Niin, olishan Edna tietty komiampi nimi. Aika harva tällä alalla vielä muutenkaan soveltaa naisten nimien käyttöä näihin. Kai siinä tulee mielikuva, että laite saattaa räjähtää hetkenä minä hyvänsä.
Niin, olishan Edna tietty komiampi nimi. Aika harva tällä alalla vielä muutenkaan soveltaa naisten nimien käyttöä näihin. Kai siinä tulee mielikuva, että laite saattaa räjähtää hetkenä minä hyvänsä.
Asus haastaa sut oikeuteen EeeBox
Hyvä nimi , kauppiaan logo , hyvä kuluttajahinta mitä vielä made in finland
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Toivottavasti tulee myös aikuisten miesten värejä: musta, harmaa, hiilikuitu, hopea (esim. maalattu tuon muovin päälle). Mikäli väri skaala on tuo pinkki-vihreä jää ostamatta.
Muuten ovat asiallisen näköisiä ja ostan varmasti jos tulee oikean värisenä. En ala veteleen höyryjä millään Barbie-Boxilla
Tuossa unohtuu vain se, että tämä on nykyisellä hinnallaan koko kansan, no vape, boxi, eli siihen nokkaan lyödään ihan mitä vain kartoista klearojen kautta drippereihin, eli itse olen kovasti nykyisen linjan kannalla.
Ikävä sanoa, mutta erikoisuuksien haeskelijoiden olisi ehkä syytä katsella jotain muuta.
Tosin tuo dna30 Billet box....
KGO & Twist
Joo tästä on tarkoitus tehdä "always stock" perustuote vastaiskuna kiinalaitteille, tai ainakin tapahtuu niin, että viikottain tipahtaa laatikoita saldoille. Saan ensiviikolla protot ja sillon saan myös lyötyä lopullisen hinnan tuotteelle.
Musta, valkoinen ja sitten joko magenta tai vihreä on ensimmäiset värit
Tosimiehen boksi on pinkki. Pari Hello Kitty tai My Little Pony tarraa kruunaa alfaurouden.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
SomniumDNA? mattamusta olis mun väri
"Elämä on ihmisen parasta aikaa." -Matti Nykänen-
Meinasin tilata Vapor Sharkin, mutta jäänkin odottelemaan tätä.
Tuosta tulikin mieleen että kenenkähän valmistama se dna30 vaposharkin liitin on? Se kun näyttää perus kiinan 510-liittimeltä mutta siinä on sigelein putkien tyyliin jousitettu +napa
Hienoa! Saattaa vanha mekaanis-jääräkin joutua taipumaan säädettävään, konservatiivisen mustana tai harmaana tietenkin. Pinkkiä käytän vain sukkahousEIIIII
Tiedän että kaikki eivät tästä tykkää. Mutta miten olisi usb paikka lataukselle. Mutta myös mahdollisuus ottaa akut pois ja ladata?
VAPE OR DIE
Yksi ehdotus jota langassa ei vielä ollut.
Teet ihan perus boxin jota massan on helppo lähestyä ja hinta järkevä. Sitten myyt samaa puolivalmiina, ostaja saa itte laittaa nippuun ja mahdollisesti laittaa mieleisiään nappuloita ja liittimiä. Rakennus sarjan hinta tietysti euron pari edullisempi ja perävalo takuu.
Ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa.
I'm not fat, I just got a sweet hockey body.