-
Höyryttelijä
Jaa mitenköhän mä sen saan kurkattua.?
-
Höyryttelijä
Viimeksi muokannut linkke; 11.09.14 kello 18:31.
-
HöyryGuru
Yleismittari jos löytyy, niin testaa johtavuus pesän yläreunasta löytyvän metallirinkulan ja eGo-liittimen ulkopinnan väliltä, sekä akun plussakontaktin (pesän pohjalla) ja eGo-liittimen plussanavan väliltä.
Noissa vissiin on käytetty paria eri sulakemallia.. Itellä oli Pico sulake:
ja ilmeisesti toisilla on ollut pohjalla VapeSafe: http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...tml#post219591
-
Höyryttelijä
Jaha pitääpä katella jostain mun yleismittari..
-
Ja oothan tarkastanut tuon hieman aiemmin säikeessä mainitun jutun,
ego-liittimen plussan mahdollisen painumisen? Nostelet pienellä ruuvarilla tai neulalla
varovasti vähän ylemmäs sitä keskinapaa. Särkemättä kovin pahasti höttöistä eristettä navan ympärillä
-
Höyrypää
Mun piipassa kyseinen ongelma korjaantui sen rinkulan nostamisella johon nappi ottaa kontaktin. Aluksi pelitti vain painalla nappia jommasta kummasta reunasta.
-
Höyryttelijä
No toi keskinavan nostelu on kokeiltu jo mut ei mitää apuja ja yllättävän "jäykkä" täs oli tuo keskinapa ettei se kyl hirveesti liikkunu..
-
Höyryttelijä
Eli joo se yhdistää ainakin ja saa sen pöhiseen. akku koska mul on nännillinen 18500
Viimeksi muokannut linkke; 11.09.14 kello 18:34.
-
HöyryGuru
Jos en nyt ihan väärin muista, niin mulla kyllä toimi tasapäisellä Efestin 18350-akulla, mutta kannattashan sitäkin testata, jos saat esim. kaverilta lainattua AW:n akkua.
Edit. Tosin, tossa voi kusta akun pituus, jos toi piippa on mitotettu AW:n 490-akulle ja sulla on pelkkiä viissatasia.
-
Ootko kokeillu niin, että vaikka ruuvarin kärjellä yhdistät akun miinuksen ja sen napin alle jäävän rinkulan,
saat vähän haarukoitua pois noita syyllisiä (akun koko, nappi).
-
Höyryttelijä
Viimeksi muokannut linkke; 11.09.14 kello 18:38.
Keskustelu
Kaupalliset akkumodit
Kirjoitusoikeudet
- Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
- Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
- Sinä et voi muokata liitteitäsi
- Sinä et voi muokata viestejäsi
-
Foorumin säännöt