Hei. Olen uusi täällä. Kiinnostukseni on myös herännyt näitä vermeitä kohtaan kun tuntuu tuo lopettaminen olevan hankalaa. Kysymykseni kuuluukin että jos tilaan dealextremestä nämä tuotteet niin onko vaarana tulliin jääminen? Näissä ei pitäisi olla ollenkaan nikotiinia. Kuvissa näkyy kaikissa 0mg. Tuossa tulisi 76 putkiloa. Mahtaako tulla ongelmia? Ideana on kokeilla halvalla. Pystyisikö nuo kaikki tilaamaan kerralla vai kannattaako tilata vähemmän ensin? Kiitoksia jos joku viitsii vilkaisemaan ja neuvomaan näin aloittelijaa!
Buy Quit Smoking USB Rechargeable Electronic Cigarette with 6-Refills
EL-501 Refills Set for E-Cigarette Pipe (10-Pack/Flavor Assorted) - Free Shipping - DealExtreme
Electronic Cigarette Refills Cartridges - Medium Nicotine/Tobacco (20-Piece Pack) - Free Shipping - DealExtreme
Electronic Cigarette Refills Cartridges - Medium Nicotine (20-Piece Pack) - Free Shipping - DealExtreme
Minty Electronic Cigarette Refills (Minty/20-Piece Pack) - Free Shipping - DealExtreme
Edit: Mainittakoon vielä että tarkoituksenani on lopettaa tupakointi kokonaan eikä kehittää tästä täysin uutta harrastusta Siksi en haluaisi kalliita vermeitä ennen kuin olen kokeillut halvemmilla. Siksi tuossa listassa on paljon noita patruunoita että jos noiden aikana olisi saanut ainakin vähennettyä polttelua. Ja itse olen ehkä enemmän tapariippuvainen kuin nikotiini riippuvainen (kahvin/syönnin jälkeen, autoillessa, aamu/iltatupakki. Jne.) Juuri ennen nukkumaan menoakin pitää polttaa vaikka ei olisi "nikikset". Kiitoksia jos jaksatte neuvoa