Mä oon muka yrittäny päivystää tällä sivulla mutta heti kun sekoittelen valmiiksi mm. Green Deathia niin heti oon missannut paljon Eli siis...
Kuten muistat niin festeillä oli käytössä vain clearo etkä valmista nestettä tainnut päästää edes haistelemaan Toki vähän päivitin siitä palautteiden perusteella. Olihan mulla porissa mukana yksi kokeilu versio, mutta se jäi kyllä reippaasti tämän nykyisen varjoon
Mutta niin, kyllä kaikki jotka saitte tiivarina niin siellä on juurikin tasan 2ml johon heitätte 8ml omaa niksapohjaa Toki perinteiset ravistelut ja kuumavesihauteet sen jälkeen. Jos maku on liian voimakas niin lisää sitten hippusen vielä. Omaan makuun valmisneste (42pg/58vg) toimii 20%-suhteella vallan mainiosti mutta joillekkin tuo 20% voi olla liikaa. Etenkin jos mennään 0.3ohm-setuppeihin Mutta tuo korkeampi vg-tuo siihen sen verran pehmeyttä, ettei luulis olevan paha. Itse käytän 0mg 100vg-lubriin sekoitettuna 20%-suhteella 0.5 dripperissä lunghitteihin ja toimii törkeen hyvin.
Vastasinkin jo ylempänä Toki jos oikein malttamaton on, niin pikakypsytyksen jälkeen voi jo ruveta nautiskelemaan.
No mutta... Aika hyvin muille ilmestyny tänään... Tod. näk. huomenna ilmestyy perille. Jos ei tuu, niin pistän sulle uutta satsia jahka mulle saapuu ainesosat
Onpas. Kysäiseppäs Wiitikseltä