^nimestä ja tukasta vois päätellä et on animea tullu katottua aika paljon :F
^nimestä ja tukasta vois päätellä et on animea tullu katottua aika paljon :F
Pakko jatkaa tuohon WonderC postiin, vaikka oli perkuleen kova jäbä tuo Kyuu mut samasta puolueesta löytyy vielä äijempi Seppo Papunen![]()
Spoileri!
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Ei helevetti, nelonen lanseerasi jonku ajankohtaisen nelosen mutta yle taisi viedä voiton huumoripuolella tuolla meppigallerialla! Mistä ne noita tyyppejä oikein kaivaa?
![]()
Olen tasa-arvon vakaa kannattaja ja ihmisille pitäis olla kaikille samat mahdollisuudet+oikeudet. Mut voi vittu sentään, joku raja ketä sinne meppiehdokkaiksi päästetään...
Alan ihan just ajamaan autistien asiaa, että heidänkin pitäisi olla korkeimman oikeuden tuomareita ja epilepsia ei ole mikään este kirurgin uralle. Tai unihäiriöt lentäjälle, silkkaa syrjintää!
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Meillä firmassa on pari uniapneasta kärsivää kaveria töissä. Ei oikeasti tiedä välillä miten päin pitäisi mennä lastaukseen tai puskukoneelle kun kaverit nukkuu kopissa. Paras mitä olen itse todistanut kun kaivurin ylävaunu pyörii rinkiä lastauspaikalla.
"Mai brata from anata mata!" -wiitis
Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
https://soundcloud.com/forcevalt
Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011
E-Liquid - Classic Flavors
Nyt kaikki heti tilaamaan edullisia e-nesteitä!
Tuosta samasta firmasta ollu puhetta aiemminkin... Luultavasti joku rahanpesumesta, eivät myy mitään mutta korkeilla hinnoilla selittää sen miten on niin paljon rahaa.
PSV:n ammattilaiset vauhissa
![]()
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Ei kyl itelle olis tullu mieleen noin nopeesti![]()
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”
^This content is currently unavailable