Huomenna jos mulla olisi näyttää jotain kongreettistakin kuvien muodossa, niin pääsisi eroon ärsyttävistä renderöintikuvista![]()
Huomenna jos mulla olisi näyttää jotain kongreettistakin kuvien muodossa, niin pääsisi eroon ärsyttävistä renderöintikuvista![]()
Se pinkki mulle <3
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
PINKKIII! Olis siistii jos sais sellasta retromaista "splash" kuvioo. Kahta eri väriä villisti sekaisin, esim neon pinkki ja vihreä ^^ vaikka LE malliksi![]()
Kuvat siirtyvät huomiseksi, en ehtinyt millään tänään kasaamaan valmiiksi! Hyvältä silti näyttää![]()
perkelesaatana vuoden uutinen![]()
Spoileri!
Ei parane kiirehtiä, vaikka mahdollisimman nopeasti yritetäänkin. Tällä hetkellä näyttää siltä, että ensikuun puolessa välissä olisi mahdollisuus saada näitä kätösiin, mutta en lähde vielä lupaamaan.
Ensimmäinen "Fully working" Ebox nähnyt päivänvalon. Vielä on paljon tehtävää, mm. tulitusnappia täytyy tuoda vielä ulospäin, sillä nyt sitä saa aikalailla hakea ja liitintä ottaa keskemmälle kun nyt tulee 22mm sen puoli milliä ulos.
Mutta tässä jotain kuvia valmiista sekä juuri asennukseen menevästä boksista. Kuvien värit eivät tule olemaan tuotantoversioita, tehtiin vain protot huokeammasta materiaalista, että niitä on helpompi työstää jos täytyy "puukkomuokkauksia" tehdä.
![]()
Löysittekö jostain jo säädettävän 510 vai ovatko nämä protot vielä ihan kiinan euron liittimillä?
Nää protot on ihan kiinaliittimillä
mahtavalta näyttää![]()
Hei, kuulostaa siltä että tää ois eka modi mitä voisin sanoa hyväksiTosiaan tumman harmaa vois olla kova, muuten kyll valkonen on siisti. Ei kuitenkaan kolleegat ota vakavasti jos puku päällä imee pinkkiä halkoa.
~SHOOP DA WHOOP~
Ihan tyylikkäitä vehjeksiä
Tiedustelijan noin kymmenen käskyä:
1.Älä ikinä tunnusta 2. Älä ikinä paljastu 3.Älä varasta enempää kuin jaksat kantaa 4.Älä tapa tylsällä puukolla 5. Kuseta minkä ehdit 6.Lyö vyön alle 7.Puukota selkään 8.Älä unelmoi 9. Älä kuvittele 10.Älä luule 11.Älä jää kiinni 12. Näe kaikki 13. Kuule kaikki