Yes
200mah armeija latautuu jo![]()
HEI, jotkut täällä vapottelee TÄYSIN tyytyväisinä kartoilla 15 watilla!
Ei saa dissata mun settii hei, menee itsetunto ja ratkee ryyppää!
KGO & Twist
Eihän kartoissa mitään vikaa ole
Minultakin löytyy Boge + Smokin paketit
Ja muutama mega dcc karto
Jasso hitsausmuuntajasta mää nykyään imeskelen noita nesteitä ja coilin väännän 1mm miglangast![]()
Mullapa 3,2 tigrodista väännetty coili jota käryttelen ac/dc tigillä
Omavalmiste ato-dripperi. Imee 2 pakettia pumpulia/vaihto.
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Mahtaa mennä päähän kunnon humauksella.
Et sä oikeastaan tarvi edes nestettä.
KGO & Twist
Mul on vaa toi kempin evo 200
No 200A ja automaattinen pumpulivaihtajalla menee 5kg paketti kerralla pumpulii sisää ja voi ottaa kantoo kun lähtee kaupunkiiainoo miinus on että joutuu liikeellä lainaa töppeli paikkaa aina
Ei sitä nyt kuiviltaan, 5L kanisterista drippailen nestettä. Pakko oli tehdä vesijäähdytys kun toimi kiukaana muuten.
höyryä 17.1.2012 alkaen.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Oisko tää hyvä modi:
http://www.peugeot.fi/showroom/ion/5...wroom-section4
KGO & Twist
Tyyppi Litium-ioni mangaanioksidi Kapasiteetti (kWh) 16 Kennojen lukumäärä 88 sarjaan kytkettyinä Kennon kapasiteetti (kWh) / jännite 0,187 / 3,75 V Kennon maksimijännite (V) 4,1 Kennon minimijännite (V) 2,75
Ihan ok pössyt sais tost tulpast![]()
Reissumalli. Pistää parkkiin ja höyryä kajuuttaan.
Loppuu vääntö autosta jos yhtäaikaa höyryttelee
Kallishan toi on mutta meillä kallein on myös paras![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
No niin se loppui vääntöä Corollankin akusta, kun mökkireissulla eroticciä luukutti yön.![]()
KGO & Twist
Pitääkö tännekkin välillä heittää ooteeta
Aamulla kävin verikokeessa ja spirossa. Poltatko? En, käytän korvaavaa sähköistä. Hmmm täällä ei ole sellaista vaihtoehtoa, sopiiko jos laitan että tupakoit? Laita mitä haluat.
Keuhkojen tilavuus 102%
Muut tulokset 130-140% yli keskimääräisen... Kehu et keuhkot todella hyvässä kunnossa.
Mainitsin vielä lähtiessä ettei taida sähköinen versio paljoa vaikuttaa keuhkojen toimintaan![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Itsellä vuoden aikana kun olen höyrytellyt keuhkojen tilavuus kasvanut 0.5L ja puhdistunut melkein kokonaan
Ja kyllähän sen itsekin huomaa kun ei tarvitse tervaa räkiä kokoajan ulos että onhan tämä terveellisempi tapa nauttia nikotiinia
Joo sama homma täällä. Tosin työterveystarkastuksessa jokusen vuosi takaisin ihmettelivät keuhkojen tilavuustestin jälkeen, että sulla on vissiin tullu rasti väärään paikkaan tässä tupakointi kohdassa, kun keuhkojen tilavuus jonnin verran yli tuon ikäisen tupakoimattoman ihmisen keskiarvon.
Tuumasin vaan että ei kyllä mä vetäsen askin päivässä, mutta ei vissiin kannata lopetella kun ei mitään vaikuta.
Samalla totesi toisaalta kun juttelin alaselän ajoittaisista kivuista, että kun näyttää siltä että salilla käyt vissiin aika paljon, niin pitää selkääkin venytellä ja verrytellä kunnolla..... jjooo tota oommä salilla viimeksi viisi vuotta sitte käynyt
Meni usko lääkäreihin ja kaikkiin mittauksiin![]()
Fighting the CLONEWARS since 2013
Sama meikäläisellä ja vielä sama työterveyshoitajaKeuhkojen tilavuus parempi kuin keskiarvo, vaikka röökiä vedin pirusti päivässä. Ehdotti kuitenkin, että 10kg painoa pois niin hyvä olisi
Ei kyllä sitä pitäisi ottaa vähintään 20kg pois
Toinen työntekijä vetää lenkkejä ja juoksee maratooneja niin kaveri sai pyyhkeitä miltein joka sektorilla.
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Piti vapaapäivän ratoksi ottaa ja kiillottaa PB Rausku edustuskuntoon. Oli patinoitunu eri sävyyn putket kun eri akuilla ajanu. Nyt kiiltää kuin romanin munat kuutamolla
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.