Tosi miehen vappu sima on kymenen kosuu ja pien keltanen jaffa ämpäriin ja paketti rusinoita sekaan ja juhlat alkaa![]()
juuri näin yhden tähden jallu! ai saatana täytyykin ottaa kaapista ja ottaa pienet![]()
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Yhden tähden jallu on vähän sama kuin kloonivapottelu. Ihan kiva ja toimii, mutta ei sinne päinkään![]()
Pojut ei ymmärrä
Kyllähän sun pitäs tietää toi juju tossa hommassa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Ai että toi puteli on juotavaks tarkoitettu? No, ei ole
Ei vaan. Jos nyt totta puhutaan, niin kyllä yhden tähden Jalmari on erittäin hyvää ainetta. Mielummin kyllä *** mulle.
Yhden tähden jallun on niin hemmetin hyvää, että sillä hämää useammat konjankin maistelijat. Itse olen tehnyt useamman testin kavereilla, jotka pitävät konjakista ja tuntevat suhteellisen useamman merkin aromit. Joka kerta ovat menneet ansaan kun ovat arvioineet yhden tähden jallun olleen suuren hintaluokan konjakki. Täytyy myöntää, että itse olen myös mennyt tähän ansaan, koska sitä saa mitä tilaa kun kujeilee muiden kustannuksella![]()
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Se on alkomaholien pluid
Sopivan pehmeä, 3* pitempään kypsytetty->kuivempi...
höyryä 17.1.2012 alkaen.
*jallussa on 1/3 konua ja 2/3 kirkasta, *** taas on 2/3 konua ja 1/3 kirkasta. Muistaakseni näin se meni.
Yhden tähden Jaloviinassa oli konjakkia yksi neljäsosa ja kolmen tähden Jaloviinassa oli aiemmin konjakkia kolme neljäsosaa. Nykyisin suhde on liikesalaisuus!
Jallu - Jonna Pulkkinen - Kirja (9789524928045) | Adlibris kirjakauppa - Pohjolan suurin kirjakauppa Loistava lahja miehelle!
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
L & O kotona vastalahja lähti sinnepäin
L = Nam nam lisää tätä kiitos
O = Raikas Nollaukseen toimii
Lisää luvassa kun saan testata rauhassa
Oisko seuraavaks WVS-nesteeksi jompikumpi?
höyryä 17.1.2012 alkaen.
L ehdottomasti
lisäisin ehkä makua enemmän mutta minä olenkin tuohisuu kuka vetää vaikka tiivaria raakana
koitan huomenna ajan kanssa molempia vielä
raikkaita olivat molemmat mutta noista L uppoaa varmasti moneen muunkin suuhun
O taas oli todella pirtsakka maku esim sekoitettuna mentholiin tai vastaavan voisi saada hyvä kesä/nollausnesteen
molemmat
kiitos sulle taas masterchef![]()
Juu se uppoo kuin vanha suomalainen juoma vuodelta 1952
Tää on päivitetty tälle vuosituhannelle ja saatettu höyryn muotoon![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Mitäs helvettiä täällä touhutaan..joko jallua saa kohta höyrynä!??![]()
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”
Apuva The Big L on loppumassa
Eli tänään menty 90% pelkästään sillä eli Adv:n piirteitä löytyy jos maku iskee vain![]()
Lähtee huomenna läjä testeihin. Jos peukkua tulee niin onko tässä
W#Big L![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
jumalauta lukuhihnalla ukko vääntää litkuja![]()
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee