^ Miten sait napin toimimaan?
Kaipa nyt pitää oma sanainen arkku avata tälle forkalle kun hissukseen seurannut sivusta parin kuukauden ajan. Evodilla mentiin aluksi kunnes tilailin fasttechiltä pari modia(nemesis ja caravela) sekä pari kayfunia(/russiania). Sen verran noista innostu et nyt pakko päästä tuhlaamaan rahaa kalliimpiin kun jos kerta noi on niin hyviä niin pakkohan se on parempiakin testata. Puran varmaan omaatuntoani turhaan jonnekin että pääsen kauppaosiolle näyteikkunoita katsomaan! Anteeksi siis tulevia turhia viestejä.
Itse itselleni vastaten ostin siis fasttechiltä seuraavat modit:
$21.96 Mixed Caravela Style Mechanical Mod Full Kit - 18350&18500&18650 tubes at FastTech - Worldwide Free Shipping
Ja
$25.68 Nemesis Style Mechanical Mod (Mixed Edition) at FastTech - Worldwide Free Shipping
Ja molempiin olen ollut tyytyväinen
Se valkoinen eristerengas napissa taitaa olla liian lyhyt, ainakin suhteessa sen kierteisiin. jos sekä sen että päälimmäisen magneetin ruuvaa loppuun asti, ottaa magneetit kontaktia. Lääkkeenä mulla toimi o-rengas prikkana sen päälimmäisen magneetin ja eristeosion välissä.
Ihan kelvollinen teline tuohon työpöydän nurkkaan, väliaikaissäilytykseen... Harmittaa vaan kotimaista laatua säilyttää kiinankikkareessa... wink,wink.
$7.49 Acrylic Display Stand for E-Cigarette - fits devices up to 63/64"(25mm) in diameter at FastTech - Worldwide Free Shipping
![]()
Origen-klooni tullut
$11.66 Origen Style Rebuildable Dripping Atomizer - 1:1 clone / stainless steel at FastTech - Worldwide Free Shipping
mutta keskiposti kromattua vaskea, ja se kromi hilseillee nopeasti pois. On se kumma kun ei kiinalainen näytä tajuavan tämmöistä. Eivätkä näköjään innostuneet kommentoijatkaan tuolla.
Mielenkiintonen "uutuus". Tota vois jopa harkita jos tulee v2 missä on pienet viat fiksattu.
$30.94 D-eagle Style Rebuildable Atomizer (6.5ml) - stainless steel / matte at FastTech - Worldwide Free Shipping
Dodii... tämä tulikin juuri mieleeni, kun olin tuon viestini lähettänyt, että noinkohan olisikin, kun en ole huomannut Toddinkaan olleen arvosteluissaan huolestunut materiaaleista, kuten messinki ja alumiini.
Noh, onhan tuossa jo muutama muu dripperi matkalla testailua varten, ja pian varmaankin myös Magma ja Zenith -kloonit tulevat.
Oliskohan Tobhista mitään iloa, kun vaikuttaa aika suurikammioiselta... Sellainen siis tuli myös tänään Fastille.
Tänään tuli kasa paketteja postissatilasin kokeeksi rgm2 clearoja lasitankilla, reipas 3 dollaria kappale. Ihan hyvin toimii noinkin halvaksi, ja 1100mah "evod" akku varalle. Ja muutakin rompetta tuli kanssa... Osa paketeista oli liki viikon ulkomaanterminaalin hellässä huomassa ja pari tais tulla menneen suoraan läpi. Go itella go
Edit: ja jälkijunassa sininen itaste mvp; on se hienoja yllättävän sopusuhtainen
Eikö tuo ole joku standardi koneruuvi vain, joka menee basen läpi, ja jonka voisi helposti vaihtaa rosteriseen? Jos siis ne mutterit ovat kuitenkin rosteria, jos ovat siis..
No sieltähän se Magma-kloonikin napsahti tänään listoille. Ja huomenna Zenith V1, ja viikon päästä V2...
Minä voin myöntää että Hana DNA klooni on tilattu ja eilen tulikin tieto sen postituksesta.
Edellinen paketti taas (jossa Kangerin Aeron tyylinen + muuta pientä) on lähtenyt Singaporen postista takaisin lähettäjälle. Singaporesta olikin minulla jo valmis mielipide, kun edellisellä reissulla pakottivat minut palaamaan analogisiin typerien kieltojensa vuoksi.
Patriot faneille taas huomio, että rikkinäisen tllalle eilen saamani olikin varustettu kahdella ilmareiällä, ihan oikein sijoitettuna, hiukan liian pieninä tosin.
Nopein toimitus on kestäny tasan kaksi viikkoa ja pisin taasen 8 viikkoa. Ei vanha jaksa odottaa, kun tässä on pian haudassa ennenkö romut tuolta tulee. Ennemmin maksaa sitten enemmän, että saa roippeet joskus käsiinsä. Se on saatana mullan alla huono vetää höyryjä.
Perkeleniin
Kyllähän se näin on, että vitutus ja persereikä seuraavat sinua hautaan saakka. SE on ainoa asia, joka elämässä on 100% varmaa
Hajoo nyt jo! Neljä taalaa hintaero 30 W vehkeet vs. 20 W? Ja mulla on jo matkalla 52 taalalla 20 W! (Nyt vituttaisi ankarasti huono sijoitus, jos noilla Fastin rojujen muutama taala sinne tai tänne hintaeroilla nyt mitään todellista merkitystä olisi, muuta kuin prosentteina. Vähän kuin pelaisi tikuilla pokeria ja hioisi tarkat vastustajakohtaiset eksploitstrategiat)
Laitat vaan sen 20wattisen kloonin kirppikselle huutoon niin saat omat takas ja sit laita tilaukseen toi 30 wattinen![]()