Kun se oma agenda on tärkeä!
Lähinnä tosin pistää huvittamaan selkeässä kloonitopicissa.
KGO & Twist
Tuo kuvissa oleva laite on tismalleen sama, mitä oma Ehpron nimellä. Aivan pirun hyvä laite ja muovitankkikin menee paikalleen , toisin kuin eräissä. Clooneissa on eroa![]()
Onko noilla fast techin kayfuneilla mitä eroa tohon tobecoon tai ehprohon? Tykästyny enemmän kaiffariin kun genesikseen ja ft:ltä sais halvalla.
Kayfun Lite Plus V2 by Ehpro Brushed Stainless Steel Rebuildable Atomizer Tank | eBay
Tää on tietysti nopeampi? Fasttecillä luki muistaakseni jotain muuta boxin kannessa.
Yks klooni kaiffari ollut ja täytyy sanoa että EI alkuperäiselle pärjää millään muotoa. Oli niin pask* että ei viittiny ees kiertoon laittaa. Romukoppaan jouti koko kikkare![]()
Ja seuraavaksi varmaan kirjoitat hyödyllisen ja informatiivisen viestin, missä kerrot minkä valmistajan, mikä malli ja miksi se oli "paska".
Vai eikö vain huvita?
KGO & Twist
Fasttechilta tilattu kaikkiaan 3 liteä ja kaikki rokkaa edelleen. Mitään muokkauksia ei ole tarvinnut tehdä. Kaksi tilattua russian nimisiä ja niistä ei saanut käyttöön yhtäkään, kun oli kierteessä tai täyttöruuvissa ongelmia, tai lähinnä siis se ettei saanut auki
Nuo nykyiset ns laatukloonit eli ehpro sun muut alkaa olemaan kyllä niin 1:1 klooneja etten ainakaan itse huomaa käytössä eroa. Maanantaina pitäisi saapua tuo 26650-versio spaincigarilta, katsotaan miten äijän käy tuon ämpärin kanssa![]()
En kyllä muista kenen valmistama klooni oli mutta neste urat oli ihan paskat. Kierteet täyttä kuraa. Ja anteekai trolli jos jotenki loukkasin näillä puheilla? Kloonit vaan suurimmaksi osaksi on mitä on.
Mulle on ihan sama, mitä sanot klooneista, mutta yritä muotoilla se niin, että siitä on HYÖTYÄ. Pelkkä "paska klooni" kun EI kerro mitään hyödyllistä, kuten mitä vältellä syystä X.
KGO & Twist
Kaveri oli hommannut fastechiltä sellasen jonkun mustan kaiffari-kloonin, oli kyllä hemmetin laadukas, ihan vertailtuna aidon rinnalla. Itsellä on Tobecon tekele ja melko paljon pitäny modailla, toimii kyllä nyt kuin junan vessa ja on aidon rinnalla käytössä ihan jatkuvasti.
Elikkäs taisi olla tämä http://www.fasttech.com/products/0/1...atomizer-4-5ml
Viimeksi muokannut Ameriikanihme; 07.06.14 kello 00:57.
Tuli tehtyä ensimmäinen setuppi Fasttechin Kayfun lite 3.1:n. Oli siinä vääntämistä, aina kun sen sisemmän hatun oli saanut ruvattua kiinni, setup oli oikarissa. Ehkä puolituntia väänsin, sitten onnistui. Jumalauta mikä vehje. Höyryä puskee kuin höyryveturi, höyry maistuu pehmeämmältä ja paremmlta kuin clearo tankeissa (esim. protank mega). Tämä on jumalainen tankki![]()
Toi mun klooni rokkaa paremmin kuin aito, koska viritellyt nesteurat ja imuvastukset, aitoa en ole vielä lähtenyt dremelöimään...ja tosiaan noi kloonit on loikanneet hurjan loikan laadussa, mun mielestä tuo musta kaiffariklooni oli jo aitoa parempi imuvastuksessa ja wikkauksessa, kayfun nyt ei mun nähdäkseni muutenkaan ole niin high endiä laadultaan etteikö siitä puhalla kohta joku klooni ohikin, kyllä se kinukin CNC sorvi pyörittää ihan saman jäljen, jos sitä vaaditaan.
Tobecon klooni vuotaa nesteet pihalle. Jännä juttu sinänsä, koska toimi niinku junan vessa yli puoli vuotta. Nyt kusee jo täyttäessä vaikka mitä taikatemppuja yrittää ja urhaa vuohia belsebuubille. Yritin muutamaan kertaan setupoida ton ja aina sama juttu vaikka kuinka tunkis pumpulia tonne. Puhalsin tippiin samalla kun peitin ilmareikät eikä vuoda mistään saumasta. Kaikki pitäs olla kunnossa, mut ei pidä nestettä sisällä ja kurlaa ihan helvetisti. Noo antaapa olla drippereitä mä tykkään käyttää enemmän muutenkin.
Niin ja ennen kun joku kysyy niin pohjasta täytin ja kymmeniä kertoja aikaisemmin tuon onnistuneesti rakentaneena, en pysty ymmärtämään mikä maksaa...
Juu se juuri.. oli omassa sama ongelma varsinkin täyttäessä venttiilin kanssa (Kayfun 3.1) niin kusi sieltä nestettä ulos..vaiha ja on kuin uusi..
![]()