Sivu 60 / 187 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 105056575859606162636470110160 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,181 - 1,200 / 3737

Aihe: ECigWizard kokemuksia

  1. #1181
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    158

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Sama juttu.. 23.12 tilaus jätetty ja tänään tuli. Olivat vaan sitten unohtaneet FS testiputelin laittaa mukaan... Pitää tässä samalla laittaa viesteissä terveiset että ilmoittavat seuraavan kerran lomista etusivuillaan!

     
     
  2. #1182

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    29.12 tilaus, tänään saapui. Olisi ilmeisesti tullut jo perjantaina 6pvä, mutta loppiainen. Kerrankin paketissa kaikki mitä pitikin.

     
     
  3. #1183

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    2012-01-09 19:25:24 Shipped & Loyalty Points Available
    2012-01-09 16:52:20 Shipped
    2012-01-09 08:11:24 Preparation in progress
    2012-01-07 19:55:20 Payment accepted

     
     
  4. #1184
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    13

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Koss75 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja samik Näytä viesti
    3.1 tilattu ja tänään posti kantoi kotiin )
    tilasin ite kans 3.1, minä päivänä sun tilaus shipattiin?
    Samana päivänä :P

     
     
  5. #1185
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    22

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja samik Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Koss75 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja samik Näytä viesti
    3.1 tilattu ja tänään posti kantoi kotiin )
    tilasin ite kans 3.1, minä päivänä sun tilaus shipattiin?
    Samana päivänä :P
    No toivottavasti mun omat tulis huomiseksi, kun ne shipattiin seuraavana päivänä tilauksesta.

     
     
  6. #1186

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Tänään saapui MINI 510 KIT jonka tilasin 9.12.2011 Olivat unohtaneet postittaa sen muiden tilausten mukana. Jouduin asiasta laittamaan reklamaatioo velholle. Tänään saapui myös 10ml salmiakkipullo jonka laitoin tilaukseen 4.1.2012, mutta pullo oli auki ja sitähän ei saa käyttää jos on auennut. Myös tilauslista joka tuli mukana ui nesteessä. Pakettihan tuli kuplakirjekuoressa, eli sehän on niin sanotusti muovilla vuorattu joten ulkoa päin ei avatessa voi tunnistaa, että kaikki ui nesteessä. Noin puolet pullosta, eli 5ml on vuotanut. Uskomatonta sähläämistä kyseisessä puljussa. Laitoin taas postia sinne. Katsotaan mitä ne vastaavat viestiini. Alkaa kohta luottamus loppua velhoon, jos asiat / postitukset jatkuvat sähläämisenä.
    Tuli vielä mieleen: Aiemman reklamaatoni lähetettyä koskien tota MINI 510 KIT he uhkasivat kieltää tilille pääsyn mikäli vielä laitan postia heille. Presidentillekkö asiasta pitäisi valittaa-,- Tänään oli pakko laittaa postia heille koskien tätä 10ml salmiakkipulloa. Kyllä velho on velvollinen vastamaan. Muutenhan tuo kuulostaa vastuun pakenemiselta. Joku tässä ketjussa sanoi, että ei ne mitään vastaa. Kyllä se asia on niin, että heidän maineensa siitä kärsii jos eivät kanna vastuutansa. Minä olen sieltä tilaillut tavaraa monesti. Hyvin on tullut perille, mutta nyt nämä kaksi asiaa he ovat mokanneet. Haluaisin jatkossakin tehdä velholta tilauksia, mutta nyt on pakko seurata tilanteen edistymistä. Minä kirjoittelen yleensä foorumeille vähän, mutta senkin edestä puhun asiat niin kun ne ovat niiden oikeilla nimillä.
    Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
    Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
    Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.

     
     
  7. #1187

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    5.12 shipped salmiakki tuli tänne tänään. Ja kyllähän tämä nopeasti testattuna salmiakille maistuisi, turkinpippurit tulee mieleen...

     
     
  8. #1188
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    22

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Koss75 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja samik Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Koss75 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja samik Näytä viesti
    3.1 tilattu ja tänään posti kantoi kotiin )
    tilasin ite kans 3.1, minä päivänä sun tilaus shipattiin?
    Samana päivänä :P
    No toivottavasti mun omat tulis huomiseksi, kun ne shipattiin seuraavana päivänä tilauksesta.
    No per**** ei vieläkään oo tullu mulle , muille alkaa tulemaan vaikka on tilannu myöhemmin :/..

     
     
  9. #1189
    Höyrykonkari MiDaS's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    146

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Jep, salmarit perillä. Hitto kun nyt vain ei pääse maistelemaan kun pari hammasta just repästiin, joten "hieman" avoimessa tilassa ikenet ja veri vaan ryöppyää jos suun aukaisee :'( No kai sitä jo joskus tunnin päästä uskaltaa :-\
    -----------------------------------------------------------------

     
     
  10. #1190

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Tilattu Lavatube eilen ma. 9.1 klo.7 ja laite käytössä tänään 10.1 klo.12.15. Nopea toimitus tietty maksoi enemmän mutta vanhat laitteet alkoi olla siinä kunnossa että tiedä milloin höyryntuotto loppuu...

     
     
  11. #1191
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    43

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Salmiakkia tuli nopeasti myös testattua juuri Lavalla + bogen karto 2ohmia ja voltteja about 4,2 - 4,5. Pullon haju ja myös makukin ihan salmiakkia mutta jotenkin suuremmilla volteilla maku mielestäni alkaa kärsimään. Ei ehkä sovellu meikäläisellä ihan joka päiväiseen höyryttelyyn vaikka olenkin salmiakin ystävä, saattaa sopia hyvänä lisämausteena muissa nesteissä
    eGo + MDC/boge, Lavatube, woo
    -----------------------------------------

     
     
  12. #1192
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    22

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Sen verran tuli tilattua tavaraa että taitaa isossa kirjeessä tai jossain tulla, että ei pakosta mahdu luukusta sisään, joten voikohan olla mahdollista, että postimies on käynyt silloin kun en ollut kotona ja nyt sen vois hakea postilta?

     
     
  13. #1193
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Sitten se olis jättänyt siitä sellaisen ylisuuri lähetys kupongin...jolla saisit sen noutaa...

     
     
  14. #1194
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    22

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Harmittaa vaan.. Kun jotku tilannu 5.pv ja saanu tänään, mä tilasin 3.pv eikä näy :/..

     
     
  15. #1195

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Mun aloitus paketti tilaus tuli tänään... HIENOA !! Testiä siis kovasti edessä...
    Tilasin 3.1 illalla ja tänä aamuna oli laatikossa, ei huono minusta.

    Mitään käyttöohjetta ei kyl tullu mihinkään, mut täältähän nää vissii asiat selviää...

    1. Akku laturissa, kauan pitää olla ja mistä tiedän millo täys, usb laturi siis ja nyt siinä akku kiinni ja punainen valo palaa...

    2. kokemuksia buff diddy tankista ja käytöstä...

    Kyllä tää tästä lähtee...
    VARMAA
    KIITOS

     
     
  16. #1196

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Diver JKR Näytä viesti
    Mun aloitus paketti tilaus tuli tänään... HIENOA !! Testiä siis kovasti edessä...
    Tilasin 3.1 illalla ja tänä aamuna oli laatikossa, ei huono minusta.

    Mitään käyttöohjetta ei kyl tullu mihinkään, mut täältähän nää vissii asiat selviää...

    1. Akku laturissa, kauan pitää olla ja mistä tiedän millo täys, usb laturi siis ja nyt siinä akku kiinni ja punainen valo palaa...

    2. kokemuksia buff diddy tankista ja käytöstä...

    Kyllä tää tästä lähtee...
    VARMAA
    KIITOS
    Asiasi ei kyllä kuulu tämän foorumin keskusteluosioon, mutta kiva kun sait pakettisi. Vaikea sinua on neuvoa, kun et mainitse tarkempaa mikä aloituspaketti sinulla on, mutta yleensä aloituspaketit ovat jo valmiiksi ladattu (akku)... Yleensä punainen valo sammuu, tai muuttuu vihreäksi kun on akku täynnä ja onko se kiinne tietokoneen usb portissa, vai laturissa verkkovirralla.
    Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
    Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
    Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.

     
     
  17. #1197
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Diver JKR Näytä viesti
    1. Akku laturissa, kauan pitää olla ja mistä tiedän millo täys, usb laturi siis ja nyt siinä akku kiinni ja punainen valo palaa...
    Valo muuttuu vihreäksi, kun on täynnä. Ei pitäisi mennä kauan ekalla kerralla.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  18. #1198

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    22.12 tilatut SD Keyringit vieläkin matkalla..

     
     
  19. #1199

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Eilen sain Keyringin, mutta mojitot puuttui, perrr.
    Reklamaatio meilattu saa nähdä mitä vastaavat, perrr.
    Jeah

     
     
  20. #1200

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Onko kaikki juuri ennen joulua tilatut joutuneet jonnekin hevon kuuseen.
    Oma Lava + jotain muuta tilattu 22.12 shipped 23.12 ei näy ei kuulu.
    Vastasivat vain että johtuu Englannin postista täytyy antaa aikaa heille jopa 29 päivää.
    ei kuulosta uskottavalta.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •