Mikäs on tän hetken kovin dripperi?
Pitänee laittaa listalle kumpikin... Kylmiin keleihin on onneksi aikaa, eli ehtii tässä kokeilla yhtä sun toistaa.
Tosta ensimmäisestä dripperistä olen alkanut pitää yhä enenevässä määrin. Vähän se on arkimaailmassa sellasta tuunaamista, mutta viis siitä. Höyryt on hyvät ja ihmettelijöitä riittää. Saapahan levittää sanomaa...
Muu mailma kohisee stillaresta,mut täällä ei siitä sanaakaan...kokemuksia?ite venailen postista infiniten stillare kloonia![]()
Eipä tuo mitään uutta tuonut, normi 3 postia ja kyklooppi ilmasäädöt. Niinkuin viimeisissä melkein kaikissa uusissa rda:issa, sillä erotuksella ettei single coil madollisuutta ollenkaan.
Aidossa ilmeisesti kullatut postit? Kiinan cloonissa ne voikin olla sitten ihan mitä vain, itse tulee välteltyä kaikkea muuta kun rst:tä kiinan atoissa.
Onko tuo magma dripperi hyvä? Kokemuksia? Risut ja ruusutolisiko zenith tai joku muu parempi kuin magma?
VAPE OR DIE
Magmasta ei VIELÄ kokemusta (toivottavasti sellaisen saan pian) mutta zenith v2 kyllä omista drippereistä mieluisin, itse tykkään noista kuuskulma posteista, mukavan kokoset posti reiät menee parallel 0,5mm helposti sisään ja pirun nättikin on omasta mielestäni. AFC pelittää niinkuin pitää, yhdelle ja kahdelle coilille säädettävä. Tridentit, atomicit ja omegat jääneet itsellä vähemmälle käytölle kun zenith tuli kotiin :3
Kuinkas tuo robocop-mallinen slotti afc:nä vs eri kokoiset reiät käytössä toimii? Äkkiseltään voisi kuvitella huonommin, koska tuon slotin siirtäminen ohjaa ilman sivuun coilin keskikohdasta.
KGO & Twist
Itse cäpillähän voi kohditaa sitä slotin paikkaa myös eli kyllä sattuu kohdalleen.
Sitten tuo vapejamin rda on ruvennut kiinnostamaanoliko se nyt viggo rda
VAPE OR DIE
Kukaan muu stowetoppia kokeillut?
Itsellä käytössä IGO-M (klooni)
Rakastuin heti tähän. Aivan mahtavat höyryt ja maku on loistava. Suosittelen
edit. Pitää varmaan pudottaa niksoja. Päässä meinaa pöhistä![]()
Viimeksi muokannut Piikkinen; 26.05.14 kello 20:34.
Tässä nyt on testailtu Magmat, Tobhit ja Zenithit... ja voiton vie...........Rumpujen pärinää........... Igo-L ja Igo-W!!
Ällä singlenä ja tuplawee dualina, jos sitä lämpöä kaipaa enemmän.
Mun mielestä aivan turha maksaa jostain väsyneestä dripperistä 100€, kun kympillä pääsee aivan samaan lopputulokseen.
Ps. kumpupilvimiehet ei näistä tykkää, koska pienet(mulle täydelliset, tykkään vähän tiukemmasta) ilmaröörit, eikä afc:tä.
Itellä myös igo l käytössä, 2.5mm rei'illä mukavan löysä imu![]()
No nii... Nyt on jonkunkin verran tenkkaa ja poota....
Mulla on tuo Omega ja olen sitä tuunannut suuntaan ja toiseen. Lankaa on 0,20, 0,32 ja 0,40 paksuutta. Olen väännellyt lukuisia erilaisia coileja ja oikeastaan yksisään ei ole toiminut ihan niin hyvin kuin olettaisin. Itseasiassa paras oli kutosen pintaan ja sinkkuna, mutta jos nyt on tuplauuni, ni mitä hiton järkee siihen on sinkkua sovittaa...?
Nyt just pöhisee 0,57 tupla (oisko viisi kieppiä 0,32). RY4 ja Diablot tärähtävät niin lujaa, ettei ole mitään jakoa imaista isompia höyryjä. Health Potion, joka Diablo Onessa ei anna mitään kurkkutuntumaa, toimii oikeastaan aika hienosti. Mulla on niksoja siis vain viisi...
Jos lasken ohmeja vaikka kolmen pintaan, muuttuu höyry aivan törkeän kuumaksi, ja taas ollaan siinä, että valtavia pilviä tulisi, muttei niitä kestä imeä.
Eli mitä hittoa, miten tehdään ne isot & lämpimät ja kosteat kumpupilvet? Mä en tajua... kun katseleen ytubesta leffoja, ne pyöröyttää vasurilla lankaa kiepille, antaa virtaa ja puristaa pihdeillä umpeen. Ja sitten ne älypäät puskee virnuillen ihan helevetinmoista usvaa...
Itselläni ei kyllä liian kuumaa höyryä oo tullu vastaan omissa kokeiluissani joista matalin tällä hetkellä varmaan tuo 0,12 ohmin quad nano Zenithissä, heitä siitä 0,4 dual parallelit tai sitten stove top? Itselläni oli hetken vaihdossa tullut omegan klooni jossa mulla tais olla 0,5mm tupla vertical parallelit, ite ainakin tykkäsin.
Jos viileitä ja runsaita höyryjä metsästää niin joko enemmä ilmaa coilille tai pitkä tippi. Jotkut jenkki/aasia tyypit myös käyttä tätä "suun aukomis taktiikkaa" jätetään siis rakoa joko tipin toiselle puolelle tai suun kulmaan jolloin viileä ilmä jäähyttää höyryä.
Mä en ihan tajua tuota paralleria... Varsinkaan tuplana paksusta langasta. Miten ohmit putoo alas, kun mittakaavaa coilille tulee kummiskin ihan pirusti..?