Jos siinon lakua, salmiakkia, absinttia, anista tai mitään vastaavaa niin ainoa oikea loppusijoituspaikka on viemäri.![]()
Jos siinon lakua, salmiakkia, absinttia, anista tai mitään vastaavaa niin ainoa oikea loppusijoituspaikka on viemäri.![]()
Do or do not, there is no Barole.
Ahaa, okei, eli pienistä tytöistä?![]()
Ei lähetä sille linjalle ollenkaan![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Ei. Ssshhh.....
Just meinasin sun musta huumori kommenttiin vastailla että kunhan ei kuollut vauva juttuja niin...![]()
Tehään lisää kun tulee tiivareita![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Jaahas, tiivistesarjalle löytyi hyväksytty nimi: WVS
Ensimmäiset nesteet sijoittuvat W:n alle
W #3
W #X
Ensimmäinenhän on hyvää palautetta saanut citrus-pohjainen raikas hedelmämaku ripauksella mentholia.
Jälkimmäinen on makuhermot pehmeydellään räjäyttävä hedelmäneste joka lähtee testiin pienelle ryhmälle.
Jasso kiittää runsasta testiryhmää hyvästä palautteesta ja sulkeutuu huomenna jälleen laboratorioon hiomaan viimeisiä nyansseja #10 parissa.
Ja hei, etikettiä pitäs suunnitella! Enybody, idea? Oon niin onneton noitten kans. Jos löytyy hyvät etiketit noille niin hyvä palkinto luvassa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Jos symbol ei tätä ketjua lue niin pistä YV, sehän suunnitteli hienot etiketit Jalipolle ja Kuhanzzille. Varmaan tekee mielellään sullekin tiivaripalkalla![]()
Juu kävi mieles, kokeilempa tuolta toiselta puolelta käydä huikkaamassa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Vuorokauden näköjään maltoin kypsyttää jassoa ennen kuin päätyi Misteriin. En nyt ainakaan vielä osaa tästä muuta sanoa kuin, että todella hyvää vihreää?? Näin saman ryhmän tuotteisiin verrattuna tässä on mukava jälkiraikkaus. En tosin tiedä liittyykö siihen, että näin tuoreena vetelen, mutta jokatapauksessa hyvä ominaisuus. Ehkä tässä on makunystyrät turtunut kaiken vihreän takia, mutta ei tämä tosiaan mitenkään liian hyökkäävä ole 25% määrälläkään. Jatkoon!
Resepti or else. nunuul7.gif
Mun oli pakko pistää magmaan pikkasen vastakokkailtua jassomixiä ja vaikuttaa jo nyt todella lupaavalta. Mutta ei siitä sen enempää ennenkuin on muutaman päivän tekeytynyt.
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
Etikettimies on paikallayv:tä vaan niin voidaan säätää
![]()
Graphic designer
www.ahjopalo.com
Ja yyveellä lähestytty![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Mua koskaan kukaan lähentele vaikka melkein Jasson naapurissa asunu.![]()
Tulipas tosta huutokauppa seikkailusta tehtyä 1 mielenkiintoinen huomio. Ennen tuota olen nähnyt vain 1 käyttäjän kirjoittavan lainauksen yläpuolelle kun yleensä kaikki kirjoittaa lainauksen alle. Tämä herrasmies oli kuuluisa vapottaja123, molemmat lainaa samalla lailla ja sekoilee kamojensa myynnin kanssa
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.