Sivu 157 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 57107147153154155156157158159160161167207 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,121 - 3,140 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MTM1977 Näytä viesti
    Mulla ei pätkimisen kanssa ole ollut missään vaiheessa ongelmia, vaikka reso on 2560x1440 ja ultralla on menty. Ei tosin tällä koneella pitäisikään olla noin "vanhan" pelin kanssa vaikeuksia
    No toi mun rutku on ikivanha 775-kantanen rakkine, jossa rupee olemaan kaikenlaista kremppaa ja on jo hyvä, jos päivän toimii kertaakaan kaatumatta/jäätymättä.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    No toi mun rutku on ikivanha 775-kantanen rakkine, jossa rupee olemaan kaikenlaista kremppaa ja on jo hyvä, jos päivän toimii kertaakaan kaatumatta/jäätymättä.
    On tämäkin jo n. 1,5 vuotta vanha, mutta kun osien ostohetkellä oli suunnilleen parasta mitä sai, niin vieläkin riittää tehot hyvin. Uudempienkin pelien kanssa.
    Näyttikset tuli itseasiassa otettua osittain Skyrimiä silmällä pitäen, mulla on siis 2xGTX680 OC 4gb muistilla. Saa olla useampikin graffamodi, eikä silti heti lopu vram kesken

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MTM1977 Näytä viesti
    On tämäkin jo n. 1,5 vuotta vanha
    No on noilla pikkasen ikäeroa, kun mun kone on näyttistä lukuunottamatta vissiin -07 vuosmallia.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    No on noilla pikkasen ikäeroa, kun mun kone on näyttistä lukuunottamatta vissiin -07 vuosmallia.
    No juu, onhan niillä
    Tuon ikäisellä koneella kyllä hyvä saavutus, jos Skyrim pyörii ultralla nykimättä

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI
    Hei nyt semmonen juttu, onko täällä ketään Dark Souls 2 Collector's Editionin ostajaa? Olisin itse ostanut ellei olis Suomesta ollut loppu, mutta jos joku on niin voin ostaa sen kartan joka boksin mukana tuli! Jos kaverin kaveria tai kaimaa on joka sen on ostanut eikä niin noista välitä, niin kyselkääs mun puolesta.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

Höyrykone höyrypää92's Avatar

Sijainti
    Raisio
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Hei nyt semmonen juttu, onko täällä ketään Dark Souls 2 Collector's Editionin ostajaa? Olisin itse ostanut ellei olis Suomesta ollut loppu, mutta jos joku on niin voin ostaa sen kartan joka boksin mukana tuli! Jos kaverin kaveria tai kaimaa on joka sen on ostanut eikä niin noista välitä, niin kyselkääs mun puolesta.
    Löytyy kyllä muuten myy

Sijainti
    HKI
    Pyh

Höyrykonkari degneva's Avatar

Sijainti
    Heinola
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Ite oon nyt nautiskellu Borderlands kakkosta. Ihan veikeetä painella menemään Gunzerkerillä.
    BL2 on kyl viihdyttävä peli höystettynä (omaan makuun) hyvällä huumorilla. Netissä kun hakkaa kavereiden kanssa niin on hyvää ajanvietettä.

Höyrykone Barole's Avatar

Sijainti
    Kauhava
    Lainaus Alkuperäinen postaaja degneva Näytä viesti
    BL2 on kyl viihdyttävä peli höystettynä (omaan makuun) hyvällä huumorilla. Netissä kun hakkaa kavereiden kanssa niin on hyvää ajanvietettä.
    Ite pelaan yksin kun ei oo kavereita ja tuntemattomien kanssa ei kiinnosta. Mutta on tuo yksinkin suhteellisen viihdyttävää. Ei mitään paskantärkeetä tarkkuusräiskintää.
    Do or do not, there is no Barole.

Höyrykonkari degneva's Avatar

Sijainti
    Heinola
    Ite pelaan yksin kun ei oo kavereita ja tuntemattomien kanssa ei kiinnosta. Mutta on tuo yksinkin suhteellisen viihdyttävää. Ei mitään paskantärkeetä tarkkuusräiskintää.
    Joo aika harvoin löytyy fiksuja tuntemattomia porukoita tuolta. Mutta joo, kyllä tota yksinäänkin pelaa. Hauska juoni ja ihan hyvin toteutettu muiltakin osa-alueilta.

Sijainti
    Kauhava
    Lainaus Alkuperäinen postaaja degneva Näytä viesti
    Joo aika harvoin löytyy fiksuja tuntemattomia porukoita tuolta. Mutta joo, kyllä tota yksinäänkin pelaa. Hauska juoni ja ihan hyvin toteutettu muiltakin osa-alueilta.
    On kyllä. Ja se DLC:n määrä on mykistävä. Tää on niitä harvoja pelejä joissa ei edes tympäse kuolla, tietääpähän seuraavalla kerralla syöksyä paikalle Gunzerking päällä tai Assasinilla pelatessa nakutella ainakin kaikki badassit kauempaa. Ihan loistavaa viihdettä synkempien ja vakavampien Soulssien rinnalle.

D3 pitkän tauon jälkeen.. Hitto et paukkuu näköön kyl
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Sijainti
    HKI
    Diablo 3:ssa kyllä kiinnostais tuo uus expa, mutta D3 peruspeli alko olemaan jo niin uskomattoman puuduttavaa ettei tosi

Höyrykone symbol's Avatar

Sijainti
    Helsinki, Finland
    Täällä pelataan diablo3:sta edelleen saa lisätä kaveriksi

Profiili: http://eu.battle.net/d3/en/profile/s.../hero/10527133
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Diablo 3:ssa kyllä kiinnostais tuo uus expa, mutta D3 peruspeli alko olemaan jo niin uskomattoman puuduttavaa ettei tosi
    Kannattaa hommata ehdottomasti tuo lisälevy. Riftit, adventure mode, parempi lootti, kaikkee kivaa.

Lainaus Alkuperäinen postaaja symbol Näytä viesti
    Täällä pelataan diablo3:sta edelleen saa lisätä kaveriksi

Profiili: Fokkelsson - Community - Diablo III
    Laitoin justincase invin jos joskus eksyn päivittämään (kun lompakko sallii).

Yakousei - Community - Diablo III
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Millä koneella pelaat tuota?
    Mä pelasin tuota vähän silloin, kun mulla vielä oli Xbox360, mutta jäi kesken.
    Tuo on nyt Steamin kirjastossa odotellut pelaamista, mutta en ole vielä aloittanut.
    Eli jos PC:llä pelaat niin co-op olisi mahdollinen, jos siis kiinnostaa

Sijainti
    Kauhava
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mika Näytä viesti
    Ei toi sauhu mitään vettä ole, eli en missään tapauksessa suosittele edes koittamaan.
    Atomisaattoria putsatessa se on jääny vähän kosteaksi ni ei se toimi sillon lainkaan.

Osta suoraan vaan noita litkuja joilla noita täytetään, mulla on kokemusta vaan e-cigs.co.uk:sta,
    maksaa noin 20e / 30ml pullo. Jos haluat vaan "savua" saada ulos siitä niin sitten apteekista
    propyleeniglykolia tai glyserolia ostamaan. Joku muu varmaan osaa tästä neuvoa tarkemmin.
    Mä en pelaa pc:llä yhtään mitään, PS3 on device of choice. Ei tuo läppäri vuodelta 2011 jaksa.

Aika jännä että graafiseen työskentelyyn suunnitellussa läppärissä pullonkaula on näyttis.

Joo, eipä nuo ammattikäyttöön tarkoitetut näyttikset yleensä pelaamiseen sovi.

Olipa toi bioshock 1 maukkaampaa kuin edes muistin. Loppua kohden ehkä liikaa mättöä ku panokset aina loppu ja ei ehtinyt kunnolla etsiä niitä radioita Hardilla siis tämä.

Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •