Tervehdys
Olen hieman tutkinut ja myös innostunut tästä sähkötupakasta ja nyt olisi aika tehdä tilaus ulkomaille tuolla sadan euron budjetilla. Olen saanut jonkinlaisen käsityksen näistä laitoksista, mutta kokemus on pyöreä nolla, joten ajattelin täältä löytyväni jonkun kokeneemman henkilön neuvomaan parhaan mahdollisen starttipaketin. Olin kovin kiinnostunut tuosta EverSmoke-paketista, mutta sitä ei saa maksettua PayPalin kautta, joten siirryin takaisin tutkimaan näitä täällä suosittuja egoja ja viissatasia.
(sivukysymys: Onko jollain kokemusta noista GreenSmoke, EverSmoke ym e-tupakeista verrattuna eGoihin ja 500-t malleihin?)
Eli kysymys kuuluu kokeneemmat henkilöt: minkälaisen paketin ja mistä itse tilaisitte sadalla eurolla jos nyt saisitte päättää? Aloituspaketti + mahdolliset vaihto-/varaosat + litkua ainakin kuukauden tarpeisiin? Tekisin tilauksen mieluiten vain yhteen paikkaan.
Olen itse ajatellut iVapourista tilata sivujen selkeyden vuoksi, mutta saa toki ehdotella paikkojakin. Vastaajille iso Kiitos jo etukäteen!
-Ae Pae Rae
Ps. 100 euroa on noin 82 puntaa.