Tänne kokemuksia tästä möröstä? Seven 22 | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
Tänne kokemuksia tästä möröstä? Seven 22 | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
VAPE OR DIE
Kiva modi mutta modissa ei ole Stepdown piiri ollenkaan. Antaa 4.0 -> 8.5V. En tiennyt tätä kun ostin modin finnvapelta koska heidän sivuilla ei ole tämä info. Siinä lukee ainoastaa että modi sopii 0.5 -> 3.5 ohmiselle ja antaa 7W -> 22W. Jos olisin tiennyt olisi modi varmaan jäänyt ostamatta. Oh well.
Viimeksi muokannut JakobL; 22.04.14 kello 11:12.
Tekee tarpeeks iso ohmisen setupin/käyttäö 3ohm atopäitä nii ei haittaa stepdownin puuttuminen.
Paljonkos tuo droppaa täydellä akulla?
KGO & Twist
En tiedä mutta tarpeeksi lujaa tulittaa, taidan kyllä silti pistää omani kohtapuolin myyntiin , vähän liian iso järkäle mulle
VAPE OR DIE
No laita seuraavat infot ketjuun:
Aton vastus ja akkuvaraus ennen ja tulituksen aikana, lukema oikealla alhaalla.
Kiitos.
KGO & Twist
Olen erittäin tyytyväinen 26650 akkujen kestosta, mutta Sx220 piiristä ei niin paljon. Nyt olen 5,5 tuntia käyttänyt modia 13.5W:lla (1 ohminen expromizer 3.67V) ja akku on vieläkin 3.84V:ssä. Taitaa kyllä seuraava ostos olla big nasty tai Hades. Vielä jos saisi dna20/30 26650 akulla niin olisi päiväni pelastettu
Trollille: Tällä hetkellä akku 3.84V, 1 ohminen ato, oikeapuolinen luku tulituksen aikana 3.56-3.59
Tuossa vain tulee DNA20/30 aivan sama ongelma, niissäkään ei ole step downia ja isokapasitiivisissa akuissa, kuten juurikin nuo 26650-akut ongelma vain pahenee, koska varauksen putoamisessa KESTÄÄ.
Noihin SX-sarjan modeihin olisi syytä lisätä, että ei suositella alle 2 ohmin höyrystimille.
KGO & Twist
No lähinnä tuo voisi olla ns. Vastuuvapautus juurikin siksi, että se modi tekisi sen, mitä sanoo, eli reguloi 7-20(tai 22 ) wattiin.
Noin karkeasti ottaen huomioiden sen .2 - .3 dropin, mitä sillä tulee riippuen akusta.
Ei välttämättä vielä tuolloinkaan riitä reguloimaan 7 watilla, mutta 8 wattia olisi jo reguloitu.
Eihän tuolla ole niin väliksi RBA:illa, mutta joku karto tai single coilinen vastuupää voi jo ottaa itseensä, koska esimerkiksi tuolla 4 voltilla Smokin 1.7 voi jo ottaa itseensä.
KGO & Twist
Kartoja ja clearoja varten varmaan stepdown.
48 tuntia myöhemmin vehje meni rikki. Ensin se sammui itsestään joka 15-20 sekunti ja nyt ei edes käynnisty. Akuissa ei mitään vikaa. Hohojaa..