No vittu... Mun mielestä tuolta eXvape saa jo "halvalla". Jos sen tuosta täytyy vielä halventua niin jo on perkele...
No vittu... Mun mielestä tuolta eXvape saa jo "halvalla". Jos sen tuosta täytyy vielä halventua niin jo on perkele...
Kaippa tästäkin täytyis tehdä ala-arvoinen kiinakopio että kelpais. Älkää ny perkele viittikö.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Nähtävästi juu , mutta eletään toivossa ettei Ei tuo nyt oikeasti ole iso raha kun vertaa näihin muihin originaalien hintoihin. Toki jos ei halua kuin sitä kiinankopiopaskaa niin sitten. Tämä nyt on kuitenkin hyvä , toimiva laite ja varmasti pyyntinsä arvoinen.
Jossei löydy 50€ haluamaansa tuotteeseen, niin ehkä on parempi vetää käteen tai sitä helvetin halpaa tupakkaa. Känniavautuminen. ..
Eikä!!!
Tämän hinnalla saa suht "laadukkaan" KF-kloonin, joten jokainen tykönään miettiköön, kumpaa tunkkaa, kloonausta vai kopiointia, tuotanto kun Kiinassa.
Kyllä tämä itselle on edelleen se Paras vekotin hinta-laatusuhteeltaan, näitä vain pitäisi olla varuiksi ja varaosia ja, koska toleranssit.
KF Lite+ muuten sitten kyllä sirompi ja laadukkaampi, jos sattuu tykkäämään vittumaisemmasta täytöstä.
Osta tämä ja jätä KF-kloonit kauppaan!:F
KGO & Twist
V1.1 tullut myyntiin. Tippi pitäis pysyä paremmin (uusi tippi ja reikä yläcapissa), vuodot olla vähäisempiä (eristeitä vaihdettu) ja ilmansäädön voi tehdä ilman alaosan irroitusta. Parempia jousia tulossa, ja lähettävät ne sit jälkitoimituksena.
Liipasinta painettu ja nyt odotellaan ekaa rba:ta.
Kaipa tuo tarvitsee tilata kun tuo 1.0 versiokin on hinta/laatu suhteeltaan erinomainen laitos. Olen sitä 23mm G-tuben nokassa käyttänyt, täytyyköhän ottaa yhteyttä Generadeen jos toisen tilaa. Luulen että täytyy.
Loistava juttu, tuo kondensio ja löysät tipit se pahin vika imo.
KGO & Twist
meikäläinen nappas normaalin
On tämä kyllä saatanallinen valomiekka, toivotaan et tähänkin tulis joku "nano-kit"
perkkale tais lähtee kaiffari myyntiin
täähän on aika epeli laitos, pikkasen pitää vielä säätää bumbbulin kaa ku välillä meinaa kurlata mutta ei kuitenkaan vuoda ilmareijästä. omassa vaan topcäpin tippireikä porattu kännissä vinoon mut ei se haittaa ku kaiffaria oon tässä käytelly pari viikkoa kokoajan "tekohengittämällä" niin vaihtelua et jokin toimii kunnolla.
OT. Mikä vika kaiffarissa? Hyvin höyryää eikä kurlaa tai vuoda.
eXpromizeriin saa laittaa pumpulia todella reippaasti verrattuna Kaiffariin. Ite teen setupin samaan tyyliin kuin Homppiin, mutta lisään vielä pumpulipallot kupin reunoille. Exprossa on noi nesteurat ihan valtavan kokoiset verrattuna kaiffariin, eipä kyllä kuivaa vedä ikinä.
Tänään saapu expromizer. Tobeco lite lens romukoppaan. Ensimmäinen setuppi ja heti laakista kohdilleen. Muutaman tunnin käytön jälkeen ei oo vuotanu vielä pisaraakaan. Ei voi ku kehua