Sivu 178 / 393 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78128168174175176177178179180181182188228278 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,541 - 3,560 / 7859

Aihe: FastTech (Hong Kong)

Höyrähtänyt

2014-04-28 00:00, Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)

tommosta näyttää trackki kokoajan eli sinne meni pennoset ei se sielt mihkää liiku.

Edelleenkään tämä ei ole kiireisen ihmisen kauppa. Katsele uudestaan viikon päästä niin on voinut jo jotain tapahtuakin.

Höyrypää SakkeMO's Avatar

Sijainti
    Joensuu
    Itse olen käsittänyt että lähetyksen kulku tapahtuu jotakuinkin näin Singpostilla:

- Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
    >Paketti lähtee/on valmis lähteäkseen FT:ltä Singaporeen ja siitä tulee ennakkoilmoitus. Sama ilmoitus tulee Itellalta kun yritys lähettää tavaraa.

- Received from Customer
    >Paketti saapunut FT:ltä Singaporeen, omissa tilauksissa tässä on kestänyt 4-5 päivää, vertaa matka Hong Kongista Singaporeen on Suomen mittainen matka linnun reittiä, maateitse vielä pidempi sekä muutenkin enemmän lähetyksiä isossa maassa. Tämä suoritus ei onnistuisi Itellalta ikipäivänä.

- Despatched to overseas (Country code: FI)
    >Paketti lähtee Singaporesta kohti Suomea, oletettavasti lentokoneessa.

- Item has arrived
    >Jee, on aika korkata samppanja koska lähetys on saapunut Suomeen
    Preparing for the Vapocalypse

Lainaus Alkuperäinen postaaja SakkeMO Näytä viesti

- Item has arrived
    >Jee, on aika korkata samppanja koska lähetys on saapunut Suomeen
    Ja 4 päivää siitä eteenpäin korkataan se kossu kun se muhii vieläkin siellä ulkomaanterminaalissa....

" Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

Tässä vielä pari juttua selvennykseksi edelliseeni: ???? The Tradition of Re-Presenting Art ja tämä http://rendezvous.blogs.nytimes.com/...ype=blogs&_r=0 (eka linkki löytyy myös jälkimmäisestä).

Sen nyt vielä sanon, että enhän nyt missään nimessä puolustele tai pidä hyväksyttävänä toisen kehittelemän tuotteen kopiointia ja valmistamista huonosti (joskus vähän paremmin..) ja myymistä alta torihintojen verrattuna alkuperäiseen ja että tämä kaikki tapahtuu ilman originaalin tuotteen kehittäjän lupaa. Tietenkin alkuperäisen valmistajan pitäisi saada provikat tästä touhusta myös. Mutta tää nyt on vaan elämää ja näillä mennään, minä ostan halvalla ja sillä selvä!

Jep, nyt alkaa omien litkujen sotkeminen, mitä RDA suositelette...? Tilaus lähtee vielä tänään, joten olisi hienoa saada jotain suosituksia nopiasti , siis illalla vasta ehdin FTn sivuille siirtyä...

HöyryGuru smami's Avatar

Sijainti
    Lapua
    Jos vain niiden omien kokkailujen maistelu on tarkoituksena niin joku missä on single ilma-aukko tai ainakin mahdollisuus siihen. Helpompi maistella useita makuaja jos tarvii vaihtaa vain 1 pumpuli välissä Paha mennä suosittelemaan mitään tiettyä ft:ltä kun ainoa mulle tullut dripperi oli susi jo syntyessään Suomi kaupoista löytyy alle 10e drippereitä jos haluat maistella niitä nesteitä sillä vielä tässä kuussa ft: toimitus kun on se 8pv-8viikkoa riippuen säkästä.

Höyrykone mrelwood's Avatar

Sijainti
    Espoo

FastTech (Hong Kong)

Mä en maisteludrippereissä tykkää pumpulista. Pumpuli imee jo nestettäkin sen verta että kokkailussa menee testinestettä hukkaan puolisen ml per laaki.

Meshi on maisteludripperissä hyvä. A7:ssa mulla on U-wickinä. Neljällä pisaralla (~0,15ml) höyryttelee jo pienen tovin.

Edit: Mesh-wickille on dripperissä hyvä olla vähän säiliötä, mesh kun ei itsessään ime nestettä kuin hyvin vähän. A7 on mulla ollut hyvä.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

Höyrypää SakkeMO's Avatar

Sijainti
    Joensuu
    Tajusin just että on iltavuoroo nyt koko viikko, jos ei kerkeä paketit tulla ennen kahta niin viivästyy vielä yhdellä yöllä ennenkuin pääsee hakemaan... Seuraavana aamuna sitten postin ovia kynsimään tasan seitsemältä
    Preparing for the Vapocalypse

Onko joku saanut käsiinsä domea täältä jo? Pikkulinnut visersi, että Dekki olisi vinossa? Onko näin.

Höyrypää zelro's Avatar

Sijainti
    Kajaani
    Kayfun PMMA Nano Kit, Nemmyn hybridi adapteri ja pari tippiä tilattu. Ja minun ei pitänyt tilata mitään

Höyrykone Steamy's Avatar

Sijainti
    Varkaus
    Huh huh, noin kuukauden restocking tilassa ollut lotus dripperi näköjään vihdoin saapunut suomeen. Kunhan kotiutuu niin poseeraa maraxusin kanssa kuvaketjussa.

Kiitos suosituksista! Tämän tilasin: https://www.fasttech.com/products/1604700 ja kokemusta on jo tarpeeksi noista toimitusten älyttömistä aikatauluista. Tosin ovat ilmeisesti alkaneet petraamaan sitä hommaa. Ei tässä mihinkään kiire ole, jos olisi, niin tämä olisi se viimeinen paikka mitään tilata.
    Toi Dome ollut mulla kanssa mielessä, tuo tieto tai epätietoisuus siis lykkää sen tilausta. Ja Pulse-g:stä olisi paranneltu versio tarjolla, mutta loppuunmyyty... Kaipa niitä vielä tulee lisää.

Sijainti
    Varkaus
    Ihan toimiva peli toi patriot, kunhan aluksi näytät pikkasen poraa, jos meinasit dual coilia laittaa.

No kohta kuulette tosta domesta joko täällä tai rage ketjussa. Jos olis kourassa jo ens viikol.

Höyrypää

Sijainti
    JKL
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Satyricon Näytä viesti
    Kiitos suosituksista! Tämän tilasin: https://www.fasttech.com/products/1604700 ja kokemusta on jo tarpeeksi noista toimitusten älyttömistä aikatauluista. Tosin ovat ilmeisesti alkaneet petraamaan sitä hommaa. Ei tässä mihinkään kiire ole, jos olisi, niin tämä olisi se viimeinen paikka mitään tilata.
    Toi Dome ollut mulla kanssa mielessä, tuo tieto tai epätietoisuus siis lykkää sen tilausta. Ja Pulse-g:stä olisi paranneltu versio tarjolla, mutta loppuunmyyty... Kaipa niitä vielä tulee lisää.

peru ku vielä kierkiät D:
    https://www.fasttech.com/p/1669100
    https://www.fasttech.com/p/1696700

Sijainti
    Varkaus
    Quasari ja stillare laitettu jo ajat sitten tulemaan.
    Meinasin ottaa sen messinkisenkin, mutta kiinan pojilla varmaan halvinta messinkiä joten passasin.

Höyrypää

Sijainti
    JKL
    stillaressa on messinkipostit o:

Sijainti
    Varkaus
    Tais olla kuitenkin kullatut vai muistanko väärin. Noo eipä ole kallis joten ei hirveesti harmita jos skönde.

Höyrypää

Sijainti
    JKL
    kiinan kultaukset D: jotai lyijymaalia kuitenki

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •