Joko milloin pääsee tilaamaan?![]()
Kauhea arpominen päällä ostaako sinkku vai dualipattereilla... tietenki dualina niin iso möhky ettei taskuun sovi, mutta kotosalla ois jees
Nyt alkaa olemaan kaikki valmista. Odotellaan viimeisiä paloja pajalta, että saadaan kaikista väreistä kuvat.
Ainut ongelma tällä hetkellä tuntuu olevan tuo paja, joka on nyt jo kolmatta kertaa nostanut aika reippaasti osien hintaa "DNA Housingin" ja helpomman kasauksen avuksi. Nyt odotellaan viimeistä hintaa, mutta jos paja ei taivu, täytyy meidän valitettavasti lätkäistä kymppi lisää hintaan, jolloin singlen hinta on 139€ ja dualin 149€. Toivottavasti tämä ei muodostu kenellekkään ongelmaksi
![]()
Itse käytän noita Newisen ja Sonyn akkuja. Oikeastaan mikä tahansa näistä nykyisistä huippuakuista on varsinkin yks kennosiin modeihin parhaimpia. Sit dualeihin voi katsoa enemmän niitä mAh arvoja ja itse todennut noi Panasonicin B-akut parhaimmaiksi dualeihin.
Oikeastaan vähän sama ongelma. Aluksi olin kyllä dualin kannalla, mutta ehkä toi pienempikin kiinnostaisi. Kuinkas helppo toi akun vaihto on? Jos se on helppo, niin kyllähän toi olis ehkä jopa parempi. Ei mulla välttämättä päivässä akku loppuis, mutta mutta siihen olisi kuitenkin hyvä varaurua ja vaihdon oltava helpohko.
-Gerstensaft über alles!
Osaan huomenissa vastata tähän kun saadaan viimiset palikat ja riippuu paljon siitä ehdinkö viikonlopun aikana kuvaamaan nämä verkkokauppaan. Olisihan se kuitenkin kiva, että näkisi lopputuotteen ennen ostoa
Vaihtoon ei tarvita yhtään ruuvausliikettä. Luiskauttaa kannen auki, nappaa vanhan akun pois, työntää uuden sisään ja lämäyttää akkukannen paikalleen.
Niin on kyllä todella harmi, mutta niin yksinkertaistettua, että oltaisiin päästy tuohon alapäähän hintaluokassa, ei pystytty yksinkertaisesti laadukkaasti suomessa tekemään.
Veikkaan, että noi muoviosat sais 1/5 hinnalla kiinasta ja napit huomattavasti halvemmaksikin ja jatkaa marjanpoimijoiden työssäoloaikaa syksyllä kasaamaan bokseja, mutta sitten taas...![]()