Viimeksi muokannut James Henkselit; 12.04.14 kello 20:43.
Ihan keittiösaksilla tuli viimeksi poikkaistua, kun moisen kanssa piti räplätä. Hässäkkä lattialle ja koko kroppa mukaan niin pitäis kai melkein millä vain katketa.
Helpommin kyllä menee sivuleikkureilla, ei millään pienimmillä kuitenkaan. Jos ei löydy niin varmaan kunnon kokoisilla pihdeillä ja voimalla. Laita teippiä sitten siihen katkaisukohtaan, ettei se vaijeri rispaannu. Liimat voi sitten polttaa pois, mielummin tohotat koko vaijerin.
-Gerstensaft über alles!
Jep, mulla on paritkin sivuleikkurit, mutta enpä tullut ajatelleeksi, että on hiukka eri asia pätkiä 2 millistä koruvaijeria tai metallilankaa kuin tätä pentelettä eli liian heppoiset ovat, enkä halua niitä kuitenkaan rikkoa. Pitää penkoa vielä huomenna varastossa olevia työkaluja. Ja ehdottomasti tohotan, koska toi vaijeri mielestäni haisee hiukka öljyiseltä, vaikkei varsinaisesti siltä tunnukaan.
Ja kun tohottaa ensin leikattavan kohan niin napsahtaa siististi eikä tarvii alata venkslaamaan.
Itsellä tuollaiset johan vaijeri nöyrtyyhttp://www.wurth.fi/site/media/pdf/t...sityokalut.pdf eli tuosta ostat nuo voimasivuleikkurit. Ei tarvitse tapella vaijereiden kanssa
![]()
Mulla on vaijerit katkennut nätisti tohottamalla ja victorinoxin swisstoolilla.
Preparing for the Vapocalypse
Joo tohottamalla kunnolla katkaisukohta ja normi sivareilla meni.nätisti poikki.
Nyt tartteis apua ostoslistaan, kun tekee mieli kokeilla mekaanisia laitteita ja tilasin tuossa kiinasta ekan setin.
Elikkäs ostoskoriin päätyi Caravela klooni ja I-Atty genesis ato (Ei taida olla ihan aloittelija ystävällinen?)
Tartteis vähän neuvoa, että mitä kaikkea sitä pitää ostaa, että saa hommat skulaamaan?
- Meshiä/vaijeria vai jotain muuta, suosituksia? Itse käytän VG pitoisia nesteitä n. +80%
- Kanthaalia .32?
- Toho kantsis kai myös ostaa?
Sit vielä viimenen kyssäri, tällä hetkellä minulla on noita Efestin 18650 2000mAh akkuja 4kpl, niin pitääkö tuohon mekaaniseen ostaa omat akkunsa?
Vai uskaltaako noilla efesteillä ajella jotain .5ohmin setuppeja?
Kiitos ja anteeksi, selvän epäselvästä tekstistäni![]()
200 meshiä, 1.5mm vaijeria, 0.32 kanthalia, toho, sivuleikkurit, pihdit on hyvä olla myös.
En tiedä noitten efestien ampeerirajoja mutta suosittelen uusia akkuja jos 0.5ohmista ajattelit ajella, eli: samsung 20/25r, sony vtc4/vtc5, efestin purplet.
e: ehkä 0.40 kanthalia kannattaa ottaa kans jos haluu kunnon subohmeja harrastaa.
Juu, kiitos. Ei tarkotus ole ihan noin matalilla ohmeilla ajella, mut jotain .8 - 1 ohmin pintaan ois tarkotus väkerrellä. Riippuen tietysti siitä, mitkä on omille makunystyröille sopivimmat ohmit
Edit: Vielä heräs kysymys, että mistä putiikista sais meshin, vaijerin ja kanthaalin kerralla? Ei viittis ruveta tilailemaan erikseen joka paikasta ja maksaa postikuluja esim. pelkän vaijerin takia![]()
Zivipf.de - Melko suosittu ja toimiva ilmeisesti.
http://www.vape-atomizer-mesh.com/ - Kuten myös, mutta luetun perusteella saattaa kestää kauankin tilauksissa.
E-cigarettes :: Ego² - Pelkästään D-laadun kanthalia, joka saattaa hitusen vaikeuttaa, mutta löytyy myös joku toho samalla.
Nähtävästi parhaat eli silkkisimmät meshit noista kolmesta löytyy Vapemeshiltä, mutta eipä sillä niinkään taida merkitystä olla vaijerin kanssa käytettäessä.
Tokihan noita löytyy myös Suomalaisista puljuista ja tarpeeksi tilatessa katoaa postit. Tosin aika heikolta näyttäis tarjonta pikaisella tutkiskelulla.
Moro,
Olen uusi diablo onen omistaja ja mulla olisi kysymys. Ensimmäinen setuppi täydellinen, parhaat höyryt ja maut, mutta sen jälkeen mentiin metsään. Nyt parin päivän kiroilun jälkeen on taas toimiva setuppi mutta imuvastus tuntuu kasvaneen huolella.
Eli mikä kaikki vaikuttaa imuvastukseen jos suljemme pois ilmareikien koon ja höyryn määrän?
Meshi tikun asento??