Order Date: 09/01/2012
Order Status: Sent Tilattu 09/01/2012 8)
Kiva kauppa muuten mutta hyllyt tyhjinä, no kun sai tuolta ilman kuljetuskustannuksia kohtuuhintaan basea tilasin kokeeksi, no nesteitä yleensäkään oli turha katsella kun oli tyhjää vain.
Lue muutama posti aiemmin:
Olen tilannut viidesti tuolta, ongelmitta. Omistaja tiesi kertoa, että uusin lähetys baseja jäi tulliin, koska:
"We have a small problem with our minister of health banning nicotine
liquids. We had an order on the way, but it got stopped at customs. We're
trying to get it through anyway, but I can't say if we will succeed and if
we do, how long it will take "
11.1.2012 tilatut pohjat tuli tänään 18.1.2012 ja suoraan postilootaan, eli kaikki sujui mallikkaasti.
Näköjään ovat muuttaneet sivujensa ulkoasua, tuonnekkun tulee nesteitä niin luultavasti lähtee tilauskin.
Paikallinen Valvira se on sielläkin. Eilen tuli s-posti ja ilmoittivat saaneensa uutta tavaraa. Uudet sivut olivat kehitelleet ja olihan sitä tavaraakin, muttei mitään suuria valikoimia ja osa oli jo sold out. Kyllä tuolta on kiva tilailla, välillä tuo Peleon vituttaa sen verran, että on pakko. En oikein tiedä, mikä mulla mättää noissa Suur-Britannian firmoissa, luultavasti niitten asenne, joka periytynee menneiltä vuosisadoilta, taikka se, että ajan Land Rover Defenderillä. No, siinä on sentään asenne kohdallaan.
No tuollahan on samanhintaiset nesteet kun Peleonilla mutta kuljetus halvempi, ei tartte miettiä mistä tilaa enskerralla jos vaan on nuilla varastossa, nyt näytti olevan aika hyvin nesteitä heillä hyllyssä.
Loistava kauppa ja aivan mahtavaa asiakaspalvelu.
Täältä tilaan nesteeni.
Jeah
Moro
Mikä tuolla on yleensä aikataulu tilausten suhteen ja tuleeko niiltä seurantakoodia? Tilauksen olen tehnyt 19 päivä ja ei mitään hajua mikä tilanne on..... En jaksanut alkaa rekisteröitymään mikä olisi ehkä pitänyt tehdä.
Edit: Joo tänään putkahti postiluukkuun.... Eli 6 päivää meni.
Viidessä päivässä tuli putelit, halpaa hyvää ja nopeeta.