Joo, itselläni PC:llä dualshock 3 bluetoothin yli ja minkäänlaista lagia ei kyllä havaittavissa.
Joo, itselläni PC:llä dualshock 3 bluetoothin yli ja minkäänlaista lagia ei kyllä havaittavissa.
Oliskohan nuo sitten kehittynyt vuosien varrella. Aikanaan jollain langattomalla hiirellä yritin pelata eikä siitä juurikaan mitään hyvää seurannut. Pysynyt paska edes pöydällä! Toisaalta jos peli ei toimi keyboard+mouse combolla, ei mulla taida juurikaan olla asiaa edes kokeilla.
Meikäläisellä alko DmS ja DkS molemmat alusta kun ryssin seivien varmuuskopioinnit konsolia vaihtaessa. Ei sillä, viihdyttävää mätkettä, ja DmS 1-1 läpi tänään, Phalanx kaatu ilman että matkalla kuolin kertaakaan.
Sen vähän mitä tuota DkS:sää ehdin näppäillä ennen ku hajos pleikkari niin oli jotenkin ristiriitainen kokemus edellisen jälkeen.Tuntu ahdistavan avoimelta tyyliin "mihin helvettiin tässä pitäis mennä?" kun tottu edeltäjänsä suljetumpaan fiilikseen.
![]()
Do or do not, there is no Barole.
Se on totta, itsekin olin DkS suhteen aika kujalla mihin mennä, mutta toisaalta samalla tapaa DmS ei kerro missä järjestyksessä maailmat vedetään, ja niihin tarttee ajoittain palatakin edes takasin. DkS2 sen sijaan aika suoranaisesti jatkaa enemmän lineaarisempaa DmS linjaa, jossa kuitenkin säilytetty hyviä puolia DkS:n omasta tyylistä![]()
Voin sen verran spoilaa et tarttee kaikki mestat clearaa ennen kuin pääset 1-4 aukasee. Samalla tapaa kuin esim Tower Knightin savut lähtee vasta kun saat kakkosmaailman clearattua![]()
Joo mun mielestä paskin kenttäkokonaisuus oli se 2. maailma, jopa paskempi kuin Valley of Defilement.
-
Pääsin DkS2:ssa No-Mans Wharfiin, ja heti mestan alussa oli pelaajan sigu jossa luki "now it truly begins" ja KAPPAS VITTU SAATANA!! Nousi vaikeustaso aika reippaalla kädellä sit heti kättelyssä. Voi vitun vittu.
Jep, alkaa vaa muistuttaa enempi assrapea tällä hetkellä.
Ei sulla Thoros olis pomminvarmaa ohjetta antaa miten sait toimiaan ton DS3:n langattomana PC:n kanssa??Jonkin verran lueskellut tosta ja aina tuntunee olevan jotain enemmän tai vähemmän säätämistä tuon kanssa? Ja osaakohan tuollainen Logitechin Bluetooth-dongle (langattoman näppiksen) tunnistaa myös DS3:n? Tän kun sais toimimaan niin Stick of Truthia vois mättää DS3:lla!
![]()
http://www.motioninjoy.com/
Tolla oon ainakin ite saanu kapulat toimimaan pc:llä langalla tai ilman
Itse taisin DS3Toolilla laittaa pelittämään, oli kohtuu vittumainen tuo paritusprosessi.
Tähän mennessä vittumaisin bossi mitä tullut vastaan @ DS2 on ollut kyllä Belfry Gargoyles. Menin ehkä hitusen undergearattuna faittiin mutta vittu, kokoajan pukkas invasionia ja sit yritit selvitä vielä gargoyleseista, saatana! Lost Bastille, Sinner ja Harvest/Peak clearattu, nyt matkalla Iron Keeppiin. Peli tuntuu pitävän edelleen erinomaisesti otteessaan!
Golffia tuli Wiillä kaverin kanssa pelailtuaOn kyllä loistavaa viihdettä! Vielä kun jostain saisi lisää kenttiä, alkaa olemaan turhan tuttuja nuo 18 mitä siinä on.