Sivu 86 / 98 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 367682838485868788899096 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,701 - 1,720 / 1941

Aihe: Smoktech RSST

Höyryttelijä

Sijainti
    Jyväskylä
    Juu eipä sitä tulppaa tarvi ku kotona vaan höyryttelee ja laite on aina pystyssä

Höyrähtänyt

Sijainti
    inari
    Minkä kokoista vaijeria suosittelette rsst?

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    2mm, 7x7

Höyrykone mrelwood's Avatar

Sijainti
    Espoo
    ^ Mä tykkään nopeammasta lämpiämisestä, joten 1,5mm.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

Höyrypää mPetri's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Tulppa paikoillaan jos yliwikkaa ja jos ei wikkaa niin sitten pois. RSST:n täyttöaukon reikä on niin iso, että eipä ole ollut tarvetta käyttää vaijeria tämän kanssa. 400# mesh toimii loistavasti ilman tulppaa ja nestettä nousee välillä liikaakin dekille.

Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|

Höyryttelijä ministeri's Avatar

Sijainti
    HKI
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pviljaka Näytä viesti
    Mites muuten käytettä pelkästä meshistä tehtyä pötkö uusiksi? Nimittäin ainakin mulla jää coilista hirveät urat meshiin, kun puran vanhan coilin meshistä. Toihan muistuttaa läheltä katsottuna kynnettyä peltoa urineen..vai käärinkö meshin liian tiukkaan? Luulisi haittaavat seuraavan coilin käärimistä kun jää kohtia ilman kontaktia. Setupisssa ei muuten valittamista. Wickkaa melkeimpä loputtomiin vaikka pystyssä. Ei floodaa eikä mitään. Täyttötulppa kiinni.
    Mulle tuppaa välillä jäämään urat myös meshiin. Olen sen sitten huuhdellut lämpimässä vedessä ja ihan reippaasti sormien välissä rullaillut tasaisemmaksi. Sitten tohotus ja vielä uusi 0mg nesteellä poltto ja uusi kanthal kehiin taas. On mulla toiminut.

Höyrypää Dehumanized's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Tänään sain kyseisen laitokswn käsiini, on se kyl helppo setupoitava, 5 minuutin homma, 0.6 ohm vastus kiinni ja tulittaa täysillä

Sijainti
    Espoo
    Mulla vuotaa neste pisaroita tankin välistä, onkohan tuo muovi rikki tai jotain?

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Tankin ja dekin välistä vai ihan keskeltä tankkia? Ensin mainitussa tarkista että on tiukasti kiinni.

Sijainti
    Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Tankin ja dekin välistä vai ihan keskeltä tankkia? Ensin mainitussa tarkista että on tiukasti kiinni.
    Tankin ja dekin välistä, varmaan löystyny kun oon säätäny reikää coilin kohalle.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Jep, mulla käy joskus samoin. Ei muuta kun kiristämään.

Sijainti
    Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Jep, mulla käy joskus samoin. Ei muuta kun kiristämään.
    Oukei, kiitoksia.

Höyrypää Fythern's Avatar

Sijainti
    Kouvola
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Dehumanized Näytä viesti
    Mulla vuotaa neste pisaroita tankin välistä, onkohan tuo muovi rikki tai jotain?
    Mulla vuotaa solkenaa päivän käytön jälkeen toi pyrex versio o renkaita ja atopäiden tiivistekumeja siellä täällä mut viel työntää jostai nestettä läpi mut ei onneks käyttöä haittaa ^^

Sijainti
    Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Fythern Näytä viesti
    Mulla vuotaa solkenaa päivän käytön jälkeen toi pyrex versio o renkaita ja atopäiden tiivistekumeja siellä täällä mut viel työntää jostai nestettä läpi mut ei onneks käyttöä haittaa ^^
    Vaikka oon kiristäny kunnolla kaikki osat, mut silti vuotaa muutaman pisaran tankin ja pohja dekin välistä, eipä se menoa haittaa duuni atoks toi menee tiistaina. Aaah renkaita tiistai aamuna odotellessa

Sijainti
    Kouvola
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Ainakin Turun tullin kanta oli tällä hetkellä se että e-savukkeet ja e-nesteet eivät ole tupakkatuotteita. e-Savukkeita saa heidän mukaansa tilata mistä tahansa omaan käyttöön oli niissä sitten nikotiinia tai ei. Jälleenmyyntiä ei saa tietenkään harjoittaa ilman myyntilupaa. Tilatuista tuotteista peritään normaalin käytännön mukaan tullimaksu ja arvonlisävero jos tavara tulee EU:n ulkopuolelta. En muista mihin kategorioihin mikäkin tuote meni mutta yleensä alv on 22%. Tuota ei peritä jos tilauksen kokonais-summa jää alle ~45 euron.

Onko muilla henkilökohtaista kokemusta? Onko tullut ongelmia tullin kanssa?

Huom! Tämä on vanhentunutta tietoa, ketjun loppupäästä
    löytyy tuoreempaa.
    Itellä sama juttu et tiistaita odotellessa rsst+ turtle ship combo ja egotikku mukaan niin pitäs pärjätä ^^ mukavampi haistella jugo höyryjä kun kumin hajua, jota haistellu jo pitemmän aikaa

Lainaus Alkuperäinen postaaja Dehumanized Näytä viesti
    Vaikka oon kiristäny kunnolla kaikki osat, mut silti vuotaa muutaman pisaran tankin ja pohja dekin välistä,
    Mulla kans yhdessä noista sama juttu, ite epäilen jotain tiivistehommaa. Pitääpä muistaa tsekata seuraavan pesun yhteydessä.
    Pikkironkeloija

Höyrykonkari

Sijainti
    Riihimäki
    Minkäs moisia ilmareikiä porukka suosittelee tähän?

Tykkään vähän tiukemmasta vastuksesta, mutta tuo RSST:n vakio on ihan järjetön.

Millä tekniikalla kannattaisi lähteä kokeilemaan, ja mikä pora tuohon parhaiten puree?

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Jos haluat nykyistä reikää suurentaa niin siihen käy mainiosti ihan tavallinen ompeluneula, joka on aavistuksen paksumpi kuin ko. reikä. Tai mikä tahansa vastaava, sen kun vasaralla varovasti naputtelee sen siitä läpi niin reikä kivasti suurenee.

Höyrykone mrelwood's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Pyöreä pieni neulaviila on kans hyvä RSST:n ilmareiän laajentamiseen. Sillä kun sopivasti pyörittelee ni saa vieläpä tankin sisäpuolelle pienen korokereunuksen joka vähentää kondensaationesteen valumista reiästä ulos.

Mulla ei ainakaan ole riittävän isoa ompeluneulaa tohon.

Orkkis reikä tais olla 1mm tai 1,2mm, joku 1,5mm taitaa olla mulla nyt. Tuplareikä ei mulle oikein toiminu.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

Sijainti
    Kouvola
    Ite paukautin 1,5mm poranterällä reiän isompaan kokoon.

On se vaan ehdottomasti luottocombo :P

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •