto slotilla vai reijällä? Slotin terävä reuna voi repiä sitä alempaa O-rengasta.