Onkos esmokella kiire Eboxien kanssa kun ei sähköposteihin kerkee vastaamaan??? Toki olen liian hätäinen mut ei tällä menolla 1-2 arkipäivän toimitus toteudu![]()
Ehkä Puffi laittanut heikko hermosen päähän tietyt kriteerit
![]()
Onkos esmokella kiire Eboxien kanssa kun ei sähköposteihin kerkee vastaamaan??? Toki olen liian hätäinen mut ei tällä menolla 1-2 arkipäivän toimitus toteudu![]()
Ehkä Puffi laittanut heikko hermosen päähän tietyt kriteerit
![]()
Joo eipä noi mitään LM:ä ole, mutta toimii hätävarana mainiosti. Itsellä tosin autossa, repussa, olohuoneen pöydällä, tietokonepöydällä, yöpöydällä ja työpöydälle tollaset, parista on kans talttapäästä pala pois, mut ristipäällä vielä tankkailee kaiffaria mainiosti.
Jos noi nyt ekalla käytöllä kolahtaa niin pistää viestiä mulle seuraavan tilauksen jälkeen/yhteydessä niin huolehdin et pakkaamo paiskaa uuden matkaan.
Ei varmaan oo Novumin hattuja vielä tiedossa?![]()
Do or do not, there is no Barole.
Itse olen ainakin näin puolen vuoden odottelun jälkeen jo luopunut toivosta...
Toisaalta eipä tuota enään tulisi hankittuakaan kun käytetyn atomisaattorin arvo on nykyään pienempi mitä uusi hattu luultavasti maksaisi.
Onhan siellä nyt kuitenkin tarjouskamppanja, osta hattu niin saat loppu aton kaupanpäälle!!
(ehkä pientä katkeruutta havaittavissa)
No vaan entäs somnium hybrid sitten? Saako siitä olla katkera? Ostat 200€ laitteen ja alle vuosi laitteen saamisesta erinäisten käänteiden jälkeen, koko hybridin reaaliarvo on n.20€
Onko kirjautumisessa jotain ongelmaa? En pääse kirjautumaan asiakastilille vaan herjaa virheellisestä asiakastunnuksesta / salasanasta. Kun yrittää tilata uutta salasanaa niin mitään ei mailiin tule.. hmmhmhm![]()
Graphic designer
www.ahjopalo.com
Mitään ei ole muutettu. Kai teillä on uudet tunnukset uusille sivuille. Vanhojen sivujen tunnukset ei enää kelpaa.
Millos näitä tulisi? 5 kpl Vapeonly BDCC -vaihtoato
Ei oo pitkään aikaan näkynyt, ja atopäät alkaa olemaan loppu. Vaiko saako tuohon vapeonly bdcc muita atopäitä teidän verkkokaupasta?
Vieläkö tulli lutraa niitten teiän pohjanesteitten kanssa?![]()
Ei tulli lutraa, tulevat EU:sta, mutta UPS kuppaa.
Kangerin Aero Megat ja minit suomessa, pitäisi huomenissa lähteä ennakkotilaukset ja joitan kappaleita jäi saldoillekin.