Olen positiivisesti yllättynyt, että pajautusketju ei ole vielä lukossa!
Noh mutta nemesis lähtee tänään huoltoon, myyjä tilaa atmomixanilta uutta osaa.
No ei oo pululla käytöstapoja, kun toista nukuttas.
Mä vaan mietin että miksi myyja tilaa siihen uutta osaa jos aluksi on toiminu? Ei nakkikiskaltakaan uutta makkaraa saa jos oot ensimmäisestä ite menny haukkaamaan, eri asia olis jos siitä olis haukattu jo valmiiksi kun sen saa. Ainakin ekoissa viesteissä mainostit että aluksi oli toiminut?
Olenko väärässä, kun veikkaukseni on, että oikkari sulatti vähän metallia kierteistä ja hitsasi ne yhteen? Jos kerran akku meni samalla. Toki voi olla yhteensattumakin, mutten usko sellaisiin...
Tuotevastuulaki? Pitäisi vehkeiden toimia niiden normaaliksi katsotun käyttöiän jne. Tietysti vähän maakohtainen jne. (Toki jos on rikkonut kierteet ei-normaalilla toiminnalla tms. niin toinen juttu, ja näyttökysymykset ovat hankalia. Ja jos putiikki on tyyliin Systema Store, niin sitten vasta hankaluuksia voi odottaa...)
Vois ilmoitella poliisille tuosta vapottelijan pajauttelusta, kun on nimi ja osoitekkin tiedossa, jos saisi tämä herra muuta tekemistä kuin rekisteröityä tänne ja naapuriin jatkuvasti eri nimimerkeillä.
Hyvä että eräät kauppiaat hoitavat myymiensä tuotteiden asiat kuntoon. Näyttää nimittäin vahvasti, että moni eurooppalainen vapokauppias käytää perävalotakuuta.
Mä en nyt oikeen ymmärrä.. Tyyppi vääntäny pajareissa putkensa paskaks ja haluaa sen takuuseen?
Saanko mä uuden W-boxin, jos paukutan nykysen vasaralla paskaks ja jos en, niin Wapari on perseestä?
Mietin kyllä aivan samaa että miten helvetissä on mahdollista särkeä tuollainen kierre ilman että väännät putken jengat nurin järeillä putkipihdeillä? Tuntuu kyllä aika uskomattomalta että käsin saa joku väänneltyä rikki. Paitsi ehkä jos väkisellä hinkuttaa väärille kierteille, mutta se onkin taas käyttäjän virhe...
Charun; sun pitää olla pilvessä, kännissä tai muutenvaan pihalla ku paukutat sen hajalle, ei se takuu muuten toimi