Nyt ei setuppi luonnistuottaa hotspottia keskitolpasta ja kaikkialta
VAPE OR DIE
Mikähän avuksi, kun toisessa H-Attyssa ei suostu pysymään Hanus-tappi pienemmässä wickkireiässä. Ostettu käytettynä, mutta reikää ei nähdäkseni ole suurennettu tms. Onko tapin tarkoitus kiilautua plussapostin prikkoja vastaan vai mikä tässä mättää. Ärsyttävää käyttää tukkeena jotain neulapullon korkkia, vaikka ajaakin asiansa. Tappeja kokeiltu puolen tusinaa ja toisessa H-Attyssa pysyy kyllä tappi paikallaan.
Mustaki on tosi hanurista ku hanus-tappi ei pysy paikallaan. Mikä avuksi? Varmaan reikä mennyt niin väljäksi... Ei vittu ku repeilyttää!!![]()
Sulkijalihas venynyt![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Tiesin, että olin hävinnyt tämän jo ihan startista.![]()
En nyt keksi muuta kuin et kusee keskitapin läpi nesteet liittimelle.
Ajattelin jos samalla laittas tuon hopeapäivityksen. Riittääkö, että tilaan Silver Upgraden ja O-Ring Setin? Eli silloin ei pitäs pystyä vuotamaan mistään, koska kaikki tiivisteethän siinä uusiutuisi?
Uudet versiot. Eristeet tulee alas ja ylös, alapäähän menee se missä on kierteet. Paketti sisältää molemmat. Vapersin puolella on muistaakseni päivitysohje.
I'm not fat, I just got a sweet hockey body.
Ääh, hopeapäivitys tehty, mutta en saa ilman rakoa sopimaan nemesikseen tätä. Mites muilla?
Nemesis flatcäpillä ja se pitää säätää ihan alas, että rako häviää. Sitten taas nappi sojottaa putken alapäästä rumasti ulos.
Onko noi h-atty kierteet jotenkin normaalia pidemmät vai olenko voinut jotenkin sössiä tuon kestitolpan vaihdon?
edit: Ainiin, ja menin ostamaan noi täyttöreian (h)anus tapit. Ei tunnu pysyvän millään edes 3mm kolossa, toimiiko muilla?
Sanokaa mulle, miten te onnistutte pelaamaan näiden ilman ilman wickaukon insulationia olevien laitteiden kanssa niin, ettei tovin vapottelun jälkeen ala ottaan battiin tuo hatun kuumeneminen….?
Ei se eriste ehkä taida siihen lämpöön vaikuttaa millään tavalla. Kyllä jokainen genny missä on kunnollinen setuppi lämpeää paljon jos kauemmin höyryää putkeen.
Noh, Diablo Hybridillä, joita mulla on pari, voin huoletta vedellä vaikka tankillisen… ei mitään ongelmaa. One taas toki kyllä lämpenee… Mutta kai se voi muustakin kuin eristeestä johtua. Helevetin ärsyttävä piirre kummiskin… Tätä Hattua nyt olen illan säätänyt. Hyvin toimii, vaikka makua en aivan tappiin saakaan, mutta ihan sama millaisen coilin rakennan… aina kuumenee...